Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lohduttakaa! Mokasin :( Ostin Me&I:ta

Vierailija
28.08.2010 |

pojalleni 2 puseroa ja 1 velourhousut, hintaa tuli lähimmäs 100 euroa noille (ei ihan mutta ei hirveän kaukana). Mun piti oikeasti säästää ja noilta kutsuilta ei pitänyt ostaa mitään!

Olen nähnyt hirveästi vaivaa että olen saanut lapsille edullisia vaatteita ja nyt sorruin - hetken mielijohteesta. Maksoin jo ostokset ja käyttöönottopesin vaatteetkin, joten myöhäistä enää perua kauppoja :( Alkuun tuntui hyvältä ja nyt tuntuu vaan hiton pahalta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kaikki tytölle suunnatut.

Ei siellä kutsuilla ole pakko ostaa, ei ole yhtään noloa jos jättää kaavakkeen tyhjäksi.

Minäkin menen vain tuttuja tapaamaan ja kahvittelemaan, ei tulisi mieleenkään ostaa ylihintaista roskaa.

Vierailija
22/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä osta mitään. Kysymys ei ole siitä, että meidän talous heilahtaisi johonkin satasesta tai kahdestakaan, mutta periaatteena en osta ylihintaista tavaraa. Menee vähän samassa sarjassa kuin jossain telkkukaupassa mulle nostaa savun päähän, jos myyjä alkaa selittää jotain "ainoasta kappaleesta" tai "tarjous vain tämän päivän". Siinä vaiheessa aina totean viileästi, että "no, otan sitten toisenlaisen" tai "täytyy sitten vaan maksaa enemmän, mutta haluan miettiä rauhassa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla