Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusissa ulkoiluhousuissa (reima) reikä - mikä paras tapa paikata?

Vierailija
01.09.2010 |

Onko vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoista saa selllaista valmista ulkoiluvaatteiden paikkavärkkiä, joka on vedenpitävää ja kääntöpuolella on napakka liima. Ei tartte edes ommella. Paikan koko on n. 10 x 20 cm ja niitä myydään monen eri värisinä. Olen itse pohjanmaalta ja olen ostanut paikkoja ainakin Halpa-Hallista ja Ylivieskan Kärkkäiseltä, myös monet ulkoiluvaatteita myyvät liikkeet myyvät myös ko. paikkavärkkiä. Hinta ei ole mitenkään kamala, ostopaikasta ja merkistä riippuen 3-5 euroa. Se huono puoli tosin on, että jos paikattava vaate on sellaista karheaa (corduraa tai mitä lie), niin niihin paikka ei kunnolla tartu. Pitää olla sellaista selvästi liukasta ulkoilupukukangasta.

Vierailija
2/5 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyjä on myös Pohjanmaalta, joten nuo liikkeet on lähellä. Ja sattuu vielä housutkin olemaan sellaista liukasta kangasta, joten eiköhän nuo saada kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut Prismasta.

Vierailija
4/5 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratko sisäpuolelta vuorin saumaa niin paljon että pääset reikään hyvin käsiksi. Liimaa liimapaikka reiän päälle sisäpinnalle ja ompele sisäsauma takaisin kiinni.

Vierailija
5/5 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä r-tecin haalarissa ollut paikka polvessa sitkeästi lähes alusta saakka. Haalari ollut tarha käytössä 3 lapsella. Vissiin hajoaa haalari ennenkuin paikka ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi