Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuta mukavaa sitä oikein voi tehdä kuin syödä (ja juoda)?!

Vierailija
22.06.2010 |

Aina kun alkaa ärsyttää (eli usein), niin automaattisesti alkaa tehdä mieli jotain hyvää (esim. suklaata, jäätelöä ja siideriä/kaljaa/viiniä).

Onko niin, että ne, jotka syövät/juovat harmitukseen ovat pullukoita ja ne, joilla vastaavassa olossa ruokahalu heikkenee, ovat laihoja?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vitutus ja muijan naama lähtee mielestä pois kun juoksee tarpeeksi kauas.

Vierailija
2/13 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- luen hyvää kirjaa

- luen lehteä

- käyn kävelylenkillä jonkun tutun kanssa ja jutellaan

- käyn jumpassa

- käyn hölkkäämässä (pulssi tässä tärkeää ei saa nosta liikaa)

- menen saunaan, suihkuun

- ompelen jotain helppoa ja kivaa

- teen pedikyyrin tai menen kosmetologille tai mies hiroo jalkoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähetkellä kun ei oikein tuo juoksukaan luonnistu kun olen viimeisilläni raskaana. Ja kun kävelylenkitkin on sellaista saamarin lyllertämistä, että hermot menee jo siinäkin. Että se ei toimi.

Itse kokeilen usein syömisen sijaan lukemista ta neulomista. Tosin jos jotain oikein hyvää kirjaakin lukee, teke mieli aina "jotain pientä" joten... Neulomisessa on se hyvä puoli, ettei ole käsiä, millä voisi syödä ilman, että jatkuvasti pitää hommansa keskeyttää. Tosin jos ei ole käsityöihmisiä, niin sitten sekään ei auta.

Mutta itsekin ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan! =)

Vierailija
4/13 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä vastineeni:

En voi keskittyä lukemiseen, jos ja kun lapsi pyörii jaloissa. Ja lukeminen on kivempaa, kun naposkelee tai ryypiskelee samalla. Mieluiten molemmat.

Ei ole lähellä tuttuja, joiden kanssa noin vain spontaanisti voisi lenkkeillä.

Ei ole rahaa mennä maksullisiin jumppiin.

En jaksa hölkätä enkä enää uskalla aloittaakaan, koska männävuosina kipeytin siinä hommassa polveni todella pahasti.

Ei pikkulapsiperheessä voi mennä noin vain spontaanisti saunaan. Tänään kyllä olen menossa, mutta ankeaa sekin on ilman saunakaljaa.

Ompelu se vasta ressaavaa onkin: aina menee jotenkin piloille ja sitten vasta tekeekin mieli antautua oraalisille nautinnoille (enkä nyt puhu seksistä)

pedikyyrin? haloo! Onpa rentouttavaa! (en muuten edes tiedä, miten pedikyyri tehdään. Manikyyrin tekeminenkin silloin tällöin itselle on hirveä rasitus..?

Mun mies ei todellakaan hiero mun jalkoja. Niskaa hieroo joskus sentään.

ap, joka odottaa muita ehdotuksia...

Vierailija
5/13 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi pahalta, koska ongelma taitaa olla korvien välissä ja tarkalleen ottaen asenne puolella.

Siis jos voittaisit loman Karibialla, et voisi lähteä koska tulee kuuma jos pääsisit kylpylään saattaisit kastua. Jos ystävä kutsuisi kylään, et jaksaisi kuunnella häntä ja jos voittaisit lotossa, mitäpä silläkään rahalla tekisi tililläkään ei ole tilaa.

Että asenneremonttia ehdotan, ja turha selittää mitään, se kielii vain vammastasi. Lue kirja Tie luovuuteen, Julia Cameron. Ehkä saat vielä elämänlangasta kiinni.

Vierailija
6/13 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole aikaa käyttää joka aamu aikaa aamusivujen kirjoittamiseen.

ap

Vierailija
7/13 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä tarkoitat ja sen vähän mitä tuosta voi ymmärtää, vastaan että eipä tietenkään. Sinulla ei tunnu olevan yhtään mitään ja kuitenkin sinulla on kaikki mitä kaikilla muillakin on. Joillakin se lasi puolillaan oleva lasi on melkein täysi ja joillakin melkein tyhjä. Taidat kuulua jäkimmäiseen porukkaan.

Vierailija
8/13 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sitä helposti turhautuneena ja tylsistyneenä söis jotain. Mä hoidan lasta yksin, joten en todellakaan poistu asunnosta sen jälkeen kun koira on lenkitetty, joten sitä kautta suurin osa kaikesta harrastamisesta jää väliin. Nyt kun lapsella on ollut levottomat yöt ja mä olen väsynyt, olen jotenkin aina etsimässä jotain syötävää.Esimerkiksi nyt ulkona on ihana kesäilta ja oisin tosi mielelläni vaikka lenkillä, mut eipä oo paljoa vaihtoehtoja. Olen nyt kaksi päivää syönyt tasan niin paljon kuin haluttaa, ja laskenut että syön 30% yli kulutuksen ihan vaan sillä, että syön mitä mieli tekee. Jo pelkästään ton tajuaminen helpottaa sitä että aina herkkupäivien jälkeen palaan takaisin ruotuun.

Mut mulla auttaa se, että syön terveellisesti, keskitän syömisen aamiaiselle ja lounalla, syön proteiinia joka aterialla ja rasvaa myös. Illalla ei ole mikään epämääräinen nälkä kun on syönyt kunnolla oikeaa ruokaa, ja mä lopetan kaiken syömisen viimeistään seitsämältä. Edellisten päivien mässäilyt johtuu ihan siitä että olen syönyt liikaa illalla, jolloin aamiainen ei maistu ja niin sitä sit syö liian vähän päivällä ja taas on illalla tarve napostella jotain jne.

Mut jos susta ap juominen ja syöminen on muutaman ylikilon arvoista, niin mikä sua estää niin tekemästä? Tai jos et edes liho helposti, niin siitä vaan.:)

Vierailija
9/13 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun isoin ongelma onkin se, etten kestä YHTÄÄN ylimääräistä kiloa/senttiä. Ei mulla nälkä ole (koska karppaan), mutta tosiaan tarttis oppia muita keinoja palkita tai lohduttaa itseään kuin syöminen (tai juominenkin joskus kohtuudella)

ap

Vierailija
10/13 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harastan seksiä n.2xpäivässä

masturboin

rullaluistelen vaunujen kera

käyn lenkillä (reipasta kävelyä)

mulla ainakin auttaa se että kun syön ruokaa niin luen samalla lehtä niin ei tule niin helposti ahmittua!!

käyn punttisalilla

pyydä mieheltäsi vaikka syntymäpäivälahjaksi salille lahjakortti!!

Vierailija
11/13 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset voi käydä saunassa kun lapset nukkuvat??!! mekin käymme saunassa joka päivä kun vauva menee nukkumaan..

Vierailija
12/13 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan miehen kanssa tallenteita boksista, tai netistä imettynä. Nyt menossa Helppo Elämä eka tuotantokausi kun jäätiin tohon kakkoseen niin koukkuun :)

Tai sitten etsin uusia blogeja ja kauhistelen niiden elämää :D

Eniten odotan että pääsen hiomakoneen ja maalipurkin ääreen talliin kunnostamaan huonekaluja, se onkin jäänyt vähän vähemmälle nykyään.

Nautin lapsen kanssa kulkea hiekkatietä ja niityillä keräämässä kukkia.

Kävelen puutarhassamme ja ihailen kädenjälkeäni.

Kaikkeen ihanaan ei ole edes tarpeeksi aikaa vuorokaudessa, miten ihmeessä joku kerkiää olla allapäin?

Vierailija
13/13 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue, kun lapsi nukkuu.

Sovi lenkkiseura etukäteen.

Mene ilmaisiin jumppiin tai jumppaa kotona. Jumppaa lapsen kanssa. Lainaa jumppavideo kirjastosta.

Käy lapsen kanssa ratasreippailulla. Mukula rattaisiin ja sinä kävelet. Tai lapsi kyytiin ja pyöräilkää.

Kyllä pikkulapsiperheissä voi tosiaan mennä noin vain saunaan, voi mennä suihkuun tai kylpyyn. Siis ihan tuosta vaan ja ekstempore. Ota lapset mukaan. Päivä kylpy on erityisen hauskaa. Pukekaa sitten oloasut päälle ja menkää katselemaan telkkaria tai lue lapsellesi.

Omepele pöytäliina, et voi epäonnistua.

Hanki kunnon kosmetologi ja kysy, mikä olisi rentouttavaa.

Opeta miehesi hieromaan ja hoitamaan sinua. Ei maksa mitään, on ihanaa ja helpsti järjestettvissä kotona vaikkapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän