Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keskenmenosta :(

Vierailija
30.08.2010 |

elikkäs viime sunnuntaina alkoi pieni verestävä vuoto jota silloin tällöin veskissä käydessä jäi paperiin,välillä ei mitään. Kipuja ei ole ollut, pinetä nipistelyä ja jomotusta vain. Viime yönä sitten heräsin vessassa käymään ja pönttöön tulikin kaksi isohkoa hyytymää, ja nyt verta tulee kuin kuukautisissa . Keskenmenohan tämä varmaankin on, joten kysynkin että kauanko tämä vuoto kestää?Minulla olisi ensi perjantaina ollut alkuraskauden ultra ,pitääköhän se perua vai onko hyvä käydä tarkistamassa että kaikki on tullut ulos?

Minulla ei ole koskaan ennen tullut keskemmenoa, yksi lapsi on ennenstään.En oikein tiedä miten toimia tämän kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei joudut kaavintaan lisäksi.

Vierailija
2/3 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aina luullut että km tapahtuu nopeammin eikä näin että viikko menee ennen kuin kunnon vuoto alkaa. Onkohan luvassa vielä kipuja?Kuinka paljon sitä vuotoa oikein tulee jos alkuraskaudessa menee kesken?ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aina luullut että km tapahtuu nopeammin eikä näin että viikko menee ennen kuin kunnon vuoto alkaa. Onkohan luvassa vielä kipuja?Kuinka paljon sitä vuotoa oikein tulee jos alkuraskaudessa menee kesken?ap

Pientä vuotoa alkoi vasta vkolla 14... ja sitä kestikin sitten parisen viikkoa muistaakseni.

Kipuja ei sinällään ollut, mutta koska kohtuni ei tyhjentynyt kokonaan, jouduin kaavintaan, ja siitä aiheutuneet kivut olivat pahoja. Ja verta tuli todella runsaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän