Vampire Diaries
Onko muita jotka tykkää ? Mä oo iha hullaantunu tohon sarjaan ! Oikeestaa just sain katottuu koko ensimmäise tuotantokauden.. Ja voin sanoo et en tykänny lopusta :D ( Ja toisaalt nyt harmittaa et edes katoin kokonaa, nyt joutuu odottaan kakkost vaik kuinka kauan )
Kommentit (4)
peilaan liikaa Twilightiin joka on niiiin ihana :)
Onko muita jotka tykkää ? Mä oo iha hullaantunu tohon sarjaan ! Oikeestaa just sain katottuu koko ensimmäise tuotantokauden.. Ja voin sanoo et en tykänny lopusta :D ( Ja toisaalt nyt harmittaa et edes katoin kokonaa, nyt joutuu odottaan kakkost vaik kuinka kauan )
Ensi kuussa jo jatkuu....
jatkuu ? Jenkeis ainaki jatkuu sillon :) Olin ite kans alkuus sitä mielt et iha kopio Twilightist, mut en nyt enää niin ajattel :) Tykkään ite kans niist elokuvista, mut must ne vaa o alkanu toistaa ittees aika paljon.. tää on vaa mun mielipide. Meinaan silti men kattoo elokuviin uusimman, ku vaan tulee :)
mutta en kuitenkaan niin paljon että katsoisin etukäteen. Riittää telkkarin tahti :)
Jotkut sarjat taas ovat niin hyviä, että tulee katsottua koko tuotantokausi etukäteen.