Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mä vihaan Duudsoneita! Kertoisiko joku,

Vierailija
28.08.2010 |

että mitä hauskaa niissä on?

Miehen kanssa on jatkuvaa riitaa siitä, kun ovat pojan kanssa (poika 11 v.) nauhoittaneet niitä ja sitten katsovat ja nauravat yhdessä. Nauraisivat jollekin järkevämmälle! Puoli tuntia idioottimaisuuksia,huonoa englantia ja rumia naamoja. Hyi helvetti. Kakarat oppivat ihannoimaan tyhmiä temppuja ja sitten sairaaloissa hoidetaan katkenneita käsiä ym.

Duudsoneilta pitäisi kieltää ilmainen sairaanhoito!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tarkoitettu sunkaltaisten kuivien tiukkapipokurppanoiden ymmärrettäväksi. Koitat vaan sietää sitä, that's it.

Vierailija
2/13 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no kyllä se niitä voi vilkaista mutta ei katsomalla ala katsomaan.Fiksu mies mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mitä eilen katoin, niin hauskaa näytti pojilla olevan ohjelmaa tehdessä :D

Vierailija
4/13 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muista koska oisin nauranut niin paljon! Nimenomaan se niiden typeryys, ei kai tolkun ihmiset niitä temppuja ihailekaan ja ne ketkä ihailee löytää roolimallinsa kyllä vaikka mistä.

Vierailija
5/13 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poikasi huvittuvat eri asioista kuin sinä? Meitä on erilaisia, ja kai jokainen saa nauraa juuri sille, mikä naurattaa! "Nauraisivat jollekin järkevämmälle"...Huh huh! Sinäkö se teillä sanelet, mitä miehen ja pojan tulisi ajatella ja preferoida?

Minusta on kummallista, että joku saa itsensä noin pinnoihin siitä, että toisella ihmisellä on erilainen huumorintaju. Ja joo, olen itse ihan samaa mieltä siitä, että on täysin tajutonta laittaa itsensä ehdoin tahdoin kappaleiksi, ja tahallisesti aiheutetuilla vammoilla kuormittaa terveyspalveluita, mutta eiköhän noilla duudsoneilla ole jo sen luokan tulot, että he myös kilauttavat pari veroeuroa maamme järjestelmään vuosittain. Ehkä enemminkin kannattaisi suutahtaa niistä lukuisista täysin verorahoilla elävistä viinaa kittaavista, tupakkaa polttavista, ylensyövistä ym. henkilöistä, jotka myös nauttivat ilmaisia terveyspalveluitamme.

Meillä muuten 10-vuotias saa katsoa niitä K13-Duudsoneita, ja kyllä hänkin jo ymmärtää toiminnan päättömyyden (vaikka pitää sitä tv:stä katsottuna tosi hauskana). Kerran häneltä kysyin, että kai hän ymmärtää, ettei mitään tuollaista koskaan tule kokeilla kaveriporukassa, ja hän katsoi minua kuin vähä-älyistä: "Ni EI TIETENKÄÄN, sehän on ihan tyhmää ja sattuu".

Minusta on täysin lasten ja nuorten aliarvioimista ajatella, että he toistavat kaiken tv:ssä näkemänsä!

Anna perheen poikien nauraa. Nauru on aina positiivista, ja tässä saa kerrankin nauraa toisten idioottimaisuulle ihan vapaasti!

Vierailija
6/13 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka halua määrätä jopa sen, mille mies ja lapset saavat nauraa.

Vierailija
7/13 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekään en Duudsoneita katso mutta eipä tuo minua haittaa vaikka mieheni niitä seuraisi tosin ei ole hänkään mikään Duudsonfani.

Vierailija
8/13 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan en voi sietää sitä, kun mies katsoo BB:tä ja on kiinnostut turhista julkkiksista, erityisesti Johanna Tukiaisesta. Raivostun jo sanasta "Tuksu".

Vierailija
9/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli viimeksi se paskanruiskutus naapurin päälle ja postilaatikkoon olivat kai paskoneet kans. Vaikka millainen k-pää joku olis, toi on kyllä asiatonta. Tehkööt itselleen ja toisilleen mitä haluavat, mutta sivulliset täytyy jättää rauhaan, eikä toisten omaisuutta saa sotkea tai tuhota. Eikö ne jossain kaupassakin sotkeneet ja mellastaneet. Joten mä en enää kannata tuollaista toimintaa katsomalla sitä, ja toivon että muutkin jättäisivät katsomatta.

Aivan sama kuin huviteltais katsomalla jotain koulukiusaamista, että heh kun on hauskaa, ne pisti paskaa sen reppuun heh..

Vierailija
10/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin järjetötä touhua, ei todellakaan naurata yhtään.

Vierailija
11/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsit käyttää noin paljon energiaa yhden ohjelman ja sen esiintyjien vihaamiseen?

Minä olen nähnyt ohjelmasta muutaman pätkän, se riitti, en pidä tyylilajista muutenkaan, mutta en vihaa sarjaa, sen esiintyjiä tai sitä katsoviakaan.

Löysää tosiaan sitä pipoa tai nutturaa, kumpi nyt noin pahasti kiristääkään.

Vierailija
12/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

postilaatikoihin ja näyttää sen vielä telkkarissakin. Kai se sitten on hauskaa omalla tavallaan?

Vierailija
13/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkatiohjelmassa ihmisten postilaatikoihin yms. Olisikohan yhtä hauskaa kaikkien mielestä? Luulisin, että nyt duudsoneille nauravat av-mammat tukehtuisivat vihaansa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi