Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino vain nousee!!! Mitä tämä nyt on? Lisäsin liikuntaa,

Vierailija
29.08.2010 |

enkä takuulla ole syönyt enempää kuin aiemmin... paino nousee vain! Tavoitepaino 60 kg, keväällä se oli 62 kg, äsken punnittuna 65 kg!!! Pituutta 166 cm.

Käyn kuntosalilla, jossa teen "rankkaa" treeniä (2-4 krt viikossa), lisäksi lenkkeilyä kävellen ja hölkäten. Kroppa on kiinteytynyt, mutta en todellakaan usko että tuo 3 kg on lihasta... Mitä se on, nestettäkö? Vai läskiä kuitenkin?

Mitäs nyt tekisin, onko hyviä vinkkejä kellään?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te aina sotkette hienot keskusteluni ja vastailette aiheen vierestä! :(

Minä lihon ja lihon teidän takianne! Ette auta vaan kiistelette keskenänne! Menen bois, nyt menen pois yyh. Ostan itselleni suklaapatukan.

Eli siis ap tässä. Joku häiriintynyt mamma saa näemmä kicksejä tekemällä kiusaa... Noh, kaikki kukat kukkikoon!

Koetin vastata siis jo aiemmin tässä ketjussa, että yläselän vaivojen vuoksi treenaan selkää usein (2, joskus 3 krt/vko), mutta fysioterapeutin ohjeen mukaan keveillä painoilla. Siis että lihakset pysyvät kunnossa. Salitreeni on auttanut ja nyt yläselkä on hyvin harvoin kipeä.

Ja ei, en treenaa paikkoja niin kipeiksi että olen seuraavina päivinä toimintakyvytön! Mun mielestä pitää jossakin tuntua, että on treenannut - jos ei seuraavina päivinä ole mikään lihas hellänä, niin voiko silloin sanoa urheilleensa "kovaa"? Ei mun mielestä.

Älkää nyt sekoittako puuroja ja vellejä, jooko - kiitos!

ap

Vierailija
42/49 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainittavia tuloksia vaikka söin järkevästi. Sitten jätin punttiksen pois ja vähensin syömisiä radikaalimmin ja poljin kotona crosstrainerilla 4kk ja nyt kroppa alkaa näyttää siltä miltä haluan. Eli unohda punttis jos haluat hoikan, naisellisen kropan!

Minä tein samoin, otin ohelle pilateksen ja en kadu. Tulokset näkyy ja kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainittavia tuloksia vaikka söin järkevästi. Sitten jätin punttiksen pois ja vähensin syömisiä radikaalimmin ja poljin kotona crosstrainerilla 4kk ja nyt kroppa alkaa näyttää siltä miltä haluan. Eli unohda punttis jos haluat hoikan, naisellisen kropan!

Minä tein samoin, otin ohelle pilateksen ja en kadu. Tulokset näkyy ja kuuluu.

bodybalancessa, crosstrainerilla ja fillarilla. t. se joka treenaa nelijakoisella ohjelmalla :)

Vierailija
44/49 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä vetää salilla itsensä siihen kuntoon että seuraavana päivänä ottaa dösän kävelyn sijaan tai makoilee, kun on niin kipeänä paikat?

En näe siinä mitään älykästä ellei tavoitteena ole vetää enemmän leukoja kuin muut salillakävijät:D

Niin no, ne lihakset tuskin kehittyvät jos niitä

ei rasiteta loppuun saakka. Tiedä sitten miksi muut käy salilla, minä käyn siellä kehittyäkseni enkä vaan vimputtaakseni sataa toistoa yhdellä kilolla ;)

Eriasia jos käyt salilla 2 tai 3x viikossa. Myös pitkiä sarjoja kannattaa tehdä mikäli haluaa lihasten kasvavan. Se 8-12 sarja on vanhanaikainen.

Eihän siinä mitään vikaa ole jos tahtoo kehittää lihaksistaan vain yhdentyyppisiä. Monille on tärkeää kehittää erityyppistä lihastyyppiä. Monipuolisuus on kuitenkin se joka ehkäisee urheiluvammoja ja pidentää urheiluharrastusta.

Voihan sitä vimputtaa joka kerta saman satsin ja kuvitella tekevänsä oikein, kun teette väärin.

T: N43

Keksit juttuja omasta päästäsi ja kerrot sitten miten sinun mielestäsi pitäisi tehdä? Kuka täällä on väittänyt pelkästään käyvän salilla? Opettel lukemaan ennen kuin vänkytät vastaan.

Onko opettel uusi auton merkki?

T: N43

Vierailija
45/49 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä takuulla ole syönyt enempää kuin aiemmin... paino nousee vain! Tavoitepaino 60 kg, keväällä se oli 62 kg, äsken punnittuna 65 kg!!! Pituutta 166 cm.

Käyn kuntosalilla, jossa teen "rankkaa" treeniä (2-4 krt viikossa), lisäksi lenkkeilyä kävellen ja hölkäten. Kroppa on kiinteytynyt, mutta en todellakaan usko että tuo 3 kg on lihasta... Mitä se on, nestettäkö? Vai läskiä kuitenkin?

Mikäli olet aloittanut liikunnan vasta myöhään aikuisena et tule kummoisemmin kiinteytymään. Eli se nuorena hankittu nahka roikkuu pitkään ja sitkeästi. Olet kohtailaisen hyvässä kunnossa nyt. Miksi et ole tyytyväinen itseesi? Olet tehnyt jo kaikkesi, ainakin tekstistä päätellen.

Mitäs nyt tekisin, onko hyviä vinkkejä kellään?

Vierailija
46/49 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi tuskastunut.

Pudotin uudestavuodesta, toukokuun puoliväliin mennessä 12 kg, ihan vain merkkaamalla syödyt kalorit ja lisäämällä liikuntaa.

Kesän olinkin sitten ihan "hunningolla", mutta yllätyksekseni paino oli pysynyt ennallaan.

Kolme viikkoa sitten aloitin projektin kakkosvaiheen.

Söin kaksi ekaa viikkoa n.1200 kalorin päiviä ja paino ei heilahtanut grammaakaan mihinkään suuntaan.

Nostin viime viikoksi kalorit 1700:n ja sen ansiosta paino nousi 400 grammaa.

Missä siis vika, kun sama taktiikka ei enää toimi, mikä toimi hienosti alkuvuodesta?

En ole liikkunut ihan yhtä paljon kuin viimeksi, mutta toisaalta olen syönyt vähemmän, ollen silti kokoajan kylläinen.

Olen 173cm pitkä. Painoin uutenavuotena 85kg, toukokuussa 73kg.

Tavoite olisi päästä 63kg:n.

Vierailija
47/49 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pitää eka vetää massakausi, ja sitten dieetata, jos haluaa oikeesti kiinteytyä.

Vierailija
48/49 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin painon putoaminen pysähtyi salitreeniin viikoiksi. Aloitin käymällä 5-6x viikossa. Lihakset kasvavat ensin ja sen jälkeen ne alkavat kuluttaa energiaa. Syön paljon proteiinia juuri lihasten kasvun takia.

Vierailija
49/49 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sinulle on tullu lihasta lisää lihas painaa suhteessa paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän