Tämmöiset vanhemmat ei tartte lapsia...
Kommentit (28)
Hei uskikset, miksi jumala sallii tällaista ja antaa
tällaisille vanhemmille lapsen? MIKSI?
Eli Luoja on varustanut jokaisen ihmisen vapaalla tahdolla ja jokainen ihminen voi täten itse päättää mitä tekee. Hankkiiko lapsia ja miten niitä kohtelee jne. Tämä maailma on testi, miten elät. Tietenkään ei ole oikein satuttaa koskaan ketään ja siksi siitä seuraa rangaistus tämän maailman lakien mukaan ja teosta riippuen jälkiseuraamuksia myös Tuonpuoleisessa. Mitäs järkeä elämässä olisi, jos Kaikkivaltias vain hyppyyttäisi meitä kuin marionettinukkeja? Et voisi itse vaikuttaa mihinkään itse.
Entäpä vastaukset niihin viesteihin, kun joku miettii ilmoituksen tekemistä lastensuojeluun " naapurin" kohtelusta lapsiaan kohtaan.
Silloin suurin osa vastauksista on tyyliä " hoida omat asiasi äläkä puutu muiden elämään, sinä täydellinen äiti" !!
en usko että suomessa lepsuillaan näin vakavan pahoinpitelyn kanssa, kun vauva oli tosiaan kuolemaisillaan.
ehkä saavat sitten joskus, jos osaavat vakuuttaa etteivät tee semmoista enää ikinä.
olisi kiva kuulla joltain sossu työntekijältä miten nämä tapaukset hoidetaan?
Vanhempia kohtaa joku tosi hirvee sairaus:neliraajahalvaus tai ilkeä syöpä tai joku muu!Kukkaan tollanen ei ansaitse elää.
Jos ei tässä elämässä, niin sitten tuonpuoleisessa. Ja se rangaistus tulee olemaan paljon julmempi.
tällaisille vanhemmille lapsen? MIKSI?