Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi Tilantekijä vai Mahtuvat -sarja Tupperilla?

Vierailija
01.09.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten säilytätte, kaupan pusseissa? Niinhän ne on mullakin nyt. Järjestystä kaipaan kaappiin.

Vierailija
2/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sälitysastioita paljon halvemmalla. Mulla on Lidlin 2 l purkkeja hiutaleille ja riisille, muovikoreja muilla kuiva-aineilla ja muutenkin erilaisia astioita. Pakasterasioissakin on harvemmin käytettäviä aineita.

Tupperi on jotenkin perusteltua paljon käytetyissä (=pestyissä, mikrossa käytetyissä) astioissa, mutta minä en ymmärrä sen arvoa tuollaisessa perussäilytyksessä.

Mutta mittaa kaappitila ja katso, mikä sopii sinne parheiten. ja mikä on helppo avata ja käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempia, en nyt muista kumpi on kumpi. Mun mielestä ehdottomasti parempi on se, missä on se "mekanismi" siinä kannessa. Huonompi käytössä on se missä kansi aukeaa molemmista suunnista.

Vierailija
4/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistin: Tilantekijät on se mikä on parempi.

Vierailija
5/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo 15 vuotta. Kuivakaapinhyllyille sopivat niin näppärästi meillä ja vanhassa talossa kiva säilyttää tiiviissä pakkauksissa kuiva-aineet.

Lapsetkin ovat osanneet käyttää aina.

Pikkuhiljaa hankittiin, ei tullut niin kalliiksi. Nyt huomasin kyllä kutsuilla, että hinnat nousseet aika tuhottomasti. Ostan ajoittain kirppiksiltä täydennystä.

Vierailija
6/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtuvissa on tiukemmat kannet, tilantekijöiden kansi saattaa aueta helposti, jos purkki lipeää otteesta

Vierailija
7/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtuvissa on tiukemmat kannet, tilantekijöiden kansi saattaa aueta helposti, jos purkki lipeää otteesta

Mä taas koen Mahtuvien kannet liian tiukkoina :D En tykännyt ollenkaan. Hankalat myös siltä kannalta, että eivät aukea kokonaan, toisin kuin Tilantekijöiden kansi.

Vierailija
8/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta makuasiahan tuo on :-)

Me hankimme Mahtuvat jo niin kauan sitten ettei tuollaista Tilantekijä-sarjaa ollut olemassakaan.

Meillä Mahtuvia on myös isompia, neliskanttisia, joissa saranakansi aukeaa kokonaan. Jauhoille esim. käteviä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi