Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä voi sanoa, että nyt v'tuttaa! *vuodatusta hedelmöityshoidoista*

Vierailija
01.09.2010 |

Mies oli ihan pettyneen oloinen, kun sanoin hänelle, että ensi viikolla hänen täytyy pidättäytyä.

Se oli sillen, että 'ihan kokonaanko???'. MInä vaan totesin, että 'kyllä, mikäli halutaan tuoretta, mutta ei liian laimeaa spermaa käyttää'.

Tuntuu niin tyhmältä, kun kuitenkin minä olen se, joka itseäni piikitän ja haarani mieslääkärille levitän ja annan ronkkia ja sorkkia, että miten vaikeaa miehelle muutaman päivän pidättäytyminen voikaan olla!!!!?

Itse kuitenkin laitan itseni enemmän peliin noissa hoidoissa, vaikka minun kropassa ei mitään vikaa ole. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heippa!

Vierailija
2/10 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä.....

Ja anna kun arvaan, mies vois sanoa: sähän sitä lasta haluut....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisin kyllä ihmeissäni ollut, jos mieheni olisi alkanut tuollaisia puhumaan kuten sinun mies ap. Onhan se nyt itsestäänselvää että se on se miehen osuus, piste. Onko miehesi vaatimassa seksiä normaalistikin joka päivä? Kuinkahan mies sitten kestää jos raskausaikana tuleekin yhdyntäkielto puhumattakaan synnytyksen jälkeisestä ajasta kun et pysty?

Vierailija
4/10 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos on hyvin aktiivinen seksielämä, niin sitten se ottaa koville! Miestä voi olla hyvä informoida, että vauvan synnyttyä seksielämä yleensä laimenee innokkaillakin pariskunnilla äidin imetysajalle tyypillisen haluttomuuden takia.

Vierailija
5/10 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täytyy pidättäytyä?? Ei meille kertaakaan sanottu noin ja kuitenkin aika monta kertaa yritettiin. Ei se siemenneste mihinkään laimene.

mutta joo, miehesi on aika lapsellinen jos noin reagoi.

Vierailija
6/10 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu sille, kerro miten pöljästiltä sen marinat vaikuttaa.

Vierailija
7/10 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuollaisella lasta tehdä?

Vierailija
8/10 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä vaihtaisin miestä. Kannattaako tuollaisella lasta tehdä?

Joo, lemppaa se ja jos mokoma mitään ymmärtämätön juntti tajuaa kysyä edes syytä, niin sanot vaan että väärä sananvalinta, heippa.

Vierailija
9/10 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison spermanäyte hedelmöitystä varten

Spermanäyte tuodaan TYKS:n Fertiliteettilaboratorioon inseminaatiopäivän aamuna klo 7.30 - 8.00. Sperman käsittely (”pesu”) inseminaatiota varten kestää 2 tuntia.

Laboratorio sijaitsee TYKS:n naistentautien poliklinikan yhteydessä

U-sairaalan 3. kerroksessa (=pääsisäänkäyntikerros)

Näytteenotto-ohje:

* Spermanäyte otetaan masturboimalla siihen tarkoitukseen varattuun purkkiin. Kondomia ei saa käyttää sperman keräämiseen, koska kondomi vahingoittaa siittiöitä

* Edellisestä siemensyöksystä tulisi olla kulunut vähintään 3, mutta ei yli 7 vuorokautta

* Siemensyöksyn annetaan tapahtua suoraan näytepurkkiin. Kaikki ejakuloitunut siemenneste pyritään saamaan suoraan purkkiin

että täytyy pidättäytyä?? Ei meille kertaakaan sanottu noin ja kuitenkin aika monta kertaa yritettiin. Ei se siemenneste mihinkään laimene.

mutta joo, miehesi on aika lapsellinen jos noin reagoi.

Vierailija
10/10 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt sen vuoksi miestä vaihda. EN ole niin kranttu kuin muut naiset.

MIeheni on hyvä isä lapsillemme, en vaihtaisi ikinä tuollaista helmiyksilöä (on meillä kaikilla pahat päivämme) toisenlaiseen mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi