Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkin verta - kolme viikkoa jo synnytyksestä

Vierailija
01.09.2010 |

Onko enää ihan normaalia, että vieläkin tulee ihan veristä vuotoa, vaikka on jo kolme viikkoa synnytyksestä? Jollain nettisivulla luki jälkivuodosta, että n. viikko tulee veristä ja sitten muuttuu rusehtavaksi ja vaaleaksi. Mulla kyllä edelleen ihan veristä. Ei ole kipuja eikä muuta epäilyttävää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä vuosin 6-7 viikkoa aikas täysillä (jossain tokan viikon vaiheilla mut kiikutettiin sairaalaankin sen takia, mutta eivät siellä tehneet mitään). Verenvuoto oli sitä luokkaa että joka yö mulla kului 3-4 paksua yösidettä. Menin sitten yksityiselle gynikselle jälkitarkastukseen joka kauhisteli ja ihmetteli miten olen vielä pystyssä. Mitään syytä tähän ei kyllä löydetty ja vuoto saatiin loppumaan lääkityksellä.

Suosittelen, että soitat vaikka synnytyssairaalaan ja kysyt neuvoa.

Vierailija
2/16 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä muista enää missä vaiheessa muuttui rusehtavaksi ja niukemmaksi.jos huolettaa niin voithan kysyä synnytyssairaalasta tai neuvolan th:lta mitä mieltä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen n.5 viikkoa veristä ja vielä n.3 viikkoa sen jälkeen tuhrutellut rusehtavaa. Mitään tulehduksia tms. minulla ei kuitenkaan ollut.

Vierailija
4/16 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestänyt yleensä noin 4 viikkoa ja se on käsittääkseni aika keskivertoa. Ja se vuoto vähän niinkuin tulee ja menee usein. Välillä voi näyttää, että niinku hiipuis ja sit tulee taas monta päivää ihan kirkasta verta.

Vierailija
5/16 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noista varmaan ainakin 6vkoa ihan kunnon lurittelua ja verta, yäk, vieläkin tulee ällötys vaikka tuosta on jo melkein 2 vuotta aikaa.

Vierailija
6/16 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä on kaikkien kolmen synnytyksen jälkeen vuoto kestänyt 8 viikkoa.

Itselläni kesti esikoisesta 2 viikkoa, samoin kuopuksesta.

Vierailija
7/16 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en huolestuisi. Näin sanottiin minulle kätilö ja neuvolassakin kun ensimmäisen jälkeen kyselin.

Vierailija
8/16 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vuosin tosi runsaasti ekasta 6 vkoa ja tokasta 5,5 vkoa, pieni tauko ja sit alkoikin jo menkat. Kiva kiva! Ja olin täysimetyksellä.

Vierailija
9/16 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies ehkä kun on pidätellyt kakkaa vaimon synnyttäessä ja sitten on väsännyt kunnon jöötin.

Vierailija
10/16 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies ehkä kun on pidätellyt kakkaa vaimon synnyttäessä ja sitten on väsännyt kunnon jöötin.

Vierailija
11/16 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti, miten joku voi vauvoja tehdä, toihan on ihan karseeta?! yritä siinä nyt pitää mies tyytyväisenä kotona kun eukko on kuin likainen verikasa

Vierailija
12/16 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin härän kurkusta. yösiteillä päivät yöt. Sitten loppui ja muutaman viikon päästä alkoikin menkat vaikka imetin. jee.

Vierailija
13/16 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutamasta viikosta jopa kahdeksaan viikkoon on normaalia vuotaa. ja jos kananmunankokoisia hyytymiä tulee, niin sitten voipi mennä lääkäriin. sitä pienemmistä ei.

Vierailija
14/16 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti kova vuoto 6 viikkoa. Ja mulle sanottiin niistä kananmunan kokoisista hyytymistä, että on normaalia nekin...

Vierailija
15/16 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7vk ja tokasta 8pv...

Vierailija
16/16 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa nyt viides viikko, tytteli syntyi 31.7. Vuoto vaihtelee verisestä rusehtavaan "tuhruun". neuvolassa ainakin sanottiin että on ihan ok. Mitenkä teillä muilla on tikit sulaneet? Minulle tuli 28 tikkiä ja nyt yksi on jäänyt sulamatta:) täytynee kai varata aika poistoon jos ei ala tippumaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi