Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies vietellään ja napataan pysyvästi?

Vierailija
28.08.2010 |

Miten olette itse saaneet haluamanne miehen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kyllä iskee sut jos on kiinnostunut jos ei, niin vaihda kohdetta. Nainen ei saa olla tyrkky.

Enkä ole valmis tyytymään toiseksi parhaaseen.

Oisko sulla vinkkejä miten saan hänet iskemään itseni?

ap.

Vierailija
22/26 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin silloin jos ei homma etene, ei siitä mitään pidemmän päälle tulisikaan. Sano vaikka huumorilla seuraavan kerran suoraan, että: "Miten mulla menee sun seurassa aina pasmat ihan sekaisin ja oon ihan vaikeena. Ihme juttu!" Ja sitten vaan kattelet miten suhtautuu.

Minä tapasin mieheni yhteisten tuttujen kieroiltua meidät yhteen ja onnellisia ollaan oltu jo 20 vuotta. Sähköä oli heti valtavasti ilmassa ja jotenkin vain molemmat heti tiesimme, että tässä se nyt on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika ristiriitaista, lähes jokainen mies vonkaa heti sänkyyn, mutta jos erehtyy menemään, nainen on "vosu joka antaa jokaiselle". Liian pitkäänkään ei saa kieltäytyä tai on pihtari...

Älykkäät ja vahvat miehet ei koe naisen seksuaalisuutta uhaksi. Ap:lle, ole itsevarma, älä pelaa pelejä, syö kunnon ruokaa, jos ruokahalua on. :) Miehet pitävät reiluista, rehellisistä ja rohkeista naisista. Tosimiehet ainakin.

Se on ihan kuules biologiaa. Mies on metsästäjä ja se perimä tulee jostain luolamiesten ajoilta. Näin se oikeasti menee. Tosimies haluaa piirittää naista, voittaa sen naisen. Liian helpot karsiutuu pois. Ei ole mitään haastetta.

Poikaset tyytyy sitten helpompaan.

Vierailija
24/26 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten vielä että nainen hoitaa homman.

Usein herkullista ja ainakin meillä terveellistä, ruokaa.

Hierontaa ja hemmottelua.

Vierailija
25/26 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei se sänkyyn meneminen heti karkota miestä. Moni suhde on aloitettu sängyn kautta.

Mutta AP:lle kysymys, että onko mies varattu?

Vierailija
26/26 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero on varmaan yksi mentaalinen este, olen aika paljon nuorempi kuin hän. Eikä mulle riitä mikään kertapano, haluan suhteen

Ehkä merkittävin syy omaan hitauteeni on myös se, että tulen näkemään häntä jatkossakin ainakin muutaman kerran viikossa, vaikkei suhteesta mitään kehittyisikään.

Niin ja sinkku olen itsekin.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi