Paljonko sinulle on kertynyt työeläkettä ja ikäsi?
Mulle arvioitu kertymä vuoden loppuun vain 197 euroa. Ja ikääkin jo 41v. Ei taida hääppöinen eläke kertyä näin osa-aikatyöstä?
Tuleeko tuon lisäksi joku kansan eläke? Paljonkos se sitten on?
Kommentit (56)
aloitin tosin vasta tänä vuonna ja siellä on nyt $4000. Jos olen jossain työsuhteessa pitkän aikaa (20-30v) niin sitten saan varmaan myös siitä työstä eläkettä sitten joskus. Ikä 27v.
t. amerikan serkku
ikä tänä vuonna 36v ja ilmarisen tietojen mukaan 500e/kk...
En tiedä onko mistään...työelämässä vuodesta 2002..
Kasassa noin 1300 ja jos jatkan tähän malliin 63 vuotiaaksi niin saisin noin 3500. Ikää 43.
töissä 17-vuotiaasta, ainoastaan äitiyslomat ja hoitovapaat kotona.
Ei aavistustakaan. Enkä saa mistään tietoakaan. Kerrassaan huippua.
Oma fiilikseni on, että noin 400 e olisi nyt kasassa.
11e/kk : D
Lol vaan.
Ps. olen 22v.
Ei aavistustakaan. Enkä saa mistään tietoakaan. Kerrassaan huippua.
Oma fiilikseni on, että noin 400 e olisi nyt kasassa.
ei paljon naurata.No,olen ollut myös kunnalla jonkin verran töissä, mutta eipä varmaan hirveästi pottia nosta.Työhistoria täynnä määräaikaisuuksia ja pätkätöitä, nyt vasta ekassa vakkaripaikassa.
ei paljon naurata.No,olen ollut myös kunnalla jonkin verran töissä, mutta eipä varmaan hirveästi pottia nosta.Työhistoria täynnä määräaikaisuuksia ja pätkätöitä, nyt vasta ekassa vakkaripaikassa.
näkyä myös kunnan ja valtion eläkkeet, jos saavat järjestelmät valmiiksi.
Mä ymmärsin tämän ettei sitä saa:
Eläkearviolaskelman tilaaminen
Kohdennamme laskentapalvelumme lähivuosina eläkkeelle jääville.
Lähetämme arviolaskelman
•vanhuuseläkkeestä ja varhennetusta vanhuuseläkkeestä, jos eläke on alkamassa 2 vuoden sisällä
•osa-aikaeläkkeen vakiintuneesta ansiosta ennen vuotta 1953 syntyneille
•työttömyyseläkkeestä ennen vuotta 1950 syntyneille
•työkyvyttömyyseläkkeestä henkilöille, jotka ovat sairauspäivärahalla
Samalle henkilölle lasketaan pyynnöstä yksi eläkearvio vuodessa.
Lähetämme tilaamasi arviolaskelman 1–3 kuukauden kuluessa kotiosoitteeseesi. Samalla saat palvelusrekisteriotteen, josta voit tarkistaa palvelustietosi. Tietosuojasäännöksistä johtuen emme voi lähettää sähköpostitse tietoja, joissa on henkilötunnus tai tietoja henkilön terveydentilasta tai eläkkeen määrästä
Samaisilla sivuilla sanottiin, että voi tilata palvelusrekisteriotteen, mutta se ei sisällä arvioa eläkkeen määrästä. Sisältäisikö se kuitenkin kertymän???
Ei ole tullut kotiin mitään postia aiheesta. Lähinnä kunnallisissa töissä olen ollut 16v.
näköjään et tosiaankaan saa tietoa, en olisi uskonut.
Mä ymmärsin tämän ettei sitä saa:
Eläkearviolaskelman tilaaminen
Kohdennamme laskentapalvelumme lähivuosina eläkkeelle jääville.Lähetämme arviolaskelman
•vanhuuseläkkeestä ja varhennetusta vanhuuseläkkeestä, jos eläke on alkamassa 2 vuoden sisällä
•osa-aikaeläkkeen vakiintuneesta ansiosta ennen vuotta 1953 syntyneille
•työttömyyseläkkeestä ennen vuotta 1950 syntyneille
•työkyvyttömyyseläkkeestä henkilöille, jotka ovat sairauspäivärahallaSamalle henkilölle lasketaan pyynnöstä yksi eläkearvio vuodessa.
Lähetämme tilaamasi arviolaskelman 1–3 kuukauden kuluessa kotiosoitteeseesi. Samalla saat palvelusrekisteriotteen, josta voit tarkistaa palvelustietosi. Tietosuojasäännöksistä johtuen emme voi lähettää sähköpostitse tietoja, joissa on henkilötunnus tai tietoja henkilön terveydentilasta tai eläkkeen määrästä
Samaisilla sivuilla sanottiin, että voi tilata palvelusrekisteriotteen, mutta se ei sisällä arvioa eläkkeen määrästä. Sisältäisikö se kuitenkin kertymän???
Ei ole tullut kotiin mitään postia aiheesta. Lähinnä kunnallisissa töissä olen ollut 16v.
Ikäni 35v.
Olen KTM ja aloitin ensimmäisessä vakituisessa työsuhteessa opintojen ohella 19v ikäisenä. Eläkekertymässäni ei tietenkään ole laskettuna mukaan työansioita jotka sain 19v-22v ikäisenä.
Vielä laskennallisesti 30v työaikaa edessä. Ei huono tilanne.
kertymä 250€/kk, ikä 35v.
t. kaksi tutkintoa ja hoitovapaat