Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuskuuri lihottaa?

Vierailija
02.09.2010 |

Tai ei mikään kuuri, vaan elämäntapamuutosta olen tässä tekemässä.

3 viikkoa sitten jätin pois sokerit ja vaaleat vehnäjauhot.

Vaalea makarooni tummaan, vaalea riisi tummaan riisiin, sokerit makeutusaineeseen..

Sika-nautajauheliha naudanpaistijauhelihaksi, jne jne..

Ruoka-annokset pienemmiksi, lisäten kasviksia ja vihanneksia. Karkit, pullat ja sipsit vain lauantaiksi.

Liikuntaa aloitin myös: tunti-kaksi reipasta lenkkiliikuntaa JOKA PÄIVÄ.

Kaloreita lasken, entisellä ruokavaliolla tuli satoja liikakaloreita joka päivälle, nyt pidän tasaisesti 400-600 kalorin vajetta joka päivälle (lauantaisin +-0 kaloritarpeeseen nähden)

Tulokset:

Mittanauha näyttää rinnanymp. -3cm, vyötärö +3cm, lantio + 3cm, reiden ymp + 2cm, hauiksen ymp. + 2 cm

ELI OLEN REIPPAASTI LIHONNUT.

Ja varmasti on löysää läskiä kun höllyykin enemmän.

Pituus 164 ja paino ENNEN kuuria 82kg. Nyt ei ole antaa painoa kun minulla ei ole omaa puntaria. Käyn puntarilla mahd. pian jonkun tuttavan luona ja ilmoitan sitten.

Mutta miten on mahdollista että olen lihonnut, paisunut kuin pullataikina kaikesta tästä vaivannäöstä huolimatta???

Eipä kannata mun varmaan laihduttaa, vaan palata takaisin sipsipussien, suklaan ja kermaleivosten ihanaan maailmaan :(

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidempään loitolla. Naiset saavat yleensä liian vähän protskua ruoastaan.

Vierailija
42/49 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin. olet vasta alkumetreillä laihdutuksessa. veikkaisin turpoamisen syyksi sitä, liikkumisen aiheuttamaa lihaskasvua. kas, kun läski ei pala ihan kuukaudessa pois lihasten päältä.

kun lisäät liikuntaa, lisäät samalla kehosi aktiivisen, kaloreita polttavan kudoksen määrää ja vähennät passiivisen (läskin) määrää. siksi sinun kannattaa liikkua. ruokavaliolla säätelet jaksamistasi.

muista myös levätä, sillä levossa lihaksesi kehittyvät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin päivässä 2 kattilallista pelkkää perunaa voilla ja maidolla.

Kroppa oli rasvaton. Opiskelijana piti tinkiä herkuista. Ei voinut leipääkään syödä tai hedelmiä. Peruna oli käytännössä ainoa ravintoni.

Olin hyvin kaunismies, nyt kalju ja lihava barbaba.

T: 11cm mies

Eivätkä ole lihavia. Hiilihydraatit ovat urheilijan parasta rakennusmateriaalia.

Hillarit auttavat jaksamaan urheilussa mutta proteiinia tarvitaan myös.

Proteiinin tarve urheilussa on vähäinen. Mikäli kasvattaa massaa niin proteiinia tarvitaan sopiva määrä. Ei se ole mikään ihmeaine.

tarvitsee kyllä. Maito ei siihen riitäkään.

Maito riittää vallan hyvin. Usko pois. Minä tiedän tästä kaiken olin aikoinaan todella hyvä nyrkkeilijä ja se siitä en ala enempää leuhkimaan. Proteiini on nykyään yliarvostettua.

Ap:n tulisi lisätä liikuntaa. Ruokavaliota ei tarvitse muutella. Liikunta on se mitä pitää lisätä, kun ei putoa paino.

Vierailija
44/49 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista roskaa kirjoittelet tänne.

Vierailija
45/49 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin päivässä 2 kattilallista pelkkää perunaa voilla ja maidolla.

Kroppa oli rasvaton. Opiskelijana piti tinkiä herkuista. Ei voinut leipääkään syödä tai hedelmiä. Peruna oli käytännössä ainoa ravintoni.

Olin hyvin kaunismies, nyt kalju ja lihava barbaba.

Eivätkä ole lihavia. Hiilihydraatit ovat urheilijan parasta rakennusmateriaalia.

Hillarit auttavat jaksamaan urheilussa mutta proteiinia tarvitaan myös.

Proteiinin tarve urheilussa on vähäinen. Mikäli kasvattaa massaa niin proteiinia tarvitaan sopiva määrä. Ei se ole mikään ihmeaine.

tarvitsee kyllä. Maito ei siihen riitäkään.

Maito riittää vallan hyvin. Usko pois. Minä tiedän tästä kaiken olin aikoinaan todella hyvä nyrkkeilijä ja se siitä en ala enempää leuhkimaan. Proteiini on nykyään yliarvostettua.

Ap:n tulisi lisätä liikuntaa. Ruokavaliota ei tarvitse muutella. Liikunta on se mitä pitää lisätä, kun ei putoa paino.

En usko, kun tiedän pikkuisen paremmin kuin sinunlaisesi "nyrkkeilijä"

Vierailija
46/49 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista roskaa kirjoittelet tänne.

Jos on ahmatti niin eihän silloin ole enää kyse nälästä vaan omasta selkärangattomuudesta...

Vierailija
47/49 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karatesta löytyy ratkaisu.

http://www.kuntoverkko.fi/sivu.php?id=17&uid=70&aid=11

Joku minua jo haikailikin tänne. Kyllä, täälä ollaan tosin taustalla. Toki kun minua kutsutaan ilmestyn pyynnöstä, en käskystä.

Vedin äsken 43 kpl leuanvetoja. En käytä ruokavaliossani proteiinia sellaisenaan. Sain sitä yliannostuksen äitini maidosta.

Proteiinia kannattaa lisätä ruokavalioon, kun pyritään saavuttamaan jotain kuten vaikka 43kpl leukoja tai lisää notkeutta. Proteiini korjaa lihasvaurioita, mutta sellaisenaan tavalliselle liikkujalle siitä ei ole apua.

Ap ei saa apua proteiinista. Karate on lääke. Aloitat karaten aluksi 3x viikossa sitten lisäät karatea joka päivälle.

Vuoden tai kahden päästä otat yhden karaten aamulla ja toisen illalla. Takaan ettet liho vaikka söisit ja herkuttelisit mitä. 2h aamulla ja 2h illalla joka päivä.

Ota karate sydämeesi ja muuta elämäsi ap, jo tänään.

T: N43 (ei N41)

Vierailija
48/49 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.kuntoverkko.fi/sivu.php?id=17&uid=70&aid=11" alt="http://www.kuntoverkko.fi/sivu.php?id=17&uid=70&aid=11">http://www.kuntoverkko.fi/sivu.php?id=17&uid=70&aid=11</a&gt;

Joku minua jo haikailikin tänne. Kyllä, täälä ollaan tosin taustalla. Toki kun minua kutsutaan ilmestyn pyynnöstä, en käskystä.

Vedin äsken 43 kpl leuanvetoja. En käytä ruokavaliossani proteiinia sellaisenaan. Sain sitä yliannostuksen äitini maidosta.

Proteiinia kannattaa lisätä ruokavalioon, kun pyritään saavuttamaan jotain kuten vaikka 43kpl leukoja tai lisää notkeutta. Proteiini korjaa lihasvaurioita, mutta sellaisenaan tavalliselle liikkujalle siitä ei ole apua.

Ap ei saa apua proteiinista. Karate on lääke. Aloitat karaten aluksi 3x viikossa sitten lisäät karatea joka päivälle.

Vuoden tai kahden päästä otat yhden karaten aamulla ja toisen illalla. Takaan ettet liho vaikka söisit ja herkuttelisit mitä. 2h aamulla ja 2h illalla joka päivä.

Vierailija
49/49 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.kuntoverkko.fi/sivu.php?id=17&uid=70&aid=11" alt="http://www.kuntoverkko.fi/sivu.php?id=17&uid=70&aid=11">http://www.kuntoverkko.fi/sivu.php?id=17&uid=70&aid=11</a&gt;

Sattumalta aloitin karaten peruskurssin äskettäin ja voin suositella sitä myös ap:lle. Tehokkaampaa kuin kävely tai lenkkeily.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan