Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäh, olenko todella siivoushullu, kun meillä imuroidaan ja mopataan kerta viikkoon?

Vierailija
28.08.2010 |

Ja moppaus siis tarkoittaa sitä, että lattia pyyhitään imuroinnin jälkeen nihkeällä mopilla, jossa lattianpesuainetta.

Pölyt pyyhitään ja lakanat vaihdetaan kerran viikossa tai kahdessa. Ja imuroinnin ja moppauksen yhteydessä pestään myös wc.

Tämäkö siis on siivoushulluutta? Minä olen pitänyt ihan normaalina...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parkettipinnat eikä minun "pinna".

Meillä jos siivoisi noin huolellisesti, siihen menisi koko päivä. Olisi ihanaa, jos meillä olisi yhtä siistiä kuin teillä ap, mutta se vaatii liikaa.

Pelkkä imurointi saa riittää ja lakanoita vaihdetaan kun muistetaan (muisti on aika huono...).

Vierailija
42/46 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia.

Itse en pidä itseäni mitenkään siivoushulluna, ehkä enemmänkin sellaisena laiskanpuoleisena siivoaja, ja meillä myös hyvin samankaltainen siivousrutiini.

Jos ei olisi ihan näin pieniä lapsia, niin sitten voisin tuon nihkepyyhinnän tehdä vähän harvemmin.

Te keille tulee paljon hiekkaa tms roskaa sisään, panostakaa hyvälaatuisiin kuramattoihin eteisessä ja tosi sellaiseen sääntöön, ettei kukaan kulje missään tilanteessa kengät jalassa eteistä pidemmälle. Meillä kaikki roskat jää kyllä siihen mattoon, ja vain pölyn ja keittiössä olevien murusten takia imuroin kerran viikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun niihin, jotka ovat lapsena saaneet ikuisesti kyllikseen suurista viikkosiivouksista. Siivotaan joka päivä hiukan, tyyliin imuroidaan joka toinen päivä pari likaisinta huonetta. Lattioita ei juuri koskaan pestä kuin keittiöstä, jossa se oikeasti likaantuu. Matot viedään ulos ehkä kerran vuodessa. Pölyt pyyhitään, kun ne alkavat näkyä.

Vierailija
44/46 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolivat vanhuuteen. Ihan samoin silloin siivosin, imuroida saatoin välillä kahdesti viikossa tuolloin.

Kuitenkin näillä tutuilla on esim. koiria tai muita eläimiä ja silti heillä siivotaan harvemmin mitä meillä.

ap

Vierailija
45/46 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroidaan, pestään lattia ja vessa, tämän teen minä töiden jälkeen, joskus mieskin, se vähän riippuu kummalla on aikaa.

Lauantaina vaihdetaan lakanat ja pyyhitään pölyt, tämä vaihtelevasti kerran viikossa tai kahdessa.

Muuten ei siivota, paitsi tiskataan ne mitä ei pestä tiskikoneessa ja lapset siivoaa omat lelut jne. Niin ja pyykkiä pestään toistaiseksi lähes päivittäin, kun on "erityistilanne", normaalisti viikossa tulee jotain 2-4koneellista pyykkiä.

ap

Itse kuulun niihin, jotka ovat lapsena saaneet ikuisesti kyllikseen suurista viikkosiivouksista. Siivotaan joka päivä hiukan, tyyliin imuroidaan joka toinen päivä pari likaisinta huonetta. Lattioita ei juuri koskaan pestä kuin keittiöstä, jossa se oikeasti likaantuu. Matot viedään ulos ehkä kerran vuodessa. Pölyt pyyhitään, kun ne alkavat näkyä.

Vierailija
46/46 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse imuroin 2 kertaa viikossa ja vessan pesen kerran viikossa, pölyjä pyyhin joka päivä, mielestäni ihan normaalia... Mutta keittiön kaappeja ja tasoja pyyhin joka ikinen ilta 1h tiskauksen yhteydessä. Ja tiedänkin että ei ole ihan normaalia toimintaa. Mutta jokainen tyylillään! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä