Kertoisinko kaverille? Kävin treffeillä hänen ihastuksensa kanssa
Käytiin eilen leffassa ja sen jälkeen menimme kahville miehen luokse. Loppuillasta päädyttiin sänkyyn, seksi oli mahtavaa.
Kertoisinko vai en?
Kommentit (34)
Oletko itse sinkku?
Ystäväsi on siis varattu?
Sanoiko mies, ettei kaverillasi olisi mahkuja?
24/25 viesti laittoi miettimään, taidat olla oikeassa...
ap
Oletko itse sinkku?
Ystäväsi on siis varattu?
Sanoiko mies, ettei kaverillasi olisi mahkuja?
Sinkku olen.
Ystävänikin on sinkku, mistä sait kuvitelman että olisi varattu?
Kerroin miehelle ystäväni ihastuksesta, sanoi vain ahaa, ei muuta.
ap
24/25 viesti laittoi miettimään, taidat olla oikeassa... ap
Kerroin miehelle ystäväni ihastuksesta, sanoi vain ahaa, ei muuta.
ap
haluatko sen kavein nolaantuvan täysin??? Sä olet ilkeä, siltä tuntuu.
kysyi miltä musta tuntuu kun ajattelen häntä. Kerroin totuuden eli vähän ristiriitaisesti, kiinnostunut mutta tuntuu että pitäiskö jättää väliin ystäväni kiinnostuksen vuoksi.
Pyysin ettei puhu asiasta eteenpäin ja lupasi kyllä. Toivottavasti pitää lupauksensa.
ap
Tuossa tapauksessa selvittäisin miehen kanssa äkkiä, että oliko kyse jostain yhden illan jutusta vai jostain enemmästäkin. Jos alkaisin seurustella miehen kanssa, niin kertoisin asap. Jos taas juttu tyrehtyis, niin ehkä en alleviivais juttua turhaan.
Mikä siinä mielessä niin ihanaa on, että ystävyksetkin molemmat häneen ihastuu? Miksi sellainen kultakimpale on vapaalla jalalla?
Tuossa tapauksessa selvittäisin miehen kanssa äkkiä, että oliko kyse jostain yhden illan jutusta vai jostain enemmästäkin. Jos alkaisin seurustella miehen kanssa, niin kertoisin asap. Jos taas juttu tyrehtyis, niin ehkä en alleviivais juttua turhaan. Mikä siinä mielessä niin ihanaa on, että ystävyksetkin molemmat häneen ihastuu? Miksi sellainen kultakimpale on vapaalla jalalla?
Tuossa tapauksessa selvittäisin miehen kanssa äkkiä, että oliko kyse jostain yhden illan jutusta vai jostain enemmästäkin. Jos alkaisin seurustella miehen kanssa, niin kertoisin asap. Jos taas juttu tyrehtyis, niin ehkä en alleviivais juttua turhaan. Mikä siinä mielessä niin ihanaa on, että ystävyksetkin molemmat häneen ihastuu? Miksi sellainen kultakimpale on vapaalla jalalla?
kultakimpale tosiaan :DDD
En ymmärrä mitä pahaa mies on tehnyt, kun naureskellaan? Minähän tässä "väärin" olen tehnyt, jos jonku väärin katsotaan tekevän ja syyllistä halutaan etsiä. Eihän mies ole edes tiennyt kaverini ihastuksesta ennenkuin minä kerroin pari päivää sitten. Ja tuo yksi vastaaja naureskelee siihen malliin kuin mies olisi vähintään pettänyt kaveriani...
Melballe sanoisin kiitokset asiallisista kommenteistä. "Kultakimpale" on vapaalla jalalla koska erosi pitkäaikaisesta avopuolisostaan jokin aika sitten. Hänellä on lempeä katse ja ääni. Se vetosi minuun eniten.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri oli ihaistunut vuorotellen palavasti puoleen koulun pojista. Siis semmoista kaukoihastumista, ei koskaan kertonut ihastustensa kohteille tai mennyt treffeille heidän kanssaan. Mutta asiaan, puolet koulun pojista oli siis varattu hänelle koska hän oli tai oli ollut heihin ihastunut.
Näpit irti kaikille muille.
varmaan mielenterveysongelmainen tuo kaveris😂 Ei kukaan voi määrätä kenen kanssa kukakin on. Itse hengaan myös varattujen kanssa.
Mulla on yksi ystävä, jolle ei nuorempana kannattanut kertoa ollenkaan, jos oli kiinnostunut jostakusta. Hänelle tuli hirveä kiire ehtiä valloittamaan tuo henkilö ensin. Ja käytännössä siis vain seksiä kerran tai pari, ei hän oikeasti ollut kiinnostunut.
Ap:n tilanne on kuitenkin eri. Jos juttu jatkuu, suosittelen kertomaan pikimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi ystävä, jolle ei nuorempana kannattanut kertoa ollenkaan, jos oli kiinnostunut jostakusta. Hänelle tuli hirveä kiire ehtiä valloittamaan tuo henkilö ensin. Ja käytännössä siis vain seksiä kerran tai pari, ei hän oikeasti ollut kiinnostunut.
Ap:n tilanne on kuitenkin eri. Jos juttu jatkuu, suosittelen kertomaan pikimmiten.
Aloituksesta on melkein 11 vuotta. Toivotaan, että ap on tähän mennessä saanut asian hoidettua, tavalla tai toisella :D Ja jos ap on peräti vielä palstalla, mielellään kuulisin kuinka kävi!
arvosta kaveriasi sen vertaa että edes jollain tasolla kunnioittaisit häntä ja hänen unelmiaan.
Mitkä olivat motiivisi lähteä miehen kanssa treffeille?
Itse en ainakaan kaipaisi ystäväkseni sinun ap kaltaisiasi ihmisiä. Miehiä maailmassa riittää, tosiystävät ovat näköjään kortilla. Sinä osoitit ettet ole ystävyyden arvoinen.