Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arka ongelma

Vierailija
28.08.2010 |

Minulla on hyvä avioliitto ja oikein mainio aviomies. Aloitetaan nyt siitä. Olen muuten suhteeseemme tyytyväinen enkä koe meillä olevan mitään isoja ongelmia. Kumpikaan ei juo liikaa, meillä ei riidellä eikä tapella, lapset ovat tasapainoisia. Olen syvästi kiintynyt mieheeni ja avioliittolupaukseni haluan pitää, siitä on 10 vuotta aikaa.

Ongelma on aika uusi, parin viime vuoden aikana ilmennyt. Mieheni on saanut vähän painoa ja unohtanut liikkumisen, ei oikeastaan lasten tulon jälkeen (n. 5 vuoden ajan) ole juurikaan harrastanut edes kuntoliikuntaa, vaikka aiemmin ihan harrasti painia ja kävi salilla ja lenkillä ym. Kunto on siis huonontunut ja ylipainoa on.

Seksi on vielä lasten tulon jälkeenkin sujunut loistavasti, se on aina ollut hyvää meillä ja mieheni kyllä saa minut kiihottumaan, eikä minua häiritse hänen ylipainonsa - on muuten miellyttävän näköinen. Hän haluaa seksiä aika usein, minä ehkä vieläkin useammin. Lantionpohjalihakseni ovat kunnossa, minä lenkkeilen ja olen hyväkuntoinen. Mies on kehunut, että tunnun yhtä hyvältä kuin ennen lapsia, enkä usko hänen valehtelevan.

Nyt parin vuoden aikana siis kuitenkin on tullut ongelmaksi se, että mies väsyy. Hikoaa, tulee liian kuuma, alkaa puuskuttaa, ei jaksa, lopulta lerpahtaa. Olen vuorollani koittanut hoitaa liikkumisen ja mennyt hänen päälleen, mutta ei siis jaksa silloinkaan vaan tuntuu että "kunto loppuu" pelkästä kiihottumisesta ja yhdyntäliikkeistä, vaikka olisis fyysisesti helppoakin.

Itsehän ehdin laueta montakin kertaa tuon jyystämisen aikana, mutta vähän harmittaa jos homma loppuu lerpahtamiseen eikä mies saa mitään. Aika masentunut hänkin tuosta välillä on.

Mies on 34 eikä tupakoi, mutta voiko huono fyysinen kunto tämän aiheuttaa? Mikään älyttömän lihava hän ei ole, vaan tyyliin 180 cm ja vähän alle 100 kg.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen pitäisi mennä lääkäriin. Saako omin käsin aikaiseksi orgasmia?

Vierailija
2/2 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti, mutta oikeastaan vain silloin kun minä olen ensin aika kauan hyväillyt kädellä tai suulla, eli ei varsinaista yhdyntää muuta kuin ihan lopuksi. Siis jos hän joutuu "nylkyttämään" ( :D ) vaikka kyljellään tai selälläänkin, niin väsyy tosi nopeasti.

Omin käsin laukeamisesta en tiedä, hän itse sanoo ettei koskaan harrasta moista mutta enhän mä nyt sellaista usko :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan