Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökasteluhälytin

Vierailija
29.08.2010 |

Meillä auttoi tämä laite 7v tytön yökastelussa. Tilasin ja laite toimi hienosti. viikossa kastelu oli historiaa.

http://www.dri-sleeper.com/index.htm

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokeiltiin ensin Miniriä juuri tuon sikeäunisuuden vuoksi, mutta ei auttanut meillä lainkaan vaan kastelu jatkui entiseen malliin vaikka annosta nostettiin maksimiin. Sitten ostin itse miniyökasteluhälyttimen huutiksesta käytettynä 40€ ja sillä poika 5,5v oppi kuivaksi 6 yössä. Kolmena ensimmäisenä yönä vain me vanhemmat heräsimme hälyttimen ujellukseen (myös lapsen sisarukset sikeäunisia:), mutta kuin ihmeen kaupalla poika havaihtuikin 4. yönä itse heti laitteen alkaessa ujeltaan ja parina seuraavana yönä sama homma, sitten mentiinkin jo aamuun asti kuivana. Siis näin meillä.

Vierailija
2/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä ollut apua kun lapsi ei herää ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.pedihealth.fi/product/show/5/lasten-yokastelunhoitovalineet/…

piti ihan hillittömän kovaa meteliä! Mutta siihen heräsi koko muu perhe, ei kastelija itse :)

Meillä auttoi Minirin ja aika!

Vierailija
4/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikeäuninenkin oppi, kaikkineen meni 1,5kk:ssa.

Vierailija
5/14 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mielenkiintoista tietää miten 12v voi syödä salaa karkkia :0 Varastaa kaupasta?

Vierailija
6/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eclipse Bedwetting Alarm including UrosensorTM €120.00 + 6.50 postage

Vierailija
7/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama periaate, minulle helpompi toteuttaa

Vierailija
8/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se opeta lasta. Sinähän vaan herätät lapsen pissalle!! Lapsenhan kuuluu oppia heräämään itse siihen kun pissattaa.

Vierailija
9/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin lääkäri suostui kirjoittamaan miniriniä. Tiesin jo etukäteen, että se on rahanhukkaa, sillä lapsi on todella sikeäuninen. Niinhän siinä kävikin, että muu perhe heräsi hälyttimeen, mutta lapsi ei. Kun jonkin aikaa olimme ilman tulosta käyttäneet lakanaa, lääkäri suostui kirjoittaamaan miniriniä ja se auttoi heti ensimmäisesta tabletista ja kastelu loppui täysin.

Vierailija
10/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lasta paranna, se vaan lopettaa pissan tulon. Se on myrkky lapselle. Ihan hirvee lääke. Johan sen siitä teitä1 jos yksi pilleri "auttaa"

Vierailija
11/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oppi heräämään pissalle.

Vierailija
12/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökastelijoita on ollut aina, aivan kuten keliaakikkoja ja laktoosi-intolerantikkoja. Nyt vain ongelmalle on nimi ja hoito, sekä ymmärrys, ettei kyse ole mistään uppiniskaisuudesta tai siitä, että äiti-lapsi suhde on viallinen tms.

Meillä MInirin ei auttanut, teki tilanteen pahemmaksi.

Hälytinsysteemi auttoi, sen kanssa oppi nopeasti.

Pissalle herättäminen on yhtä tyhjän kanssa, kun ei lapsi tehnyt pissaa silloin kun nostin pöntölle tai oli tehnyt jo aikaisemmin. Ei ollut siis säännöllistä klo-aikaa jolloin oli pissahätä, eikä vaikuttanut iltajuominen tms. Ei herännyt siihen välttämättä itse, nukkui siis pissaisena koko yön, jos ei ollut vaippaa.

me saimme hälytinlaitteen terv.asemalta lainaa, lakanat vain ostimme itse.

Minirinissä minua haittaisi myös se, ettei klo 19 jälkeen saanut juoda mitään, ja iltapalajuominen piti olla tyyliin puoli mukia max mukillinen. Janoisena piti siis olla. Ja silti lapsi pissasi.

Vierailija
13/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miniriinillä mennään jo ties kuinka monetta vuotta. Lapsi 12v vähät välittää edes yrittää päästä ongelmasta eroon, vaikuttaa meinaan selkeästi tuo ylipaino ja karkin syönti (SALAA)

Vierailija
14/14 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset hälyttimistä kiinnostaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi