Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on maailman söpöin ja ihanin pikku vauvatyttö

Vierailija
28.08.2010 |

Mä oon niin onnelinen etten tehnyt aborttia vaikka kaikki yritti pakottaa. Oon 16v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/5 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on murha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi mun oma pikkuinen? Ap

Vierailija
4/5 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se maailman söpöin tyttövauva löytyy multa.

Voi se sunkin söpö olla...

Jos mun tyttö tulis tulevaisuudessa "liian nuorena" raskaaksi niin tukisin sitä vaikka päättäis mitä. Mutta oikeesti en kyllä kauheesti pystyis kannustamaan aborttiin vaan mielummin itse auttaisin todella paljon vauvan kanssa jotta saisi opiskella tai tehdä mitä haluaa (mutta samalla kannustaisin hoitamaan mahdollisimman paljon vauvaa koska mä olisin kuitenkin vain isoäiti).

Eri juttu tietenkin jos olisi raiskattu tai vauva olis vammanen. Silloin kyllä suosittelisin tota aborttia. Mutta siltikin tukisin päätti mitä halus.

Eli onnea ap!!!

Vierailija
5/5 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

kyllä se maailman söpöin tyttövauva löytyy multa.

Voi se sunkin söpö olla...

Jos mun tyttö tulis tulevaisuudessa "liian nuorena" raskaaksi niin tukisin sitä vaikka päättäis mitä. Mutta oikeesti en kyllä kauheesti pystyis kannustamaan aborttiin vaan mielummin itse auttaisin todella paljon vauvan kanssa jotta saisi opiskella tai tehdä mitä haluaa (mutta samalla kannustaisin hoitamaan mahdollisimman paljon vauvaa koska mä olisin kuitenkin vain isoäiti).

Eri juttu tietenkin jos olisi raiskattu tai vauva olis vammanen. Silloin kyllä suosittelisin tota aborttia. Mutta siltikin tukisin päätti mitä halus.

Eli onnea ap!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi