Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen säälittävä, myönnetään! OV

Vierailija
30.08.2010 |

Mutta mua ottaa ihan pirusti päähän, kun FarmVilleä ei voi pelata muualla kuin facebookissa twitterissä yms tyrkkypaikoissa, kun mä en haluisi rekisteröityä mihinkään tuollaisiin, vaan ihanh vain pelata sitä lapsellisen addiktoivan ihanaa peliä :D

Se oli ainoa syy miksi facebookissa joskus olin enkä enää takasisin halua.

Miksi oi miksi sitä ei voisi pelata jossain muuallakin :D

Ja joo, tiedetään. Mulla ei oo mitään elämää kun jaksan tälläisestä valittaa ja tiedostan myös olevani surkea ja säälittävä tapaus kun tuollaista ikävöin :D Joten ne kommentit voitte säästää :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voit pelailla rauhassa fb:ssä :P

Vierailija
2/4 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen säälittävä, koska en voi pelata mielipeliäni, pelkään, että ajantaju menee kokonaan, enkä ehdi töihin koko viikolla.

Vein varmaan säälipisteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen säälittävä, koska en voi pelata mielipeliäni, pelkään, että ajantaju menee kokonaan, enkä ehdi töihin koko viikolla.

Vein varmaan säälipisteet?

tuolta tyrkky palstalta (naamakirja) koska en siellä mitään muuta tehnyt kuin pelasin farmvilleä :D ja jotenkin tuntu niin turhalta pitää profiilia siellä..

En mä viittis mitään feikki profiilia sinne perustaa, kun mä haluan vaan sen pelin, en naamakirjaa :D

Vierailija
4/4 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan noita olemassa ns. peliprofiileja. Siis keksit vaan jonkun Maija Maijalaisen ja haalit kaveriksesi vaan FV:n pelaajia, ei oikeita tuttuja. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan