Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli alkaa polttamaan tupakkaa..

Vierailija
12.08.2010 |

olen jo kohta 4 vuotta ollut ilman, mutta nyt menee hermot monta kertaa päivässä ja tuntuis että tupakkatauko aina silloin tällöin olis tosi hyvä. Onko täällä kukaan alkanut uudestaan polttamaan jos on jo noinkin kauan ollut ilman?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttamatta. Ei sitten tarvinnut kuin yhden röökin ja hetken päästä huomasin taas polttavani vakituisesti. Nyt jälkiviisaana totean, ettei olisi pitänyt polttaa edes sitä yhtä. Joku täällä sanoi, että tuon ajan jälkeen ei muka olisi enää koukussa, niin ei pätenyt mun kohdalla. Nikotinisti mikä nikotinisti.

Vierailija
2/11 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan suosittele. On aivan roskaa sanoa, että kun kerran on lopettanut, niin voi huoletta poltella silloin tällöin. Se lähtee äärettömän helposti lapasesta.

Laita mieluummin vaikka sama raha säästöön jonnekin ja tee sillä jotain järkevää.

T: tupakointia parhaillaan lopettava ja siitä kärsivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka vie ja tuo kummallisiin paikkoihin.

Kun istut keittiönpöydällä ja tikkaat veitsellä sormiesi välejä ja mietit pelaisiko pasianssia vai zumbaisiko, niin mieleesi välähtää tupakka. Kas tupakat ovat loppuneet, ei hätää käväsen pihalla ja kuljen kioskin ohi.

Kiitos tupakka. Ilman sinua en ulkoilisi.

Vierailija
4/11 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttamatta. Ei sitten tarvinnut kuin yhden röökin ja hetken päästä huomasin taas polttavani vakituisesti. Nyt jälkiviisaana totean, ettei olisi pitänyt polttaa edes sitä yhtä. Joku täällä sanoi, että tuon ajan jälkeen ei muka olisi enää koukussa, niin ei pätenyt mun kohdalla. Nikotinisti mikä nikotinisti.

Vierailija
5/11 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta töissä olen harrastanut sitä joskus vapaallakin.

Vitutukseen alunperin silloin tällöin.nyt oon ollu lomalla kk:den niin on tullu poltettuun 23kpl,ei liioin.

Vierailija
6/11 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin aloita joku liikuntaharrastus!

Tiedätkö, että tupakka-aski maksaa vitosen, tiedätkö, että masennut, jos aloitat taas, väsyt helposti, tunnet syyllisyyttä polttamisestasi ja alat pelätä terveytesi puolesta!!! Hajuista puhumattakaan - sitäpaitsi, tupakoijia inhotaan ja karsastetaan joka paikassa!

Keksi jotain muuta tilalle!!!

Vierailija
7/11 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet kerran lopettanut niin voit poltella silloin tällöin. Et enää ole koukussa.

Voit lopettaa koska tahansa ja kerranhan sitä vaan eletään ei kukaan tule tuomitsemaan sinua kuolleena asiasta etkä joudu vastuuseen. Polta vaan se näyttää seksikkäältä. Imet posket lommolla niitä savuja. aah kaunista!

Vierailija
8/11 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin polttamatta 11 vuotta, sitä ennen olin kessutelllut kymmenisen vuotta. Sitten kriisin tullen ihan varta vasten (miehen kiusaksi) opettelin uudestaan. Sillä tiellä olen nyt ollut kolme vuotta, eikä vielä kaduta.

Voisihan sitä uudestaankin lopettaa, sitten joskus... Mutta luultavasti tulen aina polttamaan esim. baarissa. Ihan kokonaan en haluakaan lopettaa.

Vierailija
9/11 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten koko aihe vaan ällötää. Polttajat haisevatkin pahalle. Yöks.

Itse olen nyt ollut 6 vuotta polttamatta. Viisi ekaa vuotta (silloin tällöin) teki mieli aloittaa uudestaan sauhuttelu. Enää ei! :)

Vierailija
10/11 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin tappi nousee otsaan useampia kertoja päivässä mut ihan hyvin selviin ilman. Olen toki huono tähän kommentoimaan koska en ole koskaan edes kokeillut.

Vierailija
11/11 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut ihan oikea tupakoija niin älä rupea "leikkimään tulella", en usko että tupakointi pysyy kellään hanskassa jos on kerran ollut koukussa.

Äitini poltti n. 20 vuotta (myös ollessaan raskaana ja kun olin vauva) jonka jälkeen lopetti. Elämä muuttui rankaksi ja avioliitto isäni kanssa rakoili. Tuolloin äitini alkoi polttamaan satunnaisesti ja puolusteli jatkuvasti että homma on kontrollissa ja voi lopettaa milloin vain. Huijasi itseään mm. polttamalla kerrallaan vain puoli tupakkaa. Joopa joo. Niinhän siinä kävi että 15 vuoden tauon jälkeen lipsui lopulta tupakoijaksi eikä tule pääsemään tavastaan koskaan eroon, niin pahasti addiktoitunut on. Harmittaa katsoa vierestä kun yksi rakkaimmista ihmisistäni pilaa terveytensä :( Eniten kärsin juuri teini-ikäisenä jolloin pelkäsin äidin saavan keuhkosyövän.

Eli tsemppiä ap tupakoimattomuuteen. Älä kovin helpotta anna periksi! Voisitko löytää jonkin muun tavan lievittää v**tutustasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan