Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun me&i vaatteet

Vierailija
29.08.2010 |

on ÄIDILLE, miksei naiselle?

Esim. tunika äidille.. Miksi pitää nimittää naisia äidiksi, äitihän on omalle lapselleen i kaikkien tarvi "äiditellä"

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse osallistun kummilasteni me&i kutsuille, kuten heidän muutkin kumminsa vaikkei meillä ole lapsia kenelläkään. Ja ostan sieltä myös itselleni vaatteita.

Vierailija
2/25 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukemaan ja korostamaan jo synnyttäneen naisen kroppaa ja vaatteet ovat pääosin siistejä kotivaatteita (kotiäiti) joissa voi leikkiä lasten kanssa, piipahtaa kaupassa ja puistossa, mutta ei kuitenkaan mennä töihin.

Ja musta on kiva, että on äideille suunnattuja vaatteita, meitä kun ei normaalisti mitenkään huomioida muodissa.

yllä minä käyn niissä vaatteissa sosiaali ja terveyspuolella töissä, sekä ammattikorkeakoulussakin. Riippuu varmaan mitä kukin työkseen tekee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne taitaa tosiaan olla tehty vatsakkaille.

Itse olen hoikka äiti.

Kyllä ne ainakin minua pukee, ja ovat mukavan rebtoja. Vaikka olen normaali/hoikka vartaloinen nainen. Toki minulla on kylläkin rinnat..

Vierailija
4/25 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä mennä töihin tai mihinkään aikuisten menoihin. Ne ovat sopivia perhekerhoon tai kun mennään kyläilemään lasten kanssa johonkin. Tai ehkä just päiväkodintäti tai alaluokkien 1-2 opettajalle sopivat. Jotka haluavat antaa iloisen äidillisen kuvan lapsille.

Miksei mennä? Itse käytän päivittäin. Riippuu varmaan mitä tekee työkseen. Itsellä täytyy olla töissä rennot vaatteen, joiden kanssa voi nostaa/auttaa aikuisia ihmisiä, vaatteiden tulee olla joustavat, peittää napa/olkapäät/rinnat jne , joten kerrassaan loistavia työvaatteita :)

Vierailija
5/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naisille tai miehille?

Vai eikö niitä voi käyttää jos ei ole lapsia?

Vierailija
6/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö tästäkin nyt tehdä ongelma???? Ihan oikeesti!

Mua se ei ärsytä, sitäpaitsi yleensä me&i -kutsuille tulee äitejä ostamaan lapsilleen vaatteita. Eiköhän se nyt oo kuitenkin ilmiselvää että niitä vaatteita saa muutkin kun äidit käyttää ilman että asiaa alleviivataan..

Vierailija
7/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhui vain äidin ja isän vaatteista. Paikalla oli kuitenkin myös lapsettomia, mm. emännän kaksi siskoa.

Vierailija
8/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhui vain äidin ja isän vaatteista. Paikalla oli kuitenkin myös lapsettomia, mm. emännän kaksi siskoa.

Vierailija
9/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slogan on kutakuinkin "puemme koko perheen".

Vierailija
10/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne vaatteet ole hoikille ihmisille, vaan nimenomaan piilottamaan kaikenmoista löllöä.. Kivempi se on kai sanoa "äideille" kun "lihaville naisille"?

Vierailija
11/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään siis kaikki äidit eivät ole lihavia, mutta oletteko koskaan sellaisten nähneetkään kulkevan me & i kaavuissa..

Vierailija
12/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämän takia monilla me&i kutsuilla menetetään potentiaalisia asiakkaita

Ihanko tosissaan joku lapseton ei voi ostaa vaatetta, jota markkinoidaan äidin paitana/tunikana? Vaikka kyseisestä vaatteesta kovasti tykkäisikin?

Mä taas luulen, että lapsettomat ovat todella marginaalinen asiakaskunta Me&I -lastenvaatekutsuilla! En usko, että ne _naisten ja miesten_ vaatteet ovat kovinkaan suuri vetonaula!

Vierailija
13/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitäänsanomattomasti kaikille maailman naisille!

Onhan niitä vaatteita joita myydään nuorten vaatteina ja nuoret varmasti mieluummin ostaa niitä kuin vaatteita jotka on tarkoitettu ihan kaiken ikäisille.

Mm. moottoripyöräilijöille myydään omia vaatteitaan, vaikka voishan niitä muutkin pitää ja gooteile goottivaatteita. Ei varmaankaan gootti maksaisi moisia summia hameesta joka "sopii ihan kaikille".

Kyllä tuo hinta on osaksi niin korkea koska on tarkka kohderyhmä.

Vierailija
14/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosiaan löllönpiilotusvaatteita.

Hoikalle hyvin istuvaa löytyy korkeintaan siitä nuorisomallistosta.

Vierailija
15/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saa vähän mahaa piiloon? Eiköhän kaupasta saa kuitenkin hoikille ihan tarpeeksi vaatteita.

Vierailija
16/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olen hankkinut äitiysvaatteeksi, joten mun kohdalla Me&i tosiaan pukee äidin. :)

Lapselle olen ostanut enemmänkin, hyvänlaatuista trikoota, joka kestää pesussa.

Vierailija
17/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukemaan ja korostamaan jo synnyttäneen naisen kroppaa ja vaatteet ovat pääosin siistejä kotivaatteita (kotiäiti) joissa voi leikkiä lasten kanssa, piipahtaa kaupassa ja puistossa, mutta ei kuitenkaan mennä töihin.

Ja musta on kiva, että on äideille suunnattuja vaatteita, meitä kun ei normaalisti mitenkään huomioida muodissa.

Vierailija
18/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne taitaa tosiaan olla tehty vatsakkaille.

Itse olen hoikka äiti.

Vierailija
19/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä mennä töihin tai mihinkään aikuisten menoihin. Ne ovat sopivia perhekerhoon tai kun mennään kyläilemään lasten kanssa johonkin. Tai ehkä just päiväkodintäti tai alaluokkien 1-2 opettajalle sopivat. Jotka haluavat antaa iloisen äidillisen kuvan lapsille.

Vierailija
20/25 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita automaattisesti "löllöä" vaan ihan sitä että raskaus nyt yleensä muuttaa naisen vartaloa.

Ja minä tiedän hoikkiakin naisia jotka käytävät MEANDIN vaatteita.

Itse olen erityisen ihastunut vaatteisiin nyt kun olen erittäin raskaana. Vaatteet mahtuvat edelleen päälle, ja silti ovat pesun jälkeen alkuperäisessä kuosissaan joten käyvät yhtä hyvin taas vauvan synnyttyä.

Rv 32