Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Unoohtuuko" muilta käynti gynellä?

Vierailija
30.08.2010 |

Minulle käy niin lähestulkoon aina.Nyt tuli mieleen,että kierukka taitaa olla 3vuoden(ehkä),eli 3v tulee täyteen vuoden vaihteessa.

Minun olisi pitänyt käydä näyttämässä kierukan laiton jälkeen n.kk:den päästä,että onko kierukka pysynyt paikallaan,vaan jotenkin unohtunut koko asia..

Onko muita jotka siirtää loputtomiin menoa näihin käyntiin?

Vai käykö muut säännöllisesti,ja miten usein?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin syön pillereitä ja se on aika konkreettinen muistutus, kun pillerit loppuu ja reseptissä ei ole enää ostettavaa. ELi kerran vuodessa käyn.

Jep itsekin saan pillerit puoleksi vuodeksi tai maksimissaan vuodeksi kerrallaan, mutta lääkäri uusii reseptin kyllä ihan ilman käyntiäkin. Vien vain reseptin omallehoitajalle tk:een ja lääkäri uusii sen ja lähettää apteekkiin josta sitten saa taas pillereitä. Ei siellä lääkärin vastaanotolla tarvitse ravata vähän väliä.

Itse olen papassa käynyt n. 2v välein niinkuin siitä on suosituskin.

Vierailija
2/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkitarkastuskin jäi väliin viisi vuotta sitten. Pitäisi varata aika. Mutta mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vaikeampaa se on.

Ei huvita ja olen muutenkin valitettavasti sellainen, että en mene ennen lääkäriin kun on todella hätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
4/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan "unohdu".

Vierailija
5/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ootko ulkomailla?

synnytyksen jälkitarkastuskin jäi väliin viisi vuotta sitten. Pitäisi varata aika. Mutta mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vaikeampaa se on.

Ei huvita ja olen muutenkin valitettavasti sellainen, että en mene ennen lääkäriin kun on todella hätä.

Vierailija
6/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmuudenvuoksi. Ikää minulla on 35v, yhtäkään ikäseulapapaa minusta ei ole otettu .Se vähän ihmetyttää, eikö noihin pitäisi tulla ihan kutsu??

Kierukan laittoa ennen otettiin papa n. 3 vuotta sitten, sitä edellisestä oli aikaa n. 5v. Gynellä kävin laitattamssa kierukan, sekä poistattamassa kun se ei sopinut.

Vierailija
7/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no ne raskaudenaikaiset jutut kyllä, mutta muuten en koskaan. miksi kävisin?

Papan joukkoseulassa olen kyllä ollut.

Vierailija
8/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen saanut puoleksitoista vuodeksi. Haluan käydä myös papassa parin vuoden välein. Työnantajani maksaa gynekologilla käynnin, joten rahakaan ei ole este, niin ilman muuta käyn joka vuosi.

Saat pillerit vain vuodeksi? :o Tosin syön pillereitä ja se on aika konkreettinen muistutus, kun pillerit loppuu ja reseptissä ei ole enää ostettavaa. ELi kerran vuodessa käyn.

Jep itsekin saan pillerit puoleksi vuodeksi tai maksimissaan vuodeksi kerrallaan, mutta lääkäri uusii reseptin kyllä ihan ilman käyntiäkin. Vien vain reseptin omallehoitajalle tk:een ja lääkäri uusii sen ja lähettää apteekkiin josta sitten saa taas pillereitä. Ei siellä lääkärin vastaanotolla tarvitse ravata vähän väliä. Itse olen papassa käynyt n. 2v välein niinkuin siitä on suosituskin.

Vierailija
9/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun vaimo kuoli munasarjasyöpään nelikymppisenä, auttaa muistamaan. :/

Vierailija
10/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli syöpää joka olisi ollut hoidettavissa jos olisi käynyt säännöllisesti gynellä.

Menkää nyt edes kerran vuodessa sinne vaikka tuntuisi vastenmieliseltä!

Vierailija
11/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no ne raskaudenaikaiset jutut kyllä, mutta muuten en koskaan. miksi kävisin?

Papan joukkoseulassa olen kyllä ollut.

Vierailija
12/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäi joukkopapakin väliin, kun niihin ei ollut aikaisia aamuaikoja eikä ilta-aikoja ollenkaan.

Vierailija
13/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka syksy syntympäivieni tienoilla, ei mitään vaikeuksia muistaa varata aikaa.

Vierailija
14/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole ehkäisytarvetta, papassa käy labrahoitajalla.

Mikä se juttu on, minkä vuoksi gynellä pitää käydä vuosittain?

Vierailija
15/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun todetaan ajoissa. Kerran vuodessa kun käy gynellä niin asiat on aika hyvällä mallilla.

Itse olen nyt käynyt 6kk välein kun tuo äidin kuolema säikäytti.

Hän oli kuitenkin vasta täyttämässä 60v ja perusterve ihminen.

Menkää lääkäriin, ihan oikeesti!

Syöpään kuoleminen on aika kamalaa :(

Vierailija
16/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papan ymmärrän kyllä, mutta ei sen vuoksi tosiaan gynellä tarvitse käydä.

Vierailija
17/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtu ja munasarjat. t. jonka äiti kuoli

Vierailija
18/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin syön pillereitä ja se on aika konkreettinen muistutus, kun pillerit loppuu ja reseptissä ei ole enää ostettavaa. ELi kerran vuodessa käyn.

Vierailija
19/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa minullakin tulla kolme vuotta edellisestä käynnistä. Ja olisi kierukka tarkastettavana...

Vierailija
20/21 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat "gynet" liittyivät raskauteen.

Kertaakaan en ole käynyt missään tarkastuksissa.

Ei ole rahaa moiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä