Mistä piristystä parisuhteelle?
Takana 10 vuoden liitto ja pieniä lapsia. Arki vie mennessään eikä suhteeseen ole juurikaan tullut panostettua. Sen jälkeen kun lapset on saatu nukkumaan, istuu molemmat koneilla tai tv:n ääressä eikä paljoa jakseta enää edes jutella. Tai jos jutellaan, niin useimmiten se liittyy tuleviin päiviin, niiden suunnitteluun ja lapsiin ym.
Seksiä on aika harvoin. Parin viimeisen vuoden ajan n. kerran viikossa ja se on melkein aina viikonloppuisin ennalta arvattavassa paikassa ja samaan aikaan:(. Minua seksi ei oikein innosta ja mies onkin yleensä se aloitteentekijä. Seksielämäkin pitäisi jotenkin saada vielä piristymään.
On luvattu tahtoa rakastaa ja tahdonkin, mutta en tiedä miten tämä suhde saataisiin taas henkiin. Ikävää tälläinen enemmän kaveruus kuin oikea naisen ja miehen välinen suhde. Kotona olen niin vahvasti äiti-roolissa.
Viimeisen vuoden aikana minulla on myös ollut kausia, että haluaisin mennä ja tulla ilman sitoumuksia, käydä testaamassa omaa viehätysvoimaa. Sehän ei tietenkään ole mahdollista, mutta olen hämilläni näistä tuntemuksistani. Mies ärsyttääkin väliillä.
En kuitenkaan halua luovuttaa, elämäni on tässä ja tämän perheen kanssa, mutta miten eteenpäin tuntien syvemmin ja intohimoisemmin?
Ihme mouruntaa:
Laita lapset hoitoon johonkin, seksikkäät alusvaatteet päälle ja odotat miestä kotiin keittiön pöydällä!
Vaikka.
Tai sää suljet koneen NYT ja menet tekeen aloitteen.
Opetatte lapsille että äidin ja isin huoneeseen ei tulla ja käytte vähän kiksauttaan sielä?
Lapset vaikka pyyhkii olkkarissa pölyjä rätillä sen aikaa yms. Tai menette pikapanolle kylppäriin, ovi lukkoon ja se siitä!
Toinen on että sää alat harrastaan liikuntaa.
Ja alatte tekeen asioita koko perheen kesken!
Pelatkaa lautapelejä ja muuta. Ei telkkaa/tietokonetta lastenohjelmien jälkeen. Kun toinen nukuttaa ipanat niin toinen lähtee liikkumaan.
Noi ajatukset että lähtisit kokeileen viehätysvoimaasi on vaarallisia siinä mielessä että miten sun käy KUN joskus lähdet viihteelle ja joku kiinnostuu susta?
Kannattaa hoitaa sitä parisuhdetta. Te pidätte toisianne itsestäänselvyyksinä.
En ymmärrä miksi sun tarttis lähteä harrastaan jotain tuntemattoman ihmisen kanssa, su tarttee NYT mennä tekeen sitä oman ukon kanssa.
Jos teidän päivät menee niin että ukko töissä ja lapset nukkuun, sitten loppuilta koneella/telkkarin ääressä niin ei ihme että menee heikosti eikä seksi kiinnosta ja fiilikset omasta viehätysvoimasta on vähissä.
Intohimoa tulee, kun sitä pyytää ja lähtee hakemaan. Siinähän istut, se on se päinvastanen: lisää vaan noita negatiivisia asioita.