Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löytänyt sopivaa miestä hankin koiran

Vierailija
10.06.2025 |

En ole löytänyt miestä, jolla olisi yhteiset mielenkiiinnon kohteet. Olen etsinyt ja pettynyt jo vuosia. Yli kymmenen vuotta. Olen päättänyt, että, en enää etsi. Deletoin nettideitit ja aloin tutkia koirasivuja. Nyt minun ei tarvitse olla enää yhdenkään miehen deitti, jutella samat jonninjoutavuudet ja tietää että ei tästäkään tule mitään. Saan elää rauhassa ja kiinnittää huomioni niihin asioihin, jotka minua itseäni kiinnostaa. Vähäisen vapaa-aikani käyttää itseeni ja lapsiini, kun ei ole paineita löytää elämänkumppania. Koira olkoon minulle elämänkumppani, lenkkikaveri, lohduttajani ja uskollisin ystäväni. Ei enää miehiä! Koirakin on narttu. 

Kerro minulle mitä ajatuksia kirjoitukseni herätti? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta👍

Vierailija
2/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko, mikä on noiden kaikkien miesten yhteinen nimittäjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan uskaltaisin ostaa koiralle jotain. Koira on vasta varattu. Talutusnauha ja vesi- ja ruokakupit kiinnostaisi. Kasvattaja varmasti neuvoo ruoan ostamisessa. Voi ihanuus, tuntuu, että elämä on saanut uuden ja positiivisen suunnan. 

Vierailija
4/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei?

Vierailija
5/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hauvalle. 🐶

Vierailija
6/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysitkö sopivan koiran?

Vierailija
7/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeko se mielellään?

Vierailija
8/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko, mikä on noiden kaikkien miesten yhteinen nimittäjä?

No en, kaikki olleet vain vailla satunnaista seksiä. Yhteen mieheen rakastuin, mutta hän etsi vaan seksiä. Se oli kova pala. 

Ap

Vierailija
9/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 kissaa. Parhaimpia kavereita ikinä.

Vierailija
10/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välittäisi, vaikka Maisteri-herra pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että niin korkean statuksen mies, jonka kanssa olen sellaisessa tilanteessa, olisi vain oma itsensä ja rentoutunut. Olen täällä tyydyttääkseni sinua... Ole vain luonnollinen ja rentoudu... Lisäksi pidän menestymistä miehistä jotka nauttivat naisen alistamisesta ja rakastavat dominoida, joten tämä sopisi minulle täydellisesti!

Vierailija
11/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän murinaa, enemmän kieltä.

Vierailija
12/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sterkata se koira, tai se on teidän taloudessa se joka juoksee miesten perässä seuraavaksi. 

Vierailija
13/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap hankit itsestäsi riippuvaisen hoidokin, kun jo miesluodin väistit?

Vierailija
14/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysitkö sopivan koiran?

Löysin, juuri sopivan pieneen perheeseeni. Lapsetkin on innoissaan. Mutta minä olen jotenkin syvällä tasolla onnellinen, koira ikäänkuin kääntää uuden vaiheen elämässäni.

ap

Vierailija
15/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap hankit itsestäsi riippuvaisen hoidokin, kun jo miesluodin väistit?

Kuule, minulla on valtavasti rakkautta annettavana ja lasten lisäksi koira tulee saamaan kaiken huomion. Olen jo suunnitellut harrastuksia ja olen laihduttanut 15kg että jaksan  lenkkeillä. Olen muuttanut elämääni, jotta koira mahtuu elämääni mm työmäärän vähentäminen, olen yrittäjä. 

Vierailija
16/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan uskaltaisin ostaa koiralle jotain. Koira on vasta varattu. Talutusnauha ja vesi- ja ruokakupit kiinnostaisi. Kasvattaja varmasti neuvoo ruoan ostamisessa. Voi ihanuus, tuntuu, että elämä on saanut uuden ja positiivisen suunnan. 

No en vielä hankkisi ja voi olla, että saat kasvattajalta kaikkea sellaista, millä pääset alkuun. Kannatta kanssa kysyä suosituksia kasvattajalta, millaiset on hyviä. Tarvitset myös autoa varten jonkun kuljetusboksin, tai häkin, jossa tuot pennun kotiin. Ja sen jälkeen kannattaa miettiä, miten ja missä koira matkustaa kanssasi. Irtonaisena on tosi vaarallista pitää autossa. 

Vierailija
17/20 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kade; miehenä en ole onnistunut saamaan lapsia en ensimmäistäkään lasta, haaveistani ja unelmistani huolimatta; ensin minun tuklisi ja tai olisi tullut löytää ja kohdata itselleni sopiva nainen, niin mahdollisuus toiveeni toteuminen olisi, ainakin hivenen lisääntynyt. Olen kai vähän konservatiivi kun en ole rohjennut lähtea adoptio prosessiin yksin.  - Itselleni sellainen, nainen saattai olla se oikea, joka muun ohella tykkäsi itseni lailla myös eläimistä, kuten koirista. 

Vierailija
18/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en vielä hankkisi ja voi olla, että saat kasvattajalta kaikkea sellaista, millä pääset alkuun. Kannatta kanssa kysyä suosituksia kasvattajalta, millaiset on hyviä. Tarvitset myös autoa varten jonkun kuljetusboksin, tai häkin, jossa tuot pennun kotiin. Ja sen jälkeen kannattaa miettiä, miten ja missä koira matkustaa kanssasi. Irtonaisena on tosi vaarallista pitää autossa. 

Minulla on farmari, joten koiralle olen ajatellut hankkivani häkin auton taakse. 

ap

Vierailija
20/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut isorotuisen uroksen, niin se olisi voinut panna sua kun kontillaan olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi