TV 1 NYT: MUSLIMIELÄMÄÄ, olisiko susta muslimiksi?
Kommentit (55)
SUOMALAISELÄMÄÄ...Voisi olla ihan mielenkiintoista seurattavaa.
Lissee lissee, olispa jo ens perjantai! Lopultakin jotain katsottavaa!
mennä halutessaan katsomaan ihan livenäkin... Eikä yhtään tekisi mieli elää "suomalaisittain".
T: muslimin vaimo, joka ei juo, ei syö sikaa, mutta ei jaksaisi tunnollisesti kuitenkaan rukoilla 5krt/vrk, eikä terveydellisitä syistä saa edes paastota...
Siihen kuuluisivat varmaan myös rituaalisilpomiset, kivitykset ja käden katkomiset.
suht normaalia elämää viettävät. en ehkä jaksaisi rukoilla 5 kertaa päivässä, mutta eihän kaikki niin teekkään.
Olen saanut syntini anteeksi enkä halua luopua uskosta ja armosta.
Ei ikinä! En myöskään alkaisi raiskaajaksi tai pedofiiliksi tms...
halua myöskään olla suomalainen? Suomalaisissakin on raiskaajia, pedofiileja yms. muita iljetyksiä.
Saatko liikkua kodin ulkopuolella yksin ja ilman kaapua? Hakkaako miehesi sinua?
mennä halutessaan katsomaan ihan livenäkin... Eikä yhtään tekisi mieli elää "suomalaisittain".
T: muslimin vaimo, joka ei juo, ei syö sikaa, mutta ei jaksaisi tunnollisesti kuitenkaan rukoilla 5krt/vrk, eikä terveydellisitä syistä saa edes paastota...
Islamissa raiskaus ja pedofilia on YLEISESTI HYVÄKSYTTYÄ, (Muhammed nai 9-vuotiaan Aishan)
Ei ikinä! En myöskään alkaisi raiskaajaksi tai pedofiiliksi tms...
halua myöskään olla suomalainen? Suomalaisissakin on raiskaajia, pedofiileja yms. muita iljetyksiä.
Mua ei alisteta minkään uskonnon varjolla.
t: ateisti
hyväksy kaikkea mitä on tapahtunut jotain 1500 vuotta sitten? luulisin niin.. onhan raamatussakin aika hurjia juttuja, muistaakseni, kun silloin joskus sitä olen lukenut, ja jotka ei ihan nykyaikaan istu.
Muslimejakin on niin paljon erilaisia, eri maissa on eri tavat. ei voi yleistää.
Mut eihän kaikki voi tajuta, vaikka rautalangasta vääntäis.
Saatko liikkua kodin ulkopuolella yksin ja ilman kaapua? Hakkaako miehesi sinua?
Saan elää ja olla aivan vapaasti, valita ystäväni (jopa miehiä!), pukeutua miten haluan (kesällä käymme uimarannoilla lasten kanssa, enkä käytä minkäänlaista huivia), mies ei ole väkivaltainen minua eikä lapsia kohtaan, osallistuu kotitöihin sekä lastenhoitoon. Mies viihtyy parhaiten kotona, eli suunnistaa töiden jälkeen kaupan kautta kotiin ruokaa laittamaan. Ainoa "vika" miehessäni on se, että hän kuorsaa...
pukeudu kaapuun. esim.kosovolaiset.
islam ei hyväksy raiskausta eikä pedofiliaa, eikä suomalainen yhteiskunta näytä kummoisesti rangaitsevan kumpaisiakaan.
Jospa tutkailisit mitä suomalaiset Muhammedin aikalaiset puuhailivat saunamajoissaan.
t: uskova kristitty