Miksi ihmiset ovat tällä palstalla niin saakelin ilkeitä?
Jos joku tulee tänne kysymään muiden mielipidettä tai pyytämään apua, niin täytyykö se oma mielipide tuoda ilmi sillä kaikista ilkeimmällä ja epäystävällisimmällä tavalla?
Mä en voi käsittää, onko täällä vain niin inhottavaa ja katkeraa porukkaa?
Itse en ole ainuttakaan epäystävällistä kommenttia laittanut, koska jos minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, olen hiljaa. Pyrin aina vastaamaan mahdollisimman fiksusti siihen mihin ihminen tarvitsee vastauksen..
Kommentit (34)
Taitaa olla sama ongelma kaikilla tällaisilla palstoilla.
Syitä voi vain arvailla. Olisi todella hauska tavata joku keskiverto otanta näistä palstakirjoittelijoista ihan livenä, eikö?
Tulisivatko samat luonteenpiirteet esiin myös naamatusten?
Ihan totta ja hyvä aloitus, mutta tämä sama aihe jauhetaan täällä noin kerran pari viikkoon... Laita hakuun niin eiköhän sieltä löydy jotain selityksiä...
Nimim. tämä on ehkä ilkein vastaus multa ikinä... :D
Tiedossahan se on, että tällaisella palstalla, missä ei vaadita rekisteröitymistä, voi jokainen huudella mitä vaan ja provosoida tahallaan. Mutta ei se tee siitä yhtään sen fiksumpaa tai kivempaa. Monet esitetyt kysymykset ovat kuitenkin ihan asiallisia ja kunnolliset vastaukset saattaisivat ihan oikeasti olla avuksi kysyjälle. Vinoilu, haukkuminen ja epäystävällinen käytös eivät johda mihinkään.
Kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä, samoista nimistä ei tarvitse tykätä jne, mutta ei niitä "toista mieltä olevia" tarvitse silti lynkata heti kättelyssä! Maailma olisi aika ankea paikka, jos kaikki olisivat aina samaa mieltä kaikesta jne.
Olen myös miettinyt sitä, missä nämä kaikki tällä palstallakin pyörivät ilkeilijät oikeasti ovat? Melkeinpä kaikki naamatusten tapaamani äidit ovat kuitenkin ihan fiksuja ja mukavia, osaavat keskustella rakentavasti ja hyväksyvät erilaiset näkemykset...
Ihan totta ja hyvä aloitus, mutta tämä sama aihe jauhetaan täällä noin kerran pari viikkoon... Laita hakuun niin eiköhän sieltä löydy jotain selityksiä...
Nimim. tämä on ehkä ilkein vastaus multa ikinä... :D
Et ollut ilkeä, etkä ainakaan mun tunteitani loukannut... :D
AP
P**kasuodatin käyttöön aina palstaillessa. Jotkut purkavat omaa pahaa oloaan.
Kaikki eivät ole kuitenkaan vielä ymmärtäneet että kunnianloukkaus on kunnianloukkaus - anonyyminäkin.
Tiedossahan se on, että tällaisella palstalla, missä ei vaadita rekisteröitymistä, voi jokainen huudella mitä vaan ja provosoida tahallaan. Mutta ei se tee siitä yhtään sen fiksumpaa tai kivempaa. Monet esitetyt kysymykset ovat kuitenkin ihan asiallisia ja kunnolliset vastaukset saattaisivat ihan oikeasti olla avuksi kysyjälle. Vinoilu, haukkuminen ja epäystävällinen käytös eivät johda mihinkään.
Kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä, samoista nimistä ei tarvitse tykätä jne, mutta ei niitä "toista mieltä olevia" tarvitse silti lynkata heti kättelyssä! Maailma olisi aika ankea paikka, jos kaikki olisivat aina samaa mieltä kaikesta jne.
