Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päälle vauvalle, kun mennään autolla neuvolaan?

Vierailija
02.09.2010 |

Riittääkö bodyn päälle huppari? Kun mulla ei oo sopivaa pukua. Jos laittais vaan peiton sit päälle...

kyseleepi uusavuton :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paksu vanupuku voi olla jopa liian kuuma. Täällä on jotain lähemmäs 15 astetta. Laitan siis bodyn päälle housut ja hupparin ja peiton siihen päälle. Eiköhän kaveri niin tarkene. Juu ja olen suht järkevä ihminen, mut esikoisen kanssa ei aina tiedä, miten toimia. Kiitos av! -ap

Autossahan tuo pääasiassa on, ikävä jos hikoilee. Suojaa peitolla kun siirrytte autosta ovelle ja takaisin.

Vierailija
2/9 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalit sisävaatteet (jos kovin kylmä niin huppari tmv. ja ohut pipo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, kuka laittaa jonkun kokopuvun autoon tällä säällä?!? Ei hyvää päivää! Kyllä ihmiset on tosiaan uusavuttomia, kun tällaisia kyselee...

Vierailija
4/9 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan hysteerisinä pukee terveen vauvan (en nyt puhu aivan vastasyntyneestä) muutaman metrin matkalla kokopukuun + kaikkiin vermeisiin, ettei vaan tule vilu.

Vierailija
5/9 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laittaisin bodyn ja housut ja äippäpakkauksen vanupuvun. En tiedä tosin onko niitä enää siinä ees..

Vierailija
6/9 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä nyt +8 ja meillä ollut 4kk ikäisellä body ja collegehousut, siinä päällä ohkainen haalari.

Vierailija
7/9 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki pipo päähän, tumput käteen ja pörrösukat/töppöset.

Vierailija
8/9 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ollut aihe vapaata. hikoilivat tai palelivat, raukat.

Vierailija
9/9 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paksu vanupuku voi olla jopa liian kuuma. Täällä on jotain lähemmäs 15 astetta. Laitan siis bodyn päälle housut ja hupparin ja peiton siihen päälle. Eiköhän kaveri niin tarkene. Juu ja olen suht järkevä ihminen, mut esikoisen kanssa ei aina tiedä, miten toimia. Kiitos av! -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä