Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloinkohan Facebook "kuolee" ja tilalle tulee jotain uutta

Vierailija
30.08.2010 |

Olen kyllästynyt koko Facebookiin. En haluaisi olla siellä mutta on pakko, koska kaikki muutkin on. Jos ei ole niin sanotaan mt-ongelmaiseksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb toimii vain niin kauan kuin on olemassa vain yksi fb. Kohta se saa kilpailijan (googlelta). Kahdessa paikkassa kaikki EHKÄ voi olla yhtä aikaa. Mitäs sitten tehdään kun on 10 face bookia? Ei kaikissa voi olla yhtäaikaa online. FB alkaa muistuttamaan sähköpostin ja chatin välimuotoa...

Vierailija
2/6 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt koko Facebookiin. En haluaisi olla siellä mutta on pakko, koska kaikki muutkin on. Jos ei ole niin sanotaan mt-ongelmaiseksi.

pitää vaan kehittää itsetunto jostain. Se nyt vaan taitaa olla teineillä ja parikymppisillä sama juttu kuin se, että jos et käy baareissa joka viikonloppu, niin olet outo= siis missä niinku ihmisiä muuten tapais??.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rohkeasti erilainen. Ovat vaan kateellisia sulle, koska itse ovat jotain helvetin laumasieluja.

4/6 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan google kehittelee jotain fb:n tapaista. ite kaytan ahkerasti facebookkia, kiva jutella sukulaisille jotka asuvat toisellapuolella maapalloa. mutta alkaa jo mainokset ja kaikki arsyttaa aikalailla...

Vierailija
5/6 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua ole kukaan leimannu miksikään ongelmaiseksi, vaikken ole ikinä edes osoiteriville kirjoittanu fb:n osoitetta :) ainut, mikä rassaa on se, ku ihmiset unohtaa ilmoittaa esim. lapsen syntymästä muuten kuin fb:ssa, tai ilmoittaa viikon myöhemmin tekstarilla niille, jotka ei oo halunnu fb:iin. Eikä sekään niin rassais, jos kyseessä ei olis suht läheinen ihminen..

Vierailija
6/6 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt-ongelmaista itseni mukaan lukien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän