onko kukaan päässyt eroon haluttomuudesta?
muuta kuin eroamalla kumppanistaan. :)
itse olen nyt kärsinyt haluttomuudesta useamman vuoden ja alkaa jo häiritsemään. lasten saaminen lienee ainakin jonkin verran vaikuttanut asiaan, mut ei sen enää pitäisi. joskus suostun kuitenkin seksiin vaikkei kauheesti innosta, mutta sit mulle tulee tosi huono olo. ihan ku ois hyväkskäytetty/raiskattu liioitellen sanottuna, kun ei jotenkin oma mieli oo mukana.
jos joku on keksinyt tavan päästä haluttomuudestaan, niin kerrotko mullekin? voisin edes kokeilla olisko apua.
Kommentit (16)
Eli en olekaan kuiva, haluton, huono jne.
Nyt olen märkä, halukas ja mies laukeaa monta kertaa peräkkäin.
Tunnen itseni ihan kiimaiseksi mirriksi.
Ei ole olemassa frigidejä naisia, on vain olemassa huonoja miehiä!
mutta en mä sitä seksiin suostumista ihan noin pahana koe. Se on mulle aika yhdentekevää. Joskus laukean, useimmiten en, mutta ikinä mulla ei itsellä ole sellaista oloa että haluttais.
Mä oon itse 26v, lapset on 3v ja 7kk, mutta en mä ollut kauhean seksuaalinen ihminen ennen lapsiakaan. En koe itseäni seksikkääksi, ja voisin ihan nyvin kuvitella eläväni loppuikäni ilman seksiä.
Meillä on ollut hankalaa parisuhteessa muistakin syistä, mutta ei tämä haluttomuus ole ainakaan parantanut suhdetta. Nyt on suhde paremmalla mallilla, jospa tämä "vaivakin" helpottaisi...
että eroamalla.
En rakastanut miestäni, enkä kunnioittanut. Seksi oksetti jo ajatuksenakin.
Erosimme - toki syyt oli muu kuin haluttomuus.
Mitä sun mies on tollasesta mielipiteestä mieltä?
mies ei kai oikein tiedä mitä sanoa tai mitä voisi asian hyväksi tehdä. sanoo se mulle että älä ota paineita ongelmista. ap
Itse olen lähellä neljääkymmentä ja nyt olen jo todella halukas verrattuna vaikkapa kymmenen vuoden takaiseen aikaan. Se ei ole myytti, että nainen on seksuaalisessa mielessä parhaimmillaan vasta +35-vuotiaana.
Mutta kun aikaa vastaan tässä juuri taistellaan!
Lapsia haluaisin, mutta sitten kun muistan, että se vaatii seksin harrastamista,niin asia tökkää siihen. 40+ mitään kersoja enää halua...
auttoi, kun lopetin "säälistä"antamisen. Eli harrastamme seksiä vain kun haluan sitä. Aluksi oli aika hiljaista, mutta pikkuhiljaa haluni heräsivät. Ja seksi on aina upeaa, koska todella haluan sitä enkä toisen mieliksi!
että eroamalla. En rakastanut miestäni, enkä kunnioittanut. Seksi oksetti jo ajatuksenakin. Erosimme - toki syyt oli muu kuin haluttomuus.
Tai no, seksi ei ihan oksettanut, pidin siitä jonkun verran noin teknisesti, mutta itse mies kuvotti. Se märkä löysä suudelma, hyiii... Suuseksi oli ok, sain kunhan ajattelin muita... Itse akti kesti "onnekseni" vain maksimissaan minuutin. Kaikenlainen läheisyys ällötti, mutta tiesin koko ajan että suurin syy on täydellinen ja molemminpuolinen kunnioituksen puute ja tunteiden kuoleminen. Ero oli elämäni paras ratkaisu!! Mutta toki se tapahtui siis muista syistä... Kuitenkin sen jälkeen olen löytänyt miehen joka edelleen saa mut haluamaan jo katseellaan. Ihana tunne.
että eroamalla. En rakastanut miestäni, enkä kunnioittanut. Seksi oksetti jo ajatuksenakin. Erosimme - toki syyt oli muu kuin haluttomuus.
Tai no, seksi ei ihan oksettanut, pidin siitä jonkun verran noin teknisesti, mutta itse mies kuvotti. Se märkä löysä suudelma, hyiii... Suuseksi oli ok, sain kunhan ajattelin muita... Itse akti kesti "onnekseni" vain maksimissaan minuutin. Kaikenlainen läheisyys ällötti, mutta tiesin koko ajan että suurin syy on täydellinen ja molemminpuolinen kunnioituksen puute ja tunteiden kuoleminen. Ero oli elämäni paras ratkaisu!! Mutta toki se tapahtui siis muista syistä... Kuitenkin sen jälkeen olen löytänyt miehen joka edelleen saa mut haluamaan jo katseellaan. Ihana tunne.
asioiden kanssa :(
Lapsi nyt 2v ja ei vaan ole haluja, niin kuin ennen.
Täällä oli vuosia sama tilanne. Aloin käyttää kalaöljyä niin limakalvot kostuivat lopultakin (olin kärsinyt pahasta kuivuudesta). Lisäksi kokeilimme Väestöliiton tms. nettisivuilta löytyviä harjoituksia halujen palauttamiseksi. Niissä ideana oli hieroa toinen päästä varpaisiin eikä rintoihin/sukupuolielimiin saanut koskea eikä yhdyntää saanut harrastaa. Toimi, kokeilepa löydätkö ohjeet vielä jostain.
Elämäntilanne on eri kuin ennen, joten entiseen ei voi verrata nytkään, mutta minusta tuli kuitenkin edes jonkin verran halukas e-pillerien syömisen aikaiseen totaalihaluttomuuteen verrattuna.
joten esim. e-pillerit ei mulla oo syynä. koitin etsiä väestöliiton sivuilta tuota sivua harjoituksiin, mutta en löytänyt. osaiskohan joku muu laittaa linkkiä? ap
Itse olen lähellä neljääkymmentä ja nyt olen jo todella halukas verrattuna vaikkapa kymmenen vuoden takaiseen aikaan. Se ei ole myytti, että nainen on seksuaalisessa mielessä parhaimmillaan vasta +35-vuotiaana.
Nyt kun lapset ovat jo koulussa ja ikää yli 40, niin ovat halut palaneet.
Osasyy on varmasti kunnon yöunet ja arjen rauhoittuminen.
Ja ne palautuivat jota kuinkin samana päivänä, kun imetys loppui (lapsi reilu 1,5 v.). Joten kyllä miekin suosittelen odottamaan(kin), vaikka jotain muutakin kokeilisit. Meillä valitettavasti miehen halut hävisi samaa tahtia kun omat palasivat... :(