Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja kaipailen!

Vierailija
30.08.2010 |

En tiedä minne tätä olotilaa purkaisin, joten jos täältä saisi vaikka vähän neuvoja tai tukea omille pohdinnoille.

Tilanne on siis se, että olen toivottoman ihastunut erääseen mieheen. Omasta mielestäni hän on kuin luotu mulle, niin ulkoisesti kun sisäisestikin. En ole koskaan kokenut samanlaista yhdenkaltaisuutta kenenkään miehen kanssa. Ex-mieheni ja lasteni isän kanssa olimme täysin toistemme vastakohdat ja tuon kokemuksen perusteella voin sanoa, ettei vastakohdat todellakaan täydennä toisiansa.

Ihastuin tuohon mieheen jo viime syksynä ja silloin meillä olikin jotain pientä, aika ei kuitenkaan ollut oikea, oltiin molemmat juuri erottu ja sen takia en edes suhteen mahdollisuutta ottanut puheeksi. Annoin asian olla ja yritin unohtaa. Tapasin toisen miehen ja aloin seurustella. Se ei kuitenkaan tuntunut oikealta ja kun tapasin taas tämän ihastuksen, alkoi sydän pomppoilla ja perhoset lepattivat vatsassa. Tiesin ettei seurustelusuhteeni tulisi toimimaan kun tunteet toiseen ihmiseen olivat vielä niin vahvoja. Erosimme muutama kuukausi sitten.

Sen jälkeen olen ollut muutamaan otteeseen tekemisissä ihastukseni kanssa. Olemme jutelleet paljon, mutta en saa itseäni kertomaan tunteistani, koska pelkään, että se pilaisi sitten sen mitä meidän välillä nyt on. Odotan, että mies tekisi aloitteen ja samalla pelkään, että myöhästyn taas "junasta" kun en tee asioille mitään.

Tämä ihastus oli vielä viikonloppuna jutellut yhden mun tärkeimmän ystävän kanssa (miespuolinen) ja kysyi olinko ollut hänen kanssaan puheissa. Sanoin etten ollut ja silloin kertoi, että olivat jutelleet. Nyt mua vaivaa, että mitä ne on jutelleet, kun mun tietääkseni eivät ole millään tavalla kytköksissä toisiinsa ja miksi hän siitä mulle mainitsi. Kun ei tuo ystäväkään mulle kerro jos on jotain yhdentekevää jonkun kanssa puhunut. Nyt mietin kysyisinkö ystävältäni, että olivatko jutelleet jostain muhun liittyvästä vai miksi tämä ihastus oli edes koko keskustelun ottanut puheeksi ja olettanut sen jälkeen tämän ystävän kertovan asiasta mulle.

Toi edellinen kappale on jopa mun omiin silmiin sekavasti kirjoitettu, mutta en nyt tässä olotilassa osaa paremminkaan tai selkeämminkään kirjoittaa.

Vinkkejä ja mielipiteitä tai ihan mitä tahansa kaipailen!

nim. Epätoivoinen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä koska käy lukemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä