Voi että tuo ukko vaan vituttaa...
Töissä ollessani ei millään lailla tukenut. Aina jos lapset olivat kipeänä, oli minun oltava pois töistä jne. Nyt jouduin lomautetuksi. Olin ensin kesälomalla ja sen jälkeen lomautettuna. Jo ennen kesälomaa tiesin joutuvani lomautetuksi. No koko kesäloman ukko tästä saarnasi. Pitäisi hakea töitä jne. En pystynyt ollenkaan rentoutumaan loman aikana. Yhtä työpaikkaa tosin hainkin ja kävin haastattelussa, mutta en saanut paikkaa. Olen tässä miettinyt pitäisikö hakea uudenlaista työtä. Hakenut uutta suuntaa ja miettinyt opiskelua. Mitäs tekee ukko! Haukkuu luuseriksi ja siivellä eläjäksi. Monesti saan kuulla siitä miten olen tosi huono ihminen kun en ole työssä.
Tämä tilanne ei tosiaankaan ole minun vikani. Työtilanne on paikkakunnalla huono. Oman alan töitä on vaikea saada.
Ei ole mukavaa kuulla puolisolta lähes päivittäin siitä haukkuja.
Miten tällaista oikein jaksaa?
Kommentit (5)
Otappa avioero mut muista et saat puolet omaisuudesta se sille jätkälle oikein ja kunnon osinkgot ja ellarit siihen päälle niin eiköhän ala elä uuden aijän kansssa maistuu
Joo ota kova ote ja niistä se jaba lattiaan ja laita maksamaan se kaikin mitä vaaaaan on mahdolista siis jäbät on baskoi ni no einyt ihan oikeesti ooo kul ne on ihaniii mä tykään mut fyrkaa kehiin sitä mami kaipaa kun täytyy käydä ulkona ja etelänreisui tehdä niin kyl se raha jostain täytyyy löytyy kun olen itse aika pa. nniinkunj sanotaaan yks h 45v. (poikakaveri on jakiksen kingki) ja kaiikkki hyvin
Näinkö se menee et kavereilta... ex miehiltä rahat pois no on tultu hyväkskäytön huipuun no ei se mitää PAHA SAAAAA AINA PALKANSA NÄIN SE MENEE EI SIT NAURATA EIIEIIEIIIEIEI TODELLAKAA Ä
paljon mielekkäämpää se elämä on niin, että teet, mistä pidät kuin kuuntelet miehesi pään aukomista. pidän peukkuja :)
Ethän sinä tilanteelle mitään mahda! Olet hakenut töitä ja nykyisin on niin paljon työttömiä ja osa ihan omasta halustaan. Sinä olet sentään pyrkinyt parantamaan tilannetta. Eihän tuollaista jaksakaan pitkään, taitaa olla vakavan keskustelun paikka. Itsellä on töitä mutta haaveissa työpaikan vaihto mutta niin vähän mitään tarjolla. Mies alalla jolla ei töitä suomessa ja onkin jatkuvasti ulkomailla töissä. Ei kivaa sekään. Varsinkin kun 2 suht pientä lasta!