Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositko leggingsejä koska sulla läskiä ja ne pitää ne kasassa?

Vierailija
01.09.2010 |

Mun mies nimittäin sanoo ettei aikuinen naisen kannatta käyttää niitä,näyttää niin kakaralta että.

Ei kovinkaan vakuuttavaa vaikka olisit lastentarhanope jos kävelet ne jalassa vain piillotellaksesi syömishäirötäsi!!Hanki apua buliamaan!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja muunlaiset housut kiristää. Verkkaireissa ei viitsi joka paikassa kulkea. Siis legginsit ja tunika.

Vierailija
2/6 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap mitään omia mielipiteitä vai pädetkö aina miehesi sanomisilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nimittäin sanoo "ettei aikuinen naisen kannatta käyttää niitä,näyttää niin kakaralta että. Ei kovinkaan vakuuttavaa vaikka olisit lastentarhanope jos kävelet ne jalassa vain piillotellaksesi syömishäirötäsi!!Hanki apua buliamaan!!"

Vierailija
4/6 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tunikat ja pitkät paidat ovat ilman leggareita liian lyhyitä ja muuten tunikat jäisivät kokonaan käyttämättä

- sukkahousut eivät ole vaihtoehto leggareille, ovat liian ohuet joskus taas en halua sukkia jalkateriin

- mekon kanssa olen "puetumpi" leggareilla kuin sukkiksilla

- vaihtoehto leggareille ei ole paljaat sääret, vaan joku muu vaate, pitkät housut kesällä liian kuumat

Muuten olen sitä mieltä, että miehesi ei ymmärrä naisten muodista mitään, joten parempi keskittyä ihan vain omiin pöksyihin ja kalsonkeihin.

Vierailija
5/6 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun miehes joku Tim Gunn?

Vierailija
6/6 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tunikat ja pitkät paidat ovat ilman leggareita liian lyhyitä ja muuten tunikat jäisivät kokonaan käyttämättä

- sukkahousut eivät ole vaihtoehto leggareille, ovat liian ohuet joskus taas en halua sukkia jalkateriin

- mekon kanssa olen "puetumpi" leggareilla kuin sukkiksilla

- vaihtoehto leggareille ei ole paljaat sääret, vaan joku muu vaate, pitkät housut kesällä liian kuumat

Muuten olen sitä mieltä, että miehesi ei ymmärrä naisten muodista mitään, joten parempi keskittyä ihan vain omiin pöksyihin ja kalsonkeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi