Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko sanoa vieraallesi/ ystävällesi / sukulaisellesi painorajan?

Vierailija
27.08.2010 |

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?stor…

Jos teillä olisi vaikkapa tällaisia tuoleja terassilla tms.. kesäjuhlat, illanvietto tai synttärit... Paikalla hyvinkin isokokoinen ihminen, kehtaatko sanoa, minne hän saa / ei saa istua??

Tuli vaan mieleen... Itse olen 100+kg ja vältän tuon tyyppisiä tuoleja just sen takia, jos vaikka hajoaakin - noloa! Mutta jos joku ei tajua itse, pystytkö sanomaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en edes tajuaisi että sellainenkin asia pitäisi ottaa huomioon, mutta en kehtaisi vaikka tajuaisinkin.

Jos itse painaisin yli sata kiloa, olettaisin välttäväni heppoisen näköisiä tuoleja joka tapauksessa.

Vierailija
2/3 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antiikkituoleja ja anopin pitää iskeä se jättiahterinsa aina juuri sellaiseen. Luojan kiitos on vielä tuolit pysyneet ehjinä. En kehtaa sanoakaan, en ymmärrä miten ei itse tajua. Paras ystäväni on myös huomattavan ylipainoinen ja hän sanoo aina katsovansa tarkasti mihin istuu, ettei vaan hajoa tuoli alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pystyisi sanoa. aivan saletti on että suu pysyisi kiinni, on muutama yli 100-kiloinen tuttavapiirissä, ja en voi kuvitella itseäni sanomassa painorajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän