Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakkaussurut miten selvitä

Vierailija
31.08.2010 |

Hei, mitkä on parhaat vinkkinne päästä ohi rakkaussuruista - minut jätettiin eilen ja en tiedä oikein miten tästä eteenpäin...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin, kun on tapahtunut traagisia asioita.

Toinen apu on ollut puhuminen, puhuminen ja puhuminen.

Vierailija
2/2 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kertoa lisää taustoja? Oliko pitkäkin suhde, lapsia, miten päättyi...? Ei tokikaan pakko - mutta ehkä sekin voisi auttaa, kun vähän pui. :)

Varsinaisia rakkaussuruja en ole potenut kyllä vuosiin, mutta muistan kyllä että ihan kamaliahan ne on. Tässäkin suhteessa välillä ollut peikkona että päättyykö kaikki ja meneekö sydän säpäleiksi, mutta eipä toistaiseksi... Olen kuitenkin yrittänyt "ennakoida" ja psyykata itseäni välillä jo valmiiksi, mutta ei se taida olla mahdollista.

Yritys on kuitenkin mennyt kutakuinkin niin, että olen ajatellut, että jos niin käy, niin on siitä selvinnyt tuhannet ihmiset aiemminkin, ja vielä riipivämmistä ja syvällisemmistä rakkaustarinoista kuin tämä on (vaikka hyvä tämäkin on, mutta ei mikään vuosikausien juttu kuitenkaan - vielä). Kuuntelisin vuorotellen tsemppausmusaa (I will survive -henkistä) ja vuorotellen märymusiikkia (I will always love you)... :) Poraisin silmät päästäni, puhuisin parhaan ystäväni puhelimen pökeryyksiin, lähtisin ryyppäämään ja todistamaan itselleni, että kyllä vaan vientiä edelleenkin on. Mihinkään yhden illan juttuihin EN hairahtuisi, tulis vaan paskempi olo. Yrittäisin lisäksi kaikkeni ollakseni ottamatta yhteyttä mieheen, ainakaan mitään takaisinkerjuuyhteyttä...

...Joo, näin se menee mun kuvitelmissa, mutta ans kattoo jos tilanne iskee päälle... :D

Hei ap, kovasti voimia, yritä saada lohtua mistä ikinä keksitkin, vaikka joku suomi24:n ikävä-palsta, missä on lukemattomia samanlaisia tarinoita. Joku päivä helpottaa! *hali*

Veera

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä