Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet joutunut olemaan pois töistä...

Vierailija
02.09.2010 |

lasten sairastelun vuoksi heidän aloitettuaan päivähoidon?

Itse olen ollut kolme päivää neljän viikon aikana, eli päivän melkein joka viikko. Ei tunnu kauhean kivalta, mutta minkäs teet. Onko muilla samaa tilannetta? Olisin joutunut olemaan enemmänkin, jos mies ei olisi välillä ollut myös kotona. Lapsia on kaksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää olen joutunut olemaan pois. Peräkkäin. Teen 4 päiväistä työtä. Ei ole syyllinen ole, mutta vähän mietityttää miten saan hommat toimimaan kun deadlinet paukkuu. mutta minkäs teet.

Vierailija
2/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat ovat olleet apuna tarvittaessa.Lapset on onneksi pysyneet aika terveinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin muutaman päivän, toisinaan pidempään. Meillä se oli jo rahallisesti kannattavampaa minun jäädä kotiin kuin miehen, vaikka kyllä hänkin välillä jäi.

Minkäs teet, inhottavaa se oli työkavereille, mutta ajattelin, että heillä olis sama mahdollisuus, mikäli lapsi olisi paljon sairaana.

Vierailija
4/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi aloitti tarhassa tammikuussa ja kyllä tuo kevät oli aika katkonaista työn kannalta. Lapsi oli paljon sairas ja vuoroteltiin miehen kanssa. Mutta kun melkein kaikki taudit tarttui myös meihin vanhempiin eli omiakin poissaoloja tuli valitettavasti jonkin verran.

Vierailija
5/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi vielä, miten työyhteisö ja esimies ovat suhtautuneet, onko tullut nihkeä olo?

Vierailija
6/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin uudessa työssä 1 kk sitten ja nyt kolmatta päivää. mies on ollut lasten kanssa joka viikko eli ei ole ollut yhtään täyttä viikkoa vielä..

Vierailija
7/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoamaa sairaanlapsenhoitajaa, ja on toiminut tosi hyvin. olen vuoden aikana käyttänyt hoitajaa ehkä neljä kertaa ja lapsia minulla viisi joista kolme alle 10v, kaksi päiväkoti-ikäistä. itse en ole sairastanut kuin puolipäivää koko vuoden aikana.

Vierailija
8/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja on suhtautunu ihan hyvin. Hänellä itsellään on kaksi lasta, joiden sairastelun takia itsekin joutuu olemaan välillä pois töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan