olen 32 vuotta ja mummu :)
Kommentit (50)
..mutta sanopa kuitenkin: Sinä olet ilmeisen kouluttamaton ja lapsesi myös. Käytte enemmän tai vähemmän minun rahapussillani.
48-vuotiaana olet jo isomummu.
Kun minä olen 48-vuotias, menee esikoiseni neljännelle luokalle.
Pitäisit lapset kurissa etkä ylpeilisi typeryydellä, muka äiti ja mummo.
Minä olen mielestäni aika paljon ehtinyt mummu, olen 46 ja mulla on 4 lastenlasta :)
kyllä pelotti nuoren kolmoisraskaus, mutta onnellisesti ohi.
tehdä niille täti tai eno, joka on niitä nuorempi.
Itse olen 31v. ja vanhin lapseni 9v. Eli aika monta vuotta saa vielä odotella lapsenlapsia :D
paljon on ikää kolmosten äidillä??
kyllä pelotti nuoren kolmoisraskaus, mutta onnellisesti ohi.
Hui, kolmosraskaus, onneksi kaikki meni hyvin. Ajattelin että tässä olisi joku kommervenkki, ettei voisi kyllä olla 32-vuotiaana noin monen mummo :D Vaan voihan se näin olla mahdollista :D
*se 46 v neljän mummo*
mammoilla vai onko tarkoitus käydäkään? Tuskin.
vaikka susta en kehtais sellasta sanoa, kun melkein oon saman ikänen :)
Minä luulin olevani suomalaisessa yhteiskunnassa nuori äiti, kun on lapset 9,7 ja 1 ja oma ikä 32.
Mutta joo, kuusitoistavuotiaana on mahdollista saada lapsia. Nyt tulee ikä kriisi kun joutuu ajattelemaan olevansa jo "mummu iässä". :)
paljon on ikää kolmosten äidillä??
suositeltii "poistamaan kasvamasta" osa sikiöistä jo raskauden aikana, mutta me nuoren kanssa ei pystytty siihen. Juteltiin monen ihmisen kanssa asiasta ja tultiin tähän tulokseen.
Minulla on ihan hyvät koulutukset(ja vakiotyöpaikka, josta nyt äitiyslomalla). Lapsellani opiskelut taas eivät ole alkaneetkaan.
Suvussamme on paljon monikkoraskauksia. Enimmäkseen kaksosia. Nuoreni tuskin tajusi "suvun suurta rasitetta saada monikk raskaus, kun päättivät jättää ehkäsyn pois. Myös minulta tyhmästi tehty, kun en llut puhunut asiasta hänelle (emme pidä juurikaan yhteyttä sukuumme.
Olen jopa miettinyt, että kutsuis tänne alkuun asumaan tytön poikaystävän ja hänen vanhemmat (jos tahtoisivat tulla neljän vauvan vauvalaan). Lähinnä siksi, että poikaystävän tottumus vauvaan lisi mahdollista ja tuettaisiin näin isyyttä. Meillä iso talo, jossa erillinen kaksio lähes tyhjänä (toimii varastona tällä hetkellä).
Mutta haluaakohan he tälläistä ratkaisua. Tämä tuli mieleeni vasta, kun lapset syntyivät.
Olikohan muuta kysytty, meni vähän yli asiankin
aika harvinainen tilanne. Ap:na mä olisin varmasti jo nauttimassa "loppuelämästäni" eli en puskisi uusia lapsia maailmaan.
Oma vaimoni tuli ensimäistä kertaa äidiksi hieman sen jälkeen (?) kun ap:sta tuli isoäiti. Esikoisemme on nyt 10 vuotias ja vaimo täytää ihan just 43.
"Meidän tahdilla" vaimosta tule isoäiti noin 66 vuotiaana.
Ap lienee silloin jo isoisoisoisoisosiosiosisomummo tai jotain. Kaikkien mummojen mummo !!!!!
ja nyt isin pitäisi totutella vauvoihin.
Voi herra varjele ja siunaa....
mutta miksi kieltää asiaa kertomasta ja itse tulla levittelemään sitä pönttöpalstalle?