Lohduttakaa! Mokasin :( Ostin Me&I:ta
pojalleni 2 puseroa ja 1 velourhousut, hintaa tuli lähimmäs 100 euroa noille (ei ihan mutta ei hirveän kaukana). Mun piti oikeasti säästää ja noilta kutsuilta ei pitänyt ostaa mitään!
Olen nähnyt hirveästi vaivaa että olen saanut lapsille edullisia vaatteita ja nyt sorruin - hetken mielijohteesta. Maksoin jo ostokset ja käyttöönottopesin vaatteetkin, joten myöhäistä enää perua kauppoja :( Alkuun tuntui hyvältä ja nyt tuntuu vaan hiton pahalta.
Kommentit (22)
Mäkin kaduin osaa ostoksistani, ehdin kyllä lähettää takaisin ennen pesua. pistä myyntiin huuto.nettiin, ehkä saat ainakin osan rahoista takaisin.
Ostin 2 lapselle hanskat, hatut, sukkahousut ja sukkia ja maksoin 80 euroa. Ei paljoa naurata! Lapset ne vaan on sellaisia, että niihin kuluu rahaa, aika hurjalta nää ostokset joskus tuntuu. Et ole yksin!
rahaa kyllä olis, mutta ei tuossa ole vaan mitään järkeä.
eikös niillä ole palautusoikeutta?
Pidätte vaatteita ihan hyvillä mielin ja laitat sitten Huutikseen myyntiin. Menee kuin kuumille kiville. Loppujen lopuksi tuo on pieni rahamäärä ja voi kulua paljon turhempaankin!
Meinaisn kans tulla ehdottamaan että kun jäävät pieneksi niin huuto.netistä siistä saa ihan kivasti rahaa takaisin, suosittelen myymään ne siellä.
täyttää... meen kutsuille vaan että näen ihmisiä ja pääsen kahville. No tällä hetkellä rahta onkin tiukassa, mutta onneksi tämän syksyn vaatteissa oli paljon vihreää enkä pidä vihreästä. :)
No toisaaltaan mulla on mennyt varmaan 50€ lapsen pipoihin kun ton päähän ei sovi mikään pipo ja aina ostan uuden... argh!
Mutta hei jos vaatteet on kivat niin nauti niistä... ajattele vaikka että jos vaateita käytetään satapäivää niin se on 1€/päivä. Mä käytän tällasta tyhmää ajattelumallia :D
www.meandi.fi
kivoja mutta todentotta kalliita vaatteita kotikutsu-meiningillä.
itse olen muutamaan tosi kivaan investoinut. sen raaskii, kun muut vaatteet on jotain halvempaa merkkiä tai kirppislöytöjä. ainakin meille tulleet meandit ovat olleet tosi hyvälaatuisia. lisäksi ostan aina vain esikoiselle, vaatteen hinta "laskee" kun sitä käyttää vielä kuopuskin ja lopuksi sen voi vielä myydä. monet halpavaatteista eivät säästy niin siisteinä, että niistä enää myytäviksi olisi.
vaatteet ennen käyttöä, etenkin alusvaatteet, t-paidat ym. jotka tulee suoraan iholle. Lähtee ainakin enimmät kuljetus- ja kauppapölyt, ylimääräiset tärkkäys- ja väriaineet ja kaikki muut kiinanmyrkyt ennen iholle laittamista. Ei siinä ole mitään hullua. Jotain toppatakkia nyt ei tietenkään kannata pestä ennenkuin on pakko.
Noiden kutsujen idea on varmastikin juuri saada ihmiset hetken mielijohteessa ostamaan.
Kuule, laskun olis voinu maksaa osissakin. Käytössä tulet huomaamaan että teit hyvät ostokset, sitäpaitsi me&i.n vaatteilla on hyvä jälleenmyynti arvo, käyppä vilasemassa huutonetissä. Itsekin olen pienituloinen ja siksi ostan me&i vaatteita, sillä ne kestää useamman lapsen käytössä. Itelläni 3 lasta. Köyhän ei kannata ostaa halpaa :)
Kuosi oli nätti ja niin tytön mieleen, mutta hintaa 30 euroa. Ei mulla ole varaa tuhlata tuollaisia summia. Joskus olen ostanut Me&I-kutsuilta edullisen yllätyspaketin, jossa oli viisi tuotetta hintaan 30 euroa. Näistä kolme oli tosi kivoja, yksi haalistui ihan rumaksi ja yksi meni kuosinsa puolesta kaverini pojalle.
Mutta "tuhlasin" kuitenkin tuon 30 euroa kyseisessä tapahtumassa, mutta sain sillä summalla molemmille tytöilleni ihanat samettimekot ja syntymättömälle lapselleni vielä suloiset housut. Merkki ei ollut Me&I:ta vaan käsintehtyjä Marakattimarssin tuotteita.
Ja olen enemmän kuin tyytyväinen.
Mutta tosiaan ap. Nauti vaatteista ja myy ne huuto.netissä hyvään hintaan. Jotkut muutkin maksavat niistä paljon, jopa käytettyinä. :)
Sen kertoo jo se, että sitä myydään juoruiluringissä eikä kaupoissa.
jos laitat nyt huutikseen, et saa niinstä samaa summaa kuin uutena.
annat lapsen käyttää ihania vaatteita, sitten vuoden päästä laitat myyntiin.
kaksinkertainen hyöty.
minä olen tänä vuonna käyttänyt varmaan 500e meandin vaatteisiin. lapset käyttävät lähinnä niitä, itse valitsevat. Ei kaikki ole retroa. Ovat värikkäitä ja lapsille mieleisiä.
paljon parempi jälleenmyyntiarvo kuin jollain henkkamaukalla tai lindexillä.
Joudun helposti hurmostilaan ja ostan liikaa. Se kait näiden kutsujen tarkoitus onkin. Onneksi pääsen morkkiksesta eroon pian ja yritän nauttia näistä ylihintaisista tuotteista. Ja seuraavalla kerralla osaa olla varovaisempi.
Nimim. Tupperia kaapit täynnä
joissa menee mielellään kylille.
Itse laitoin perjantaina saman summan ravintola- ja kuljetuselinkeinon tukemiseen ja se satanen on nyt mennyt :-)
ja olen ollut ostoksiini tyytyväinen. Poika rakastaa me&I:n autopaitoja, ensimmäistä on pidetty pian sen sata kertaa ;) Kattelin just vähän aikaa sitten pojan viime talven tarhakansiota, jossa oli kuvia tarhapäivistä, ja lähes joka kuvassa oli sama paita päällä! Eli suoraan narulta päälle!!
Minä pesen ehdottomasti kaikki lasten vaatteet ennen käyttöönottoa, mistä minä tiedän missä ja kenen käsissä se vaate on pyörinyt ennen kuin meille tuli? Haluan kaikki kemikaaliylijäämät ja muut pöpöt pois! Muut tehköön miten tykkää.