Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ollut ihastunut siskooni

Vierailija
28.08.2010 |

Mitä tekisitte? Kävi ilmi, että avomieheni on ollut salaa ihastunut siskooni. Hänen sanojensa mukaan ihastus on ohitse, eikä hän ole koskaan tehnyt asian eteen mitään (jälkimmäisestä olen varma, sillä luotan siskooni). Olen tietty huomannut jotain jo aikaisemmin, mutta olen jotenkin sulkenut silmäni koko asialta.

Nyt, kun kaikki on tullut ilmi, olen tosi pahalla mielellä, ahdistunut ja mustasukkainenkin. Sisko on huomattavasti minua kauniimpi ja luultavasti mukavampikin. Tuntuu pahalle, ettei ole kenellekään se ykkösvaihtoehto (olen varma, että mieheni olisi vaihtanut minut siskoon, jos hänellä olisi ollut pieninkään onnistumismahdollisuus). Mitä tässä tekisi? Pitäisikö yrittää päästä asiasta vai miehestä ylitse?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista farssia on kestänyt vuosia, sisareni on kaikki kaikessa miehelleni, mutta en ole vielä jättänyt miestäni, katson nyt kun lapset alkaa pärjäilemään ilman minua niin sitten mieheni saa painua huitsi nevadaan ihanteensa kanssa.

Alkoa pitää olla, kaunotar ei kauan täällä selvin päin olisi, on lisäksi alkoholisti.

Minulla on pullat siinä mielessä hyvin uunissa, että pärjäisin ihan hyvin ilman miestänikin, olen täysin raitis ja elämän arvoja kunnioittava keski-ikäinen nainen.

Katsotaan kohtalotoveri miten jatketaan!! Aika näyttää!

Vierailija
2/2 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Ei ihmekään että Suomessa erotaan niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän