Pojille nimeksi Jami ja Jimi?
Kommentit (42)
Jami haisee!
Oikein kunnon J-nimet tulossa, ihanaa. Tie formulakuskiksi on auki.
Tunnen molempien nimisiä lapsia.Laitat jos tykkäät. Tää wt huutelu on juuri niiltä wt ihmisiltä, niistä ei kannata välittää.
Itse en Timiä laittaisi ainakaan koska on mustalaisnimiä.
Tai sitten Jami ja Timi niinkuin joku tossa yllä olikin ehdottanut.
Sointuvat paljon paremmin yhteen.
Jos haluatte lapsillenne vankilakierteen, niin antakaa vain nimeksi Jimi, Jami tai Tomi.
Mukavaa vanhuutta teille.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte lapsillenne vankilakierteen, niin antakaa vain nimeksi Jimi, Jami tai Tomi.
Mukavaa vanhuutta teille.
Ja kaivoit tämän ikivanhan keskustelun esiin vain kertoaksesi tuon?
Joskus ihmetyttää, että millä hakusanoilla näitä vuosia vanhoja ketjuja edes jotkut löytää.
Kuka ihme antais pojilleen tollasia nimiä kun Toni ja Juusokin on keksitty. Mieleen tulee vaan sellanen tilanne, jossa Toni ja Juuso nimet on jo käytössä vanhemmilla pojilla. Jami ja Jimi on sellasii B-suunnitelmanimiä jos hyvät nimet on jo käytetty.
Miksei vaikka Mika ja Jari tai Janne ja Tuomas
Mitähän Jamille ja Jimille kuuluu, jos aloittaja päätyi antamaan nuo nimet. Ihan kivat nimethän nuo ovat veljeksille.
Tuntemani akuankka-nimiset sisaret ottivat käyttöönsä tavalliset toiset nimensä. Ei kannata aiheuttaa lapsille stressiä muka hauskasta nimiparista.
Miksi pitäisi antaa samantyyliset nimet? Itse en antaisi samantyylisiä nimiä vaan selvästi erottuvat. Enkä muuten pukisikaan kaksosia samanlailla. Yksilöitä nuo lapset on olkoon kaksosia.
Jos pidät samankaltaisista nimistä, niin siitä vaan.
Meidän pojalle oli molemmat noista mukana nimivalinnassa. Mies piti Jimistä ja minä Jamista. Oli siinä vääntöä. :)
Itse en ehkä laittaisi noin samankaltaisia nimiä kaksosille mutta toisaalta taas olen itse kaksonen ja meillä on hyvin erilaiset nimet, ja saatiin jopa joskus siitä kuullakin, että kaksosilla ei saisi olla noin erilaisia nimiä. Makunsa kullakin!