8vee lapseni kengän koko 41. talvikenkiä tässä
mietin, olin ajatellut kuoman tarrakenkiä, mutta koot loppuvatkin jo 40. en haluaisi mitään kalliita kenkiä ostaa, ovat talvessa pilalla.
ja tarrat pitää olla, koska lapsi laiska nauhojen sitoja. mutta ei kai ole vaihtoehtoja.
Kommentit (28)
jos kengänkoko on 41? Itse olen 168cm pitkä ja kenkä 41. Mun 8v poika jotain 130cm ja kenkä 34.
mallista riippuen 41 tai 40. pojasta tulee iso, eihän siinä muuta ja isojalkainen.
kun niitä Kuomia on kyllä aikuistenkin kokoja..
tarkkaan, puhuin tarrakuomista ja ainakin niitten nettisivuilla oli koot tarroilla 40 saakka.
on myös tarroilla, itselläni 41 kengät. Miksi pitää olla tarrat, meillä on ollut tarrattomia ja 3v:kin saa ne helposti jalkaan itse?
Oma poikani samanikäinen, juuri 8v täyttänyt tokaluokkalainen. Hänellä sitten varmaan tosi pieni jalka kun kengät on kokoa 33. Pituutta pojalla n. 137cm. Olenkin ihmetellyt, kun esim. huutonetin vaatepaketeissa 134-140cm (mikä olis omalle pojanneni sopiva haarukka), on kenkiä mukana ja niiden koot 36-37. Ei menis meillä vielä pitkään aikaan tuollaiset popot:0
Isot jalat nykylapsilla!
Mut ap:n asiaan, miksi et vaan osta niitä parempilaatuisia tarrattomia kuomia? Ostin omallekin pojalleni sellaiset viime talveksi, ei siinä mitään tarroja tarvita.
Ja omani on 37. Kuinka pitkä sinun 8vee lapsesi on?
mun 8veen lapsen jalan koko on 41.
Kuinka pitkä lapsi? Kuinka pitkät vanhemmat?
se taas ala se lasten kokojen vertailu! Vittu että raivostuttaa tuommoset lehmät jotka on heti kauhistelemassa että " voi hirveetä kun sulla on IIIIISSSSSOOO lapsi ja järkyttävää kuinka IIISIISISISSOOoo jalka sillä on?????!?!?!?!" Oookkos ihan varrrrrma että se on ihan normaali???"??!?!?!?!?"
Ettekö te oikeasti voi tajuta ja HYVÄKSYÄ sitä että ihmisiä ON erikokoisia?? Ja laitetaanpa tähän nyt mallin vuoksi oman eikoisen mitat niin saatte jeesustella: poika 8v, reilu 140cm pitkä, paino yli 30kg ja KENGÄN KOKO 37!!!!!!! Vittu pitäiskö se viedä tutkimuksiin kaiken varalta jos sillä onkin joku syndrooma?? Ja jos ei löydy niin keksitään!
Mutta ap:n lapsen jalka on kuin jättiläisellä. On se.
Mutta mieluummin iso jalka kuin pienet aivot. Näin se vaan on. :)
se taas ala se lasten kokojen vertailu! Vittu että raivostuttaa tuommoset lehmät jotka on heti kauhistelemassa että " voi hirveetä kun sulla on IIIIISSSSSOOO lapsi ja järkyttävää kuinka IIISIISISISSOOoo jalka sillä on?????!?!?!?!" Oookkos ihan varrrrrma että se on ihan normaali???"??!?!?!?!?" Ettekö te oikeasti voi tajuta ja HYVÄKSYÄ sitä että ihmisiä ON erikokoisia?? Ja laitetaanpa tähän nyt mallin vuoksi oman eikoisen mitat niin saatte jeesustella: poika 8v, reilu 140cm pitkä, paino yli 30kg ja KENGÄN KOKO 37!!!!!!! Vittu pitäiskö se viedä tutkimuksiin kaiken varalta jos sillä onkin joku syndrooma?? Ja jos ei löydy niin keksitään!
Voi voi sentään :DDDD
Kamalaa miten olet agressiivinen....
Eikä liian pieniä niin kuin useimmat! Kuinka moni teistä kauhistelijiosta tietää edes sunnilleen lapsenne todellisen jalanpituuden (seisoen mitattu) sentteinä? Irroitatteko kengästä pohjalista ja laitatte lapsen seisomaan sen päälle vai ostatteko vain kokonumeron perusteella kengät?
Sillä on hermot biukeena =D
T. OHO
jostakin semmoisia joustonyörikenkiä? Ite tilasin ellokselta pojalle semmoiset talvikengät, tosin niissä isoin koko oli 40. Mutta ei tarvisi nauhojen kanssa sählätä, jos olis semmoiset kuminauhanyörit :)
Niin ja pakkohan se on mainita, meidän poika kans on iso ja ihan normaali 9-vuotias :) Ei noista kannata välittää..
Sillä on hermot biukeena =D
T. OHO
Eikä liian pieniä niin kuin useimmat! Kuinka moni teistä kauhistelijiosta tietää edes sunnilleen lapsenne todellisen jalanpituuden (seisoen mitattu) sentteinä? Irroitatteko kengästä pohjalista ja laitatte lapsen seisomaan sen päälle vai ostatteko vain kokonumeron perusteella kengät?
Myyjän kanssa yhdessä pohditaan kokoa. Juuri noin. Irrotetaan pohjallinen ja lapsi seisoo siinä päällä :)
jalka kokoa 39, eli ei kai tuo isojalkaisuus niin huippuharvinaisuus ole. Tuo kyseinen poika on muutenkin iso ja rotevarakenteinen, meidän hoikalla ja pienehköllä pojallamme taas jalan koko on 31. Vaihtelu on suurta :)
Mutta ap:n kysymykseen vastaisin, että etsi jonkun jo mainitsemia joustonauhallisia toppa- tai gorekenkiä. Niitä on ihan aikuisten koissakin.
kengän ostoon, enkä vastausta OHO!!!