Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisin /julkisin paikka missä olet syöttänyt pientä vauvaasi?

Vierailija
31.08.2010 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt Eiffeltornin ylimmällä tasolla, junassa, metrossa, lentokoneessa, autossa (ei-liikkuvassa), kahviloissa, ravintoloissa, puistonpenkillä, seistessä, ruokaa laittaessa.... vaikka missä!

Vierailija
2/12 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt Eiffeltornin ylimmällä tasolla, junassa, metrossa, lentokoneessa, autossa (ei-liikkuvassa), kahviloissa, ravintoloissa, puistonpenkillä, seistessä, ruokaa laittaessa.... vaikka missä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hagia Sofia-kirkossa 

Vierailija
4/12 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisin paikka on Esplanadin puisto. Erikoisin paikka taas vessa.

Vierailija
5/12 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin vauvan kanssa aikoinaan Bostonissa. Siellä ei suosita julki-imetystä eikä vessoissa ole kansia, joten siellä ei onnistunut. Korkean näköalatornin (en muista mikä, mutta kymmeniä kerroksia) huipulla oli iso naistenvessa, missä oli jotain tuoleja, joilla pystyi imettämään. Reissattiin muutamaankin otteeseen sinne yläkerrokseen ihan vaan imetyksen takia :D Se oli kyllä aika outoa. Lentokone on myös jotenkin outo paikka, varsinkin kun pitää imettää turvavöissä.

Vierailija
6/12 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa, siinä keskellä missä vaunujen kanssa ollaan, koska oli vielä koirakin mukana. Se oli hirveä reissu, piti koiraa lähteä käyttämään eläinlääkärissä ja oli pakko mennä bussilla pienen vauvan kanssa, yksin. Koira vinkui ja kitisi, ja paluumatkalla vauvakin alkoi itkeä nälkäänsä. Oltiin ihan keskusta-alueella, olisin muuten jäänyt pois kyydistä ja mennyt johonkin puistonpenkille imettämään. Onneksi ei sentään ihan ruuhka-aika ollut.

Vierailija
7/12 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut kyllä missään kovin ihmeellisissä paikoissa imeteltyä, mutta ainakin erään vuoren näköalapaikalla (ei kovin montaa ihmistä juuri tuolloin paikalla), tukholmalaisen huvipuiston vessassa (kun vauva ei kelpuuttanut aurinkoista puistonpenkkiä), kahvilassa ja pitkän matkan junassa. 

Vierailija
8/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka aina olen imettänyt siellä missä ollaan satuttu olemaan. Uimahalli, hääjuhla, puiston penkki... ehkä erikoisin taitaa olla Akropolis-kukkula Ateenassa.

Vierailija
9/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko syöttää meidän siwan edessä, istuin pyörätelineen päällä.

Tiedän kyllä ettei ole mikään hygieenisin paikka mutta...

Vierailija
10/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten toista vauvaa vessanpöntöllä...

Vierailija
11/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan kaikilla imettäjillä. Kadulla, puistossa, liikkuvassa autossa, kahvilassa jne. jne.

Vaikka minä oon ollu häveliäs imettäjä, niin joskus on joutunu.

Vierailija
12/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielläkin pullosta