Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA, meille tulee neljäs vauva!!!!!

Vierailija
02.09.2010 |

Juuri tein positiivisen testin ja aika sekava on olo. :(

Lapset on nyt 8 v. ja 6 v. sekä kuopus 1 v. 2 kk. Melkein kaksi vuotta siis tulisi ikäeroa. En olisi kyllä välttämättä enää halunnut olla raskaana...

Antakaa kannustavia viestejä, tällä hetkellä vain itkettää...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kantaa, asioilla on tapana järjestyä. Tulet rakastamaan järjettömän paljon uuttakin tulokasta.

Meillä esikoinen oli 1v. 2kk ja 2vkoa, kun toinen syntyi. Seuraava väli oli 2v. 2kk. Ja kaksi viimeisintä 3v. sekä 3v. 1kk. Minusta kaksi vuotta on juuri sopiva ikäero. Tosin ei tuo lyhyinkään ihan hullu viritys ollut, koska isompi ei tajunnut olla ollenkaan mustis vauvasta, kun oli itsekin niin pikkuinen. Tosin vaipparumba oli aika kaamea. ;) Mutta selviät kyllä!

5

Vierailija
22/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tämä on tavallaan epäreilua... Tiedän, että kaikki ei tule helposti raskaaksi ja tavallaan tämä on etu. Mutta tuntuu, että tuo nuorinkin on vielä niin pieni... Miten jaksan?? ap

Ei ollut tarkoitus vielä saada sua tuntemaan syyllisyyttä tilanteestasi! Tosiaan, en osaa edes kuvitella, varmasti pelkäät tulevaa ja että miten jaksat. Omissa haaveissani kun oisin vaan suunnattoman iloinen lapsesta, ja neljä tuntuisi jo liian hyvältä ollakseen totta... Mut hei, hyvä täällä kiillotella kehää... :D Takuulla se oikeasti on raskasta.

Mutta ihan hyvän ikäisethän nuo vanhemmat jo ovat, auttelevat äitiä pienokaisen hoidossa, eikö? Voi miten iloiseksi lapsesi tulevat kun kuulevat uutisen.

Toivon että jakselet hyvin ja raskaus sujuu mallikkaasti. :)

-3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sitten yhden kerran tuloksena on tämä plussa. Kaikki lapset meillä on tosiaan saaneet alkunsa "laakista". ap

Vierailija
24/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tein kans positiivisen testin,tosin viikko sitten. meillä esikoinen vajaan vuoden,mutta toinen on toivottu.Ja vaikka kuinka toinen on toivottu niin ensimmäiset päivät testin jälkeen olin järkytyksestä kauhuissani. nyt olo alkaa pikku hiljaa tasaantua.tosin epätodelliselta tämä tuntuu.

uskon että siellä vielä iloksi muuttuu kunhan alku shokista toivut. ihanaa syksyä sinne ja tsemppiä! :)

Vierailija
25/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene muualle itkemään tai teetä abortti.

Vierailija
26/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

H

K

Ä

S

Y

!

VIERAS KÄSITE?

Vierailija
27/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tälle nuorimmaisellekin leikkikaveri.

Meillä on juuri samanikäiset lapset kuin teillä, ja meillä nuorimmainen on tavallaan aika yksin kun isommat ovat niin eri vaiheessa.

Ja sinulla on tällä kertaa kahden pienen kanssa olemisesta rautainen kokemus!

Onneksi se tunne vielä muuttuu!

Vierailija
28/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaks, niin voi alkaa huudella apua, mut jos huolimattomuuttaan noin muuten ;) niin sitten vaan tyytyy osaansa.

Mulla harkinnassa viides. Ikää jo 38, eli arveluttaa.

Vierailija
29/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuu raskaalta niin minusta tuntuu, että tämän lapsen oli tarkoitus tulla teille ja olette siitä vielä todella onnellisia.

Sinä jaksat ja pärjäät. Yritä ajatella vauvaan liittyviä positiivisia asioita.

Vierailija
30/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 10v poika, 4vuotias tyttö,kohta 2-vuotias poika ja neljättä odotellaan rv 8+2. jokainen tekee lapsia oman jaksamisen mukaan. tätäkään lasta ei ollut suunniteltu, mutta kyllähän aikuinen ihminen tietää mihin seksi ilman ehkäisyä johtaa,varsinkin jos on lapsia entuudetaan,joten vahingoksi raskauksia ei voi sanoa.

äiti 28v

Vierailija
31/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vkot 40+2, eli kyllä jo todellakin odotan, että syntyis.. ja meillä vanhin on 3v, että ihan varmasti kaikesta selviää..

kunhan toivut ensijärkytyksestä, osaat luultavimmin nauttia tilanteesta, raskaudesta ja odotuksesta.. Ja muuten kuten joku nokkela ehkä osas päätellä, meidän edellinen on nyt sen 1v2kk :) vaipparumba on hurja, muuten menny hyvin.

Nauti tilanteesta, mutta hyväksy myös ne negatiiviset tunteet osana raskautta.

Vierailija
32/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tein positiivisen testin ja aika sekava on olo. :(

Lapset on nyt 8 v. ja 6 v. sekä kuopus 1 v. 2 kk. Melkein kaksi vuotta siis tulisi ikäeroa. En olisi kyllä välttämättä enää halunnut olla raskaana...

Antakaa kannustavia viestejä, tällä hetkellä vain itkettää...

Vierailija
33/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain 4. 38 v ja 5. 41 v

lenkille siitä, jos ei kunto kestä!

Vierailija
34/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat kuopukselle melkein samanikäisen kaverin! älä sure! lapsi on lahja! ja voit synnytyksen jälkeen mennä sterilisaatioon eikä käy enää vahinkoja! muuten voi koko ajan jos on tuo ehkäisy kuin teillä nyt.... mutta tsemppiä kyllä sinä selviät!

Vierailija
35/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta selviää

Vierailija
36/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen asiahan se loppujen lopuksi on .. :)

Vierailija
37/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teille tulee vauva. Keskenmenon riski on vielä melko iso. Itse en uskalla ennen 12 raskausviikon täyttymistä kyllä mennä puhumaan että meille tulee vauva. Se keskenmeno voi sattua sinulle yhtä todennäköisesti kuin kenelle tahansa.

Vierailija
38/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllä mä varmaan jaksan, kun olen hyvä kuntonen (maratoonari)

Mut mietityttää, kun on jo neljä tervettä lasta, et näinkö se taas onnistaa ja kaikki menee hyvin.

Kun ikää tulee, niin kaikki ei enää tunnu niin itsestään selvältä. Mörkö kurkistaa olan takaa ;)

Vierailija
39/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhimmilla on 2v ikäero, ja se on ollut loistava. Vauva-aika oli ehkä vähän haastavaa, mutta jatkossa heistä on ollut todella paljon seuraa toislleen. Ovat nyt murkkuiässäkin hyvin läheisiä, toisin kuin seuraavat lapset (ikäeroa edellisiin 3 ja 5 vuotta, eli vanhimman ja nuorimman välillä 10v ikäero).

Tsemppiä!

Vierailija
40/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle jos se on noin vaikeata!! Olisin niin onnellinen kun saisin vielä vauvaa hoitaa.

Miksi täytyy itkeä tuota asiaa?

Tilanne rauhoittuu ja lapset kasvavat vuosi vuodelta.