Flirttaileva mies
Menee hermot mieheeni. Joka kerta, kun olemme ulkona kaveriporukassa hän aloittaa flirttailun naispuolisen ystäväni kanssa. Olen ottanut asian puheeksi lukemattomia kertoja, mutta mies ei ota asiaa vakavasti.
Miten kauan tällaista tulee sietää? Kyse ei kuitenkaan ole mistään pettämisestä.
Kommentit (6)
Kyllä, on varmaan vaan opittava elämään asian kanssa, sillä mies ei koe asiaa vakavaksi. Juuri tuo harmittaa, että naiset ottavat asian niin vakavasti ja haluavat ehkä enemmän.
Se, että joku nainen kuvittelee flirttiä joksikin vakavammaksi, on sen naisen omaa tyhmyyttä.
Itse olen pakonomainen flirttaaja, enkä vaan voi sille mitään. Olen aika iloinen ja puhelias, ja puhun muutenkin vähän mitä sylki suuhun tuo. Tämä sitten aiheuttaa aina sellaisia koomisia tilanteita, kun miehet ottaa homman liian tosissaan.
Jos yritän hillitä, istun sitten tuppisuuna ja kaikkii luulee että olen vihainen jostain.
Mutta oon mä vähän parantunut nuoruusvuosista, jolloin vielä olin kamala koskettelija, eli siis vaikka nauraessani saatoin ottaa jotakuta olkapäästä kiinni. Joku sitten evästi ettei keskustelukumppaneihin (jos vastakkaista sukupuolta) ole tapana koskea, se yleensä tulkitaan väärin. Ja hiuksia ei saa korjailla/kosketella, vaikka olisikin epävarma niiden paikallaanpysyvyydestä. Eli ihan konkreettisilla ohjeilla pääsee jo aika paljon eteenpäin.
Flirttailu muuten pahenee jos vastapuoli flirttaa takaisin - toisaalta kaksi flirttaajaa eivät todennäköisesti käsitä toisiaan väärin. Onko teidän tapauksessa kyse yksipuolisesta flirttailusta?
Kyllä naiset flirttailee takas. Enkä siis pidä pientä flirttiä pahana asiana, kun tiedän, että homma jää siihen. Nyt on vaan pieni epävarmuus iskenyt, kun ollaan käyty enemmän ulkona lähiaikoina. Mies ei nyt sentään koskettele naisia, mutta heittäytyy muuten tosi läheiseksi ja flirttailee :)
Kyse ei ole siitä, että pelkäisin jotain tapahtuvan, vaan enemmänkin siitä miten naiset reagoivat flirttiin ja tuntuu, että ovat valmiita menemään pidemmälle.
Sillähän siitä selviät. Joillakin se flirttailu on vain verissä eivätkä osaa edes olla mitenkään muuten. Ainakaan luontevasti.
Oma mies on myös kova flirttailemaan. Jos hän suitsii taipumustaan, on olemus kovin mököttävän oloinen. Annan mieluummin hänen harrastaa flirttiään.
Jos miehesi sen sijaan flirttailee vain yhden tietyn naisen kanssa... hmm... no, ainakaan kyse ei ole vain yleisestä käyttäytymismallista. :)
Hän flirttailee kuitenkin kaikkien kanssa eli ei ole mitenkään vakavaa. Ainoa, joka joskus harmittaa on se, että jotkut naiset ottaa sen vakavampana, kuin se on ja kuvittelee jotain. Mun mieheni ei sitä ymmärrä, kun ei edes tajua flirttailevansa.
Tuon flirtin kanssa on vain elettävä. Ei sitä kannata sen kummemmin miettiä. Mun mieheni kuitenkin osoittaa selvästi, että on vain yksi, joka jotain merkitsee ja jota hän rakastaa :).
Kyllä, on varmaan vaan opittava elämään asian kanssa, sillä mies ei koe asiaa vakavaksi. Juuri tuo harmittaa, että naiset ottavat asian niin vakavasti ja haluavat ehkä enemmän.