Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43- 44-vuotias nainen! Oletko vielä nuorekas?

Vierailija
29.08.2010 |

Kuvaile tyyliäsi ja ruumiinrakennettasi?

Entä harrastatko paljon liikuntaa ja elätkö terveellisesti?

T. yksi joka kammoaa ikääntymistä

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olooni tyytyväinen keski-ikäinen nainen, olen hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen. Suhtaudun rennosti elämääni. Pitkä nuoruus on jo koettu, miksi enää kaipaisin sitä?

Olen astunut ns. toiseen aikuisuuteen ja nautin siitä: ulkonäköpaineet ovat takanapäin.

Vierailija
22/36 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 40+, ja lapseni 1v. Lapsi olisi saanut tulla vaikka aikoja sitten, muttta kaikki ei aina mene niinkuin ajattelee...

Mutta nyt on hyvä ja ihana aika. Ei tarvitse ihmetellä, että elämä menee lasten kanssa hukkaan ym. Täysillä nautitaan tästä päivästä.

Julkisuuden 40-> henkilöt näyttävät jotenkin toooosiii vanhoilta, en tunnista itseäni niistä kuvista. En ole mikään teinikään, mutta en mikään bleiseritätikään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei liiku paljon, voimat alkavat vähetä siten että sen huomaa, ei tosin vielä ap:n mainitsemassa ikähaarukassa, vaan 45. vuoden jälkeen. Siinä kohtaa aika moni havahtuu ja parantaa elintapojaan, niin minäkin.

Liikun nykyään joka päivä ihan suositellun "liikuntapiirakan" mukaisesti, eikä vartaloni ole koskaan aikuisiällä ollut parempi. Painoindeksini on 22,5, olen sopusuhtainen ja ikäisiini verrattuna kiinteä. Myös kestävyyskuntoni on parempi kuin koskaan.

Iän näkee helposti kasvoista ja vähitellen jo käsistä ja muualtakin ihosta. Se ei kuitenkaan haittaa. Minusta on mukavaa olla keski-ikäinen, kokenut ja osaava nainen. En haluaisi olla päivääkään nuorempi.

Yksi nuorekkuuden avain on itseä nuorempi kampaaja. Annan 26-vuotiaalle kampaajalleni vapaat kädet ja voin olla varma, etten näytä täysin tädiltä.

Vierailija
24/36 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mulla oli kymmenen vuotta nuorempi poikaystävä, joka sen sanoi (kun tätä näytänkö nuorelta kysyin):"Irma, olet ikäluokkasi parhaimmistoa!"

Muoto ja tyyli on lasten saamisen jälkeen muuttunut. Pitää valita, näyttääkö hyvältä alasti vai vaatteet päällä. Ei laiha, vatsa kuopallakaan ole kaksinen. Henkarina kyllä :-)

Vierailija
25/36 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei liiku paljon, voimat alkavat vähetä siten että sen huomaa, ei tosin vielä ap:n mainitsemassa ikähaarukassa, vaan 45. vuoden jälkeen. Siinä kohtaa aika moni havahtuu ja parantaa elintapojaan, niin minäkin. Liikun nykyään joka päivä ihan suositellun "liikuntapiirakan" mukaisesti, eikä vartaloni ole koskaan aikuisiällä ollut parempi. Painoindeksini on 22,5, olen sopusuhtainen ja ikäisiini verrattuna kiinteä. Myös kestävyyskuntoni on parempi kuin koskaan. Iän näkee helposti kasvoista ja vähitellen jo käsistä ja muualtakin ihosta. Se ei kuitenkaan haittaa. Minusta on mukavaa olla keski-ikäinen, kokenut ja osaava nainen. En haluaisi olla päivääkään nuorempi. Yksi nuorekkuuden avain on itseä nuorempi kampaaja. Annan 26-vuotiaalle kampaajalleni vapaat kädet ja voin olla varma, etten näytä täysin tädiltä.

Itse tosin olen "vasta" 35v, mutta liputan liikunnan puolesta. Nyt 3 lapsen jälkeen mulla on parempi kroppa kuin aikoihin! Kiitos pilateksen, lenkkeilyn ja jumpan. Samoilla tunneilla käy vanhempia naisia ja täytyy kyllä sanoa, että moni on ihaltavassa kunnossa, paremmassa kuosissa kuin moni parikymppinen ;)

Jos muutenkin pitää huolta itsestään, käy kampaajalla ja pukeutuu kivasti niin kyllä se nuorentaa.

Vierailija
26/36 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kampaajakommenttiin. Tilasin viime viikolla Jutta Urpilais-lookin. Tuli ihan hieno, mutta lopputulos oli Elisabet Rehn. Naurettiin nuoremman parturini kanssa hersyvästi, olihan se kuitenkin söpö tukka!

Vierailija
27/36 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt paremmassa kunnossa kuin ikinä elämässäni.

Ei mulla mitään tyyliä ole ikinä ollut... farkut ja joku pusero, lyhyt tukka.

Ikääntyminen näkyy siinä, että mulla on moniteholasit enkä jaksa notkua baarissa neljään, vaan haluan nukkumaan.

Tuntuu että elän parasta aikaa. Lapset ovat jo suht isoja (nuorinkin aloitti koulun), on jo aikaa omille harrastuksille ja puolisolle. Rahaakin on enemmän kuin nuorempana.

Vierailija
28/36 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voisi olla mielipiteitä eivätkä he ole enää ajan hermolla. Sissus.

Oikeesti, siis. On just pieni, laittaa itseään sopivasti, pukeutuu aina tilanteen mukaan ihan trendikkäästi. Henkisesti ajan hermolla, tietää mistä puhutaan, on paljon mielipiteitä, aina pirteä ja iloinen. Hymy nuorentaa :-)

Vierailija
29/36 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt paremmassa kunnossa kuin ikinä elämässäni.

Ei mulla mitään tyyliä ole ikinä ollut... farkut ja joku pusero, lyhyt tukka.

Ikääntyminen näkyy siinä, että mulla on moniteholasit enkä jaksa notkua baarissa neljään, vaan haluan nukkumaan.

Tuntuu että elän parasta aikaa. Lapset ovat jo suht isoja (nuorinkin aloitti koulun), on jo aikaa omille harrastuksille ja puolisolle. Rahaakin on enemmän kuin nuorempana.

Mullakin nuorin aloitti jo koulun ja vanhin meni lukion ekalle ja elämä on nyt paljon helpompaa kuin lasten ollessa taaperoita.

Vierailija
30/36 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee monelle ikäkriisi, niin myös minulle.. Nyt kun se on ohi en enää tuijota montako ryppyä on lisää/enkä ihmettele kun kunto ei niin helposti enää kohennu. Mutta henkinen kuntoni on kyllä kasvanut.. En koita pukeutua nuorekkaasti, omalla tyylillä kylläkin. Samaa mieltä että ehostusta kaipaa jokainen kun lähtee ulos ovesta saa olla hyvin kevyt meikki.. Ellei sitten lähde lenkille.

Nuorekas on kai eniten mieleltään nuori, eihän kukaan yli 40 voi näyttää varsinaisesti nuorelta. Enkä kyllä mistään hinnasta olisi enää 20-30 ja suht kokematon.. Tämä ikä 43 on hyvä. Lapset maailmalla,aikaa itselle, uusia tuulia odotellessa..

Miksi 40 vuotiaan pitäisi vaikuttaa nuorelta???

Vierailija
31/36 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee monelle ikäkriisi, niin myös minulle.. Nyt kun se on ohi en enää tuijota montako ryppyä on lisää/enkä ihmettele kun kunto ei niin helposti enää kohennu. Mutta henkinen kuntoni on kyllä kasvanut.. En koita pukeutua nuorekkaasti, omalla tyylillä kylläkin. Samaa mieltä että ehostusta kaipaa jokainen kun lähtee ulos ovesta saa olla hyvin kevyt meikki.. Ellei sitten lähde lenkille. Nuorekas on kai eniten mieleltään nuori, eihän kukaan yli 40 voi näyttää varsinaisesti nuorelta. Enkä kyllä mistään hinnasta olisi enää 20-30 ja suht kokematon.. Tämä ikä 43 on hyvä. Lapset maailmalla,aikaa itselle, uusia tuulia odotellessa.. Miksi 40 vuotiaan pitäisi vaikuttaa nuorelta???

Ei tarvitse näyttää nuorelta eikä olla nuori.

Olen omat kriisini kriisaillut ja nyt tasapainossa tai ainakin saavuttamassa sitä. Olen 45 ja SAAN näyttää siltä. Luonteeltani olen nuorekas ja ennenkaikkea avoin. Sydämen viisaus on kasvanut. Vartalon ulkonäköön riittäköön että on normaalipainossa ja terve.Liikun omien voimavarojeni mukaan joustavasti. Kuuntelen itseäni ja höllään silloin kun tuntuu että kroppani tarvitsee lepoa.

Ei kannata murehtia sitä ettei enää ole ranta- kuningatar tai disco queen, antaa nuorempien loistaa, nyt on nuorempien vuoro.

Vierailija
32/36 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nuori enkä nuorekas. Olen hoikka ja suht hyvin säilynyt. Elämä on potkinut päähän mutta tässä sitä yhä ollaan silti. Elämä nyt ei ole sen parempaa tai huonompaa kuin ennemminkään. Pitäisi kai yrittää saada tästä enemmän irti mutten oikein jaksa. Olen vähän väsynyt.

Vierailija
33/36 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pidettävä itsestäni hyvää huolta, koska haluan elää täyttä elämää juuri nyt. Joku mainitsi isoäitiydestä nauttimisen 44-vuotiaalle tärkeäksi asiaksi, mulla se on vielä kaukainen ajatus! Nautin lapsistani ja tiedän, että kehoni on hyvässä kunnossa, kun kerran olen voinut kantaa kaksi tervettä lasta nelikymppisenä. Lääkärin mukaan lisälapsillekaan ei ole mitään estettä (fyysisesti), mutta pidämme mieheni kanssa kahta sopivana määränä.

Alle nelikymppisenä olin niin huonossa kunnossa (stressi, fyysiset oireet) että lapsia ei vain tullut. Elämäntapamuutoksen myötä muuttui oma asenteeni ja ajankäyttöni, ja se näkyy kaikin puolin hyvinvointina. Myös naamasta.

Mies kuvaili mua pari päivää sitten seksikkääksi kissaksi :-). Ei tarvi olla iältään nuori, että voi olla vetovoimainen, energinen, onnellinen. En myöskään ole mallimittainen pituudeltani enkä painoltani, BMI 29.

Kuntotestien mukaan olen ikäisekseni hyvässä kunnossa. Jos verrataan tuloksiani 20-vuotiaisiin, en tietenkään pärjää. Tavoittelen itselleni sellaista kuntotestitulosta, että pärjäisin hyvin missä ikäryhmässä tahansa. Helpoin tapa parantaa tulosta olisi pudottaa painoindeksi normaalipainoiseksi, se on työn alla.

Harrastan fyysisesti rankkaa joogaa 2-3 kertaa viikossa ja pidän sillä myös pääni kunnossa, kun saan hetken hengähtää oman hyvinvointini parissa. Mun fyysinen mottoni on: vahva ja joustava. Ai niin, se on myös mun psyykkinen mottoni :-).

Pukeudun tilanteeseen sopivasti, jakkupuvusta jooga-asuun, pidän hiukset napakan lyhyinä, meikkaan joka päivä. Töissä mun energiani näkyy siten, että saan uusia haasteita jatkuvasti, teen lasten synnyttyä haastavampia tehtäviä kuin ennen lasten syntymää. Ja nautin elämästäni.

Vierailija
34/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän monien mielestä kolmekymppiseltä. Olen kyllä virkeä vielä ihan. Pukeudun kuten haluan,hupparit ym käytössä. Miksi pitäisi pukeutua jonkun tietyn kaavan mukaan? Elän omaa elämää. En toisten. Olen jo mummokin,mutta nuorekas ja energinen sellainen😀Ruumiinrakenne aika perus,normaali paino ja keskikokoiset rinnat,eivät roiku. Tsemppiä kaikille🌹

Vierailija
35/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on päiväyksen mukaan nyt 50-53 vuotias. Vieläkö ikääntyminen ahdistaa?

Vierailija
36/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä pakko on pysyä hampaat irvessä ? Miten niin ,minä pysyn ihan rennolla elämäntavalla nuorekkaana. Eikä 44v ole oikeasti edes vanha. 58 alkaa olla vanha.

ei kyllä parhaalla tahdollaankaan ole nuori. Voi olla nuori presidentiksi tai nuori verrattuna yhdeksänkymppiseen, mutta jos puhutaan esim. nuoresta naisesta niin se tarkoittaa maks 25- vuotiasta. Nelikymppinen on joka määritelmän mukaan keski- ikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän