No mammat, jokos on päivän seiska luettu?
Kommentit (8)
Mä joskus kyllä ihan tosi yritin, kun saatiin jotain näytelehtiä... Mut ei. Mä luovutin sivulla 5 tai 6.
Gloriaa ja Suomen kuvalehteä sekä Vartiotornia. Seiskaa päinkään en vilkaise edes kaupassa kun/jos hyllyssä vilaukselta näen.
Meille ei tule sitä lehteä, enkä ole nyt menossa mihinkään, missä sen voisi lukea.
En sitä siis ikinä tilaa kotiin, mutta jos olen jossain, missä se on, niin kyllä minä sen selaan. Esim. anoppilassa, siellä on tylsää aina, niin tylsää että jopa seiskan lukeminen on hauskempaa :)
Ihan parasta vessalukemista ja iltalukemista, kun menee nukkumaan!
Sehän on loistavaa lukemista, kun haluaa nauttia hömpästä. Suurin osa ihmisistä, jotka lukevat Seiskaa, ottavat lehden puolivitsinä, mutta nauttivat sen viihteellisyydestä.
Valitettavasti nyt ei tule Seiskaa, kun tulee muita lehtiä. Äidilleni tulee Seiska ja saan häneltä niitä aina muutaman päivän viiveellä. Äidilleni tulee muistaakseni 13 aikakausilehteä. On aikaa eläkkeellä lukea... Eikä ota itseään liian vakavasti. Siinä ne samassa pinossa menee Seiskat ja Suomen Kuvalehdet.
Ihan jees lukemista silti, kylässä tai kampaajalla. Kävin viime viikonloppuna sukulaisen luona kylässä ja nappasin hyllyltä jossain vaiheessa Seiskan. Joka sitten riivittiin mun käsistä talon isännän toimesta että sehän on vanha, just on tullut uusi, ootas mä haen... Yritin estellä että TÄMÄ on mulle uusi, kun viimeksi olen saanut Seiskan käteeni about puoli vuotta sitten, riittäisi kyllä, mutta kun uusimmat juorut on uusimmassa Seiskassa... :)
Tietysti luen sitten , kiva juorulehti.
semmoista törkyä tule! :)