Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingistä max. 100 km säteellä "kivoja" kuntia?

Vierailija
02.09.2010 |

Onko tetoa, mitkä olsivat kivoja omakotiasumiseen sopivia ja edullisia (siis talon hinta) paikkoja? Matkaa Helsinkiin voisi olla max. 100 km.

Vaatimuksia kunnan palvelujen suhteen ei juuri ole, mutta plussaa on jos löytyy:

päiväkoti

ala-aste

ruokakauppa

ja nuohan varmasti löytyy jokapaikasta ;)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 12.00 sinne kävelykadulle ja etsi ihmisiä. Ei näy missään, vaikka pitäisi olla lounasaika. Autiota ja tyhjää. Ei elämää.

Ihan oikeasti, täällä on viikonloppuisin vaikka mitä tekemistä ja tapahtumaa. Lapsille löytyy kivasti harrastuksia eikä tarvitse kuljetella pitkiä välimatkoja. Mä en sitten tiedä minkälaista väenpaljoutta sä kaipaat elämiseesi, mutta mulle riittää että palvelut pelaa ja pystyy harrastamaan kukainen mielensä mukaan.

Vierailija
42/43 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin Hyvinkäälle 12 vuotta sitten Helsingistä eikä takaisin muutettaisi millään.

Täällä on kaikki palvelut lähellä (pyörällä pääsee mukavasti keskustaan) ja ihanat ulkoilumaastot alkaa omasta takapihasta. Ja halutessaan Helsinkiin on junalla alle tunnin matka.

Lasten koulut ja päiväkodit on vieressä ja tältä meidän alueelta löytyy myös lähikauppa (joita ei kyllä ole läheskään kaikilla asuinalueilla jäljellä)

Ja sillä hinnalla millä oltais Helsingistä saatu rupunen rivitalo kolmio, saatiin täältä 180 neliön omakotitalo 1500 neliön tontilla.

Puutteensa ja vikansa on Hyvinkäässäkin (kuten joka paikassa) mutta me olemme viihtyneet hyvin. Ja tänne muuttaa koko ajan lapsiperheitä pääkaupunkiseudulta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä minun mielestäni ihmisiä oli ihan tarpeeksi ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi