Mulla on maailman söpöin ja ihanin pikku vauvatyttö
Mä oon niin onnelinen etten tehnyt aborttia vaikka kaikki yritti pakottaa. Oon 16v.
Kommentit (5)
kyllä se maailman söpöin tyttövauva löytyy multa.
Voi se sunkin söpö olla...
Jos mun tyttö tulis tulevaisuudessa "liian nuorena" raskaaksi niin tukisin sitä vaikka päättäis mitä. Mutta oikeesti en kyllä kauheesti pystyis kannustamaan aborttiin vaan mielummin itse auttaisin todella paljon vauvan kanssa jotta saisi opiskella tai tehdä mitä haluaa (mutta samalla kannustaisin hoitamaan mahdollisimman paljon vauvaa koska mä olisin kuitenkin vain isoäiti).
Eri juttu tietenkin jos olisi raiskattu tai vauva olis vammanen. Silloin kyllä suosittelisin tota aborttia. Mutta siltikin tukisin päätti mitä halus.
Eli onnea ap!!!
Ap
kyllä se maailman söpöin tyttövauva löytyy multa.
Voi se sunkin söpö olla...Jos mun tyttö tulis tulevaisuudessa "liian nuorena" raskaaksi niin tukisin sitä vaikka päättäis mitä. Mutta oikeesti en kyllä kauheesti pystyis kannustamaan aborttiin vaan mielummin itse auttaisin todella paljon vauvan kanssa jotta saisi opiskella tai tehdä mitä haluaa (mutta samalla kannustaisin hoitamaan mahdollisimman paljon vauvaa koska mä olisin kuitenkin vain isoäiti).
Eri juttu tietenkin jos olisi raiskattu tai vauva olis vammanen. Silloin kyllä suosittelisin tota aborttia. Mutta siltikin tukisin päätti mitä halus.Eli onnea ap!!!
Ap