Paljonko sinulle on kertynyt työeläkettä ja ikäsi?
Mulle arvioitu kertymä vuoden loppuun vain 197 euroa. Ja ikääkin jo 41v. Ei taida hääppöinen eläke kertyä näin osa-aikatyöstä?
Tuleeko tuon lisäksi joku kansan eläke? Paljonkos se sitten on?
Kommentit (56)
mutta siellä isommat ansiot. ikää 35.
Tietojesi käsittely on kesken
Voit tarkistaa eläketietosi ja mahdollisen kunnallisen eläkkeesi määrän viikon kuluttua internet-sivultamme.
ja kuulun ikäluokkaan jolle ei kertynyt alle 23- vuotiaana ansaituista tuloista eläkettä. Olen siis vain 4 vuotta kerännyt eläkettä.
Yksityisellä kertynyt 104€/kk ja valtiolta ehkä 3€/kk.
Sellainen "pikkuinen" kuin valtio.
ikää 38v, työttömänä, ei mitään hajua koska pääsen töihin. Nuorena ensimmäiset työt meni hukkaan kun eläkettä ei kertynyt, mutta toisaalta ei ne olis paljoo pelastanut.
Mulle tulee pelkästä yliopistotutkinnosta jo melkein 500 euroa eläkettä, koulutus todella kannattaa. Lisäksi tulee 60% eläkertoimella eläkettä 900 euroa nykyisen perusteella.
aika vähän on kertynyt, jopnkun verran enemmän kuin sulle. tosi vähän mielestäni.
oon saman ikänen. ehdin kyllä tehdä monet kesät raskaita töitä 15-vuotiaasta, se ei vaikuta kun alkaa kertyä vasta 23-vuotiaasta.
Mulle tulee pelkästä yliopistotutkinnosta jo melkein 500 euroa eläkettä, koulutus todella kannattaa. Lisäksi tulee 60% eläkertoimella eläkettä 900 euroa nykyisen perusteella.
tutkinnosta lasketaan tuloa kai tuo 500e/kk maksimissaan 5 vuoden ajalta, josta sitten lasketaan eläke. Vaikutus loppueläkkeeseen on joitain kymmeniä euroja/kk eikä useita satoja.
1 euro, muistaakseni. tosin siinähän ei näy kuin yksityisen puolen, ja olen ollut pääosin töissä julkisella puolella. vain muutama hassu kuukausi yksityisellä.
miksi koskaan ei tule tuo julkissektorin eläketiedot?en tosin ole niin hölmö, että kuvittelisin että eläkkeitä maksetaan sitten 20 -30 vuoden päästä kun meidn vuoro olisi niitä saada.
sen takia minua ei työn orjaksi saa. teen niin vähän kuin pystyn ja vain mikä kiinnostaa ja tulen mieluummin vähällä toimeen.
peesi tälle.
suuret ikäluokat itkevät muita ilmaistöihin, koksa heitä huolettaa omien eläkkeidensä maksu.
jokainen jolla hippunenkaan aivosoluja jäljellä, osaa laskea että 20 vuoden päästä ei ole eläkkeitä kenelläkään. sitten voi tehdä työtä elääkseen.
Kunta-alan eläkettä en tiedä. Siellä on tehnyt kaikki työni. Ikää 38v.
tää on mun vastaus vuosien takaa. Nyt tiedän kuntapuolen eläkkeni. 258e, ei siis kovin hääppöinen nelikymppiselle.
Jos eläkkeelle pääsee tulevaisuudessa vasta 70-vuotiaana, niin tuskin edes elän enää.
Kunta-alan eläkettä en tiedä. Siellä on tehnyt kaikki työni. Ikää 38v.
Minulle on kertynyt jotain vajaa 500e/kk ja ikää 39v.
http://www.tyoelake.fi/atlu.aspx?Section=43593