Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoiva:MYÖNNÄTKÖ että ulkonäöstäsi huomaa polttamisen?

Vierailija
31.08.2010 |

mietin niitä joitakin "vasta" kolmekymppisiä ihmisiä, jotka polttaneet teinistä asti.. sen kyllä huomaa! naama veltto, turvonnut ja rypistynyt...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kauemmin polttaneilla. Sellainen ryppyreikä.

Vierailija
22/27 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tupakoin 13-vuotiaasta 27-vuotiaaksi, ja voin kyllä rehellisesti sanoa, että tupakointi ei (ole) vaikuttanut mun ulkonäköön mitenkään, tai siis ainakaan vanhentavasti. Mua luultiin ja luullaan edelleen huomattavasti ikäistäni nuoremmaksi, mikä taas musta on aika kiusallista. Syyksi ihmiset sanoo, että "sulla on tommonen babyface". Itseäni en peilikuvan perusteella tunnista nuoremman näköiseksi, mielestäni näytän ikäiseltäni. Olen nyt 30-vuotias.

poltan lähes askin päivässä ja iho on hyvän värinen ja tasainen.

Naama ei ole turvonnut, vaan näyttää hoikemman ihmisen naamalta kuin mitä oikeasti olen. :)

Ikää 32v. ja tupakkaa olen polttanut joitakin taukoja lukuunottamatta 13-vuotiaasta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia tupakoitsivia kolmekymppisiä luullaan alaikäisiksi ja kysytään alkossa paperit.

Vierailija
24/27 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis iho, ollut aina ja hampaat on suorat ja hohtavan valkoiset! Juon myös paljon kahvia ja tämäpäs ketuttaa monia ;)

Vierailija
25/27 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis iho, ollut aina ja hampaat on suorat ja hohtavan valkoiset! Juon myös paljon kahvia ja tämäpäs ketuttaa monia ;)

Vierailija
26/27 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hehkeimpiä, parasihoisimpia ja nuorimman näköisiä naisia. Miten mä en ole yhtään yllättynyt.

Vierailija
27/27 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monista kyllä. Sisareni on polttanut teinistä ja on nyt 39v. Hänestä todellakin näkee, iho kellertävän harmaa sekä ryppyinen ja ääni käheä. Toki muissakin elämäntavoissa lienisi kohentamista, mutta suurin juttu on varmaan tuo tupakointi. Toivoisin niin että lakkaisi polttamasta ennen keuhkoahtaumaa..

Monet näyttää jotenkin tupakalta. :D Siis jotenkin siltä miltä tupakka haisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä