Rv 37+5 ja supistelee, kakattaa, oksettaa
Iik, koskahan se synnytys alkaa oikeasti. En usko tän vielä olevan sitä.
Kommentit (12)
ei se välttämättä sitä ole mutta voi olla. jos on ripuli niin on ehkä!!!
Mulla alkoi sillä, että ensin meni iltamyöhällä maha ruikulle, sitten alkoi säännölliset, kunnon supparit ja laatta alkoi lentämään. Aamulla lähdin sairaalaan ja illalla tytsy sylissä!
Soititko jo sairaalaan? Onko ensimmäinen lapsi? Mulla rv36 menossa.
Enkä ole vielä soittamassakaan.
Joo on eka lapsi tulossa. Kävin kakalla, se helpotti, ei ollut ruikulilla. Supistelee edelleen, mutta ei kovin kivuliaasti. En ole vielä edes laittanut ylös supistuksia. En vaan voi uskoa, että tää olisi oikeasti synnytys...
ap
olis parempi jos menisit nukkumaan, vauva voi syntyä vaikka ens yönnä ja on hyvä että nukkuu sitä ennen.
sulla on hyvää aikaa nyt, poistaa säärikarvat, kainalokarvat ja häpykarvat. pestä hiukset, laittaa kestoväri ripsiin ja pakata sairaalalaukku! kannattaa pestä etupyllynalue hyvänhajuisella shampoolla koska ne kätilöt ja lääkärit tulee sen verran lähelle!
jos supparit ei järin kivuliaita - mulla ei ollut suppareita oikeastaan ollenkaan, ennen kuin itse vääntö alkoi, kyllä sen sitten tietää kun on tosi kyseessä... :) Tsemppiä!
sulla on hyvää aikaa nyt, poistaa säärikarvat, kainalokarvat ja häpykarvat. pestä hiukset, laittaa kestoväri ripsiin ja pakata sairaalalaukku! kannattaa pestä etupyllynalue hyvänhajuisella shampoolla koska ne kätilöt ja lääkärit tulee sen verran lähelle!
AP me ollaan hengessä mukana!!!!
Hiukset voisin värjätäkin ihan oikeasti. Väritötsäkin on valmiina, en ole vaan saanut aikaiseksi. No huomenna värjään sitten.
Ja sairaalakassikin on pakkaamatta!
ap
Sitä se on, ainakin minun kokemukseni mukaan!