Olen myös miettinyt sitä, missä nämä kaikki tällä palstallakin pyörivät ilkeilijät oikeasti ovat? Melkeinpä kaikki naamatusten tapaamani äidit ovat kuitenkin ihan fiksuja ja mukavia, osaavat keskustella rakentavasti ja hyväksyvät erilaiset näkemykset...
Minne ne kaikki kasvotustekkin fiksut ihmiset pääsevät dumppaamaan kaikki patoutumansa?
Mä en vaan pysty olemaan kenellekkään tarkoituksella ja syyttä ilkeä, en täällä, enkä kasvoitusten. Ihan samalla tavalla ne sanat jotain satuttaa, on ne sitten kirjoitettu tai sanotaan ne sitten ääneen!
AP
Kaikki eivät ole kuitenkaan vielä ymmärtäneet että kunnianloukkaus on kunnianloukkaus - anonyyminäkin.
Kunnianloukkakselle on varsin tiukat kriteerit, kuten joissakin oikeusjutuissa on nähty.
av-hakkumisten perusteella voi saada syytteen? Toki voi, jos herjaa jotain tunnistettavasti - siis niin, että ilkeilyn kohde mainitaan nimeltä - mutta jos kirjoittaa toiselle anonyymille vittuilevan viestin, ei todellakaan ole kyseessä kunnianloukkaus.
tuhannes aloitus samasta asiasta. Jos et ole huomannut, niin aika monet aloituksetkin on valmiiksi tylyjä, tyyliin "miksi jumppaohjaajani on kamala läski". Tai sitten aloitukset on kertakaikkiaan typeriä, "loukkaannuin kun kaveri ei syönyt tekemääni pullaa". Useimmiten kaikki ovat sitä mieltä, että onpa taas nuija aloitus, mutta sitten kun tulee pari tylyä vastausta, niin jotkut vastaavat yltiöpositiivisesti ihan vaan ollakseen eri mieltä sen tylyn kanssa, vaikka oikeasti olisivat näiden kanssa samaa mieltä.
sitten ihan oikeisiin ongelmiin minusta saa kyllä normaaleja ja fiksuja vastauksia.
Itse en saa mitään kiksejä nettivittuilusta, mutta ilmeisesti aika moni saa.
Ärsyttävintä ehkä on se, että joku tekee asiallisen aloituksen, niin ensimmäinen kommentti on v-mäinen.
av-hakkumisten perusteella voi saada syytteen? Toki voi, jos herjaa jotain tunnistettavasti - siis niin, että ilkeilyn kohde mainitaan nimeltä - mutta jos kirjoittaa toiselle anonyymille vittuilevan viestin, ei todellakaan ole kyseessä kunnianloukkaus.
Nyt mennään vähän ohi aiheen!
Musta on ainakin paljon kivempi sanoa vaikka jotain kivaa kun lytätä joku ihan lyttyyn, jos on itellä paha mieli jostain. On sitten mukava kuulla miten on tehnyt sitten edes jonkun toisen päivästä VÄHÄN paremman, kun on sanonut jotain rohkaisevaa yms.
Te ootte hei kaikki ihan mahtavia tyyppejä, Te vittumaiset paskanpuhuja-haukkujatkin, ihan varmasti syvällä sisimmässänne!
Eikö yritettäis kaikki porukalla laittaa se paskasuodatin jo siinä kirjoitus vaiheessa päälle, niin ei tulisi kenenkään mieltä pahoitettua!!
AP
PS. Mä kuulostan NIIN hipiltä, et jos vaikka vaan kaikki rakastettais itseämme ja toisiamme
ja tylsänpositiiviset kommentit ovat myös haukottavan tylsiä. Ei niitä jaksa kukaan lukea.
Täällä lähtee ihmisillä mopo käsistä niin usein.
Mä en kans voi ymmärtää, miksi täytyy olla idiootti vaan, koska anonyymius mahdollistaa sen? Miksi ei voi käyttäytyä nätisti - tai edes normaalisti?
Av on eri asioita eri ihmisille - ihan selkeästi. Itse tulen tänne oikeasti k e s k u s t e l e m a a n muiden kanssa mielessäni olevista asioista / asioista, jotka koen mielenkiintoisina. En voi käsittää esimerkiksi tarvetta kirjoittaa provoja tai olla ilkeä ihan vain huvikseen; eikö näillä tapauksilla ole ollenkaan omaa elämää? Oikeita mielipiteitä? Ajatuksia?
Av:lle tullaan "huvittelemaan" ilkeilemällä? What?!
Käsittämätöntä.
Ilmeisesti maailmassa on tosi paljon v*ttumaisia ihmisiä.
En ole tajunnut miten agressiivisia ihmiset ovat esim. ylipainoisia kohtaan.
Niin törkeää tekstiä suolletaan etten ikinä ole moista lukenut.
Joku kirjotti että täällä ollaan huvittumassa.
Eikö huvittua voi muuta kuin toisia nöyryyttämällä ja mollaamalla.
Kammottaa ajatella että monet vastaajista on äitejä.
Mukavia mussukoita heillä varmasti kasvamassa..
Musta on ainakin paljon kivempi sanoa vaikka jotain kivaa kun lytätä joku ihan lyttyyn, jos on itellä paha mieli jostain. On sitten mukava kuulla miten on tehnyt sitten edes jonkun toisen päivästä VÄHÄN paremman, kun on sanonut jotain rohkaisevaa yms. Te ootte hei kaikki ihan mahtavia tyyppejä, Te vittumaiset paskanpuhuja-haukkujatkin, ihan varmasti syvällä sisimmässänne! Eikö yritettäis kaikki porukalla laittaa se paskasuodatin jo siinä kirjoitus vaiheessa päälle, niin ei tulisi kenenkään mieltä pahoitettua!! AP PS. Mä kuulostan NIIN hipiltä, et jos vaikka vaan kaikki rakastettais itseämme ja toisiamme
Yritän itse samaa viherpiiperöyttä aika ajoin, heikoin tuloksin, mut silti vaan... :)
T. 4
ja tehdään tästäkin palstasta vielä ihmimillinen paikka keskustella asioista ilman että kukaan mollaa ja purkaa agressioitaan!!
AP A.K.A HippieMama :D
Ps. Ei muuten vituta enää yhtään niin paljon! Kiitos kaikille teille jotka jaksatte vastata fiksusti, se oli varmasti pieni vaiva, mutta teki mun päivästäni niin saakelisti paremman!
Ihan sama miten säälittävän se musta ikinä tekisikään niin tsempit tuikituntemattomilta ihmisiltä netin keskustelupalstalla tuntuu oikeesti hyvältä!
KIITOS
ja tehdään tästäkin palstasta vielä ihmimillinen paikka keskustella asioista ilman että kukaan mollaa ja purkaa agressioitaan!! AP A.K.A HippieMama :D Ps. Ei muuten vituta enää yhtään niin paljon! Kiitos kaikille teille jotka jaksatte vastata fiksusti, se oli varmasti pieni vaiva, mutta teki mun päivästäni niin saakelisti paremman! Ihan sama miten säälittävän se musta ikinä tekisikään niin tsempit tuikituntemattomilta ihmisiltä netin keskustelupalstalla tuntuu oikeesti hyvältä! KIITOS
Ja meitä samoja säälittäviä on sitten vähintään kaksi. Pieni anonyymi ystävällisyyden ele kaiken kuran takana tekee uskomattoman paljon. Joten eiku hyvää päivää sinnekin, HippieMama! :)
T. Nelonen, full of love... 0:)
Siksi koska täällä ollaan huvittumassa ja tylsänpositiiviset kommentit ovat myös haukottavan tylsiä. Ei niitä jaksa kukaan lukea.
ja tylsänpositiiviset kommentit ovat myös haukottavan tylsiä. Ei niitä jaksa kukaan lukea